Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Problém s 1.5D-motor |
saxolady |
Zaslal: ne listopad 29, 2009 10:30 am |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 18. 07. 2007
Příspěvky: 5
Bydliště: pardubice
|
Ahoj, potřebuju "fundovanou" radu Moje spolehlivé saxo začíná dělat problémy. Závada se objevuje téměř vždy, když auto dlouho stojí, třeba přes noc. Nastartuju (poslední 3-4 dny mě to nechytne hned, jako dřív, ale tak 3 sec.motor točí a pak to naskočí-dřív to naskočilo hned). Pak se rozjedu a třeba po 100m začne auto cukat a zastaví se motor. Pak už to s velkýma probémama chytne. Už nevím fakt co s tím a mechanik taky ne, baterka je téměř nová, ale svíčky jsem zatím nikdy neměnila (auto mám 3 roky). Jinak po zahřátí to nikdy nedělá, třeba, že by se to zopakovalo 2hodiny po předchozí jízdě. Díky za případné rady. |
|
|
Návrat nahoru |
|
pyropas |
Zaslal: ne listopad 29, 2009 11:45 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 31. 10. 2009
Příspěvky: 95
Bydliště: Mukařov
|
Já bych řek že to budou ty svíčky,protože jestli nebyly nikdy měněny tak je to dost pravděpodobné. |
_________________ Trpím nemocí zvanou SAXOodní mimóza
http://pyropas.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
Sandman |
Zaslal: ne listopad 29, 2009 11:47 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 05. 08. 2008
Příspěvky: 1500
Bydliště: Piesok
|
sviecky?skor zhavice sa tomu nadava nie?
vymen palivovy filter,skontroluj palivove cerpadlo,vstreky |
Naposledy upravil Sandman dne ne listopad 29, 2009 12:04 pm, celkově upraveno 2 krát _________________ Silver 16V - "Holobyt"
Just remember Torque is what you feel and HP is not always the best to have. |
|
Návrat nahoru |
|
blesk65 |
Zaslal: ne listopad 29, 2009 12:00 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 10. 2008
Příspěvky: 865
Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
|
pada ti nafta v servisu ti to odstrani za par korun,ty zhavyci svycky kdyby byli spatne chytaloby to mizarne jinak se to da zmerit jestli jsou jeste dobre |
_________________ [img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img] |
|
Návrat nahoru |
|
kloub |
Zaslal: ne listopad 29, 2009 1:15 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 06. 2008
Příspěvky: 212
Bydliště: Tupesy u Uherskeho hradiste
|
měl jsem stejný problém, máš v palivové soustavě vzduch, zkus to odvzdušnit přes vstřik ale z největší pravděpodobností máš někde netěstnost(těžko říct kde, čerpadlo, těleso pal. filtru nebo špatné trubky od nafty) zkus pupmovat přes balonek a hledej kde ti prosakuje nafta |
_________________ 1.6 8V už není |
|
Návrat nahoru |
|
stan-o |
Zaslal: ne listopad 29, 2009 3:47 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 07. 01. 2009
Příspěvky: 6
Bydliště: Povazska Bystrica
|
ja mam ten isty problem ako ty a uz som uplne rezignoval.vymenil som snad vsetko(trisky,zhavyce,filtre nastavil som ventile,odskusal tlaky vo valcoch nastavil na novo rozvody) a stale neviem co tomu je.mozno to bude cosi s naftou ja tam mam par bubliniek ale keby na nieco prides daj sem vediet pls na forum.vela stastia |
|
|
Návrat nahoru |
|
Tanja |
Zaslal: ne listopad 29, 2009 3:49 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 29. 11. 2009
Příspěvky: 6
Bydliště: Hodkovice nad Mohelkou
|
saxolady napsal: Ahoj, potřebuju "fundovanou" radu Moje spolehlivé saxo začíná dělat problémy. Závada se objevuje téměř vždy, když auto dlouho stojí, třeba přes noc. Nastartuju (poslední 3-4 dny mě to nechytne hned, jako dřív, ale tak 3 sec.motor točí a pak to naskočí-dřív to naskočilo hned). Pak se rozjedu a třeba po 100m začne auto cukat a zastaví se motor. Pak už to s velkýma probémama chytne. Už nevím fakt co s tím a mechanik taky ne, baterka je téměř nová, ale svíčky jsem zatím nikdy neměnila (auto mám 3 roky). Jinak po zahřátí to nikdy nedělá, třeba, že by se to zopakovalo 2hodiny po předchozí jízdě. Díky za případné rady.
Měla jsem stejný problém po 4 hodinách .Problém se startem chytlo to až na třetí pokus a chovalo se to tak jako by spadla nafta. A byly to žhavičky.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Adler |
Zaslal: ne listopad 29, 2009 11:17 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 22. 02. 2005
Příspěvky: 1173
Bydliště: Kroměříž
|
dle me ti pada nafta .... skus pohledat uz s eto tu resilo ....
1)mrkni na privod nafty do cerpadla ci tam nemas bublinky ..
2)nebo skus po ranu napumpovat rucni pumpickou co je u podbehu pred ridicem .. a pak start melo by to byt lepsi
3)mrkni za palivovy filtr ze zadni strany na prirubu kde je prisrubovany casto prolina o-krouzek co tam tesni ventil na predehrevu nafty .. |
_________________ Skodylak fmetle, ftédéýčku a na hlínách
ex 1,5VTd //Galerie// |
|
Návrat nahoru |
|
Myšák |
Zaslal: st leden 06, 2010 8:37 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 06. 06. 2008
Příspěvky: 98
Bydliště: Doudleby nad Orlicí
|
dělalo mi to samé nevěděl jsem už co s tím až jednou jsem měnil palivoví filtr a jak je hadička od balonku do filtru ta při víměně filtru jsem se jí dotkl rukou vystříkla z ní nafta a bylo mi všechno jasný kousíček za sponkou se uklepala a byla popraskaná nafta z ní neunikala ale sála vzduch tak jsem jí skrátil a je po problému |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: st leden 06, 2010 11:56 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
zhavice mi na nafte vydrzely takrka 200tkm - pak se vymenilo, 2ks ze 4 byly mrtvy...
jinak odvzdusneni palivovy soustavy - zapnout klicek a mackat balonek a uslysis uchazet vzduch, jinak odvzdusnovak je na filtru - kdyz stojis celem k motoru tak na pravy strane motoru, primo nad filtrem... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Bishboun |
Zaslal: čt leden 07, 2010 6:04 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 01. 2007
Příspěvky: 165
Bydliště: Ústí n.L.
|
Musím zkusit všechny rady opět, znovu a pořádně , už jsem prolezl kde co a stále to samé...ale je faktem že mi to začlo dělat po rozvodech a výměnách filtrů. Svíčky jsem zkoušel, mám je stále původní stejně jako baterii. Nechal jsem to zkontrolovat a svíčky jsou stále jako nové (zhavý hned.. odpormají 100 ohmů), baterka ač přes kruté mrazy drží bez problému a startuju líp než tchánova Toyota RAV4... max 2x se mi to otočí a běží mezitím on tu ravku startuje jak embéčko. Nic méně pořád mám problém s tím cukáním---znovu projdu palivovou soustavu jestli někde neni dirka. Zpravidla mi to chvilku hulí jak Tatra 815 a na 500m to přestane. |
_________________ Trumpeta z kamionu o mě dává vědět když mě nekdo přehlídne a 230V v autě najdu taky. |
|
Návrat nahoru |
|
R@diXS |
Zaslal: út únor 22, 2011 8:00 am |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 11. 09. 2008
Příspěvky: 18
Bydliště: Zlín
|
Bishboun napsal: Musím zkusit všechny rady opět, znovu a pořádně , už jsem prolezl kde co a stále to samé...ale je faktem že mi to začlo dělat po rozvodech a výměnách filtrů. Svíčky jsem zkoušel, mám je stále původní stejně jako baterii. Nechal jsem to zkontrolovat a svíčky jsou stále jako nové (zhavý hned.. odpormají 100 ohmů), baterka ač přes kruté mrazy drží bez problému a startuju líp než tchánova Toyota RAV4... max 2x se mi to otočí a běží mezitím on tu ravku startuje jak embéčko. Nic méně pořád mám problém s tím cukáním---znovu projdu palivovou soustavu jestli někde neni dirka. Zpravidla mi to chvilku hulí jak Tatra 815 a na 500m to přestane.
Ahoj, přišel jsi nakonec na tu závadu? Řeším teď něco podobného... |
_________________ Nafta je nafta:-) |
|
Návrat nahoru |
|
Tomáš Spiššák |
Zaslal: út únor 22, 2011 8:21 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 18. 12. 2010
Příspěvky: 1013
Bydliště: Martin - Priekopa, SK
|
[quote="pyropas"]Já bych řek že to budou ty svíčky
Tam nie su sviecky ale zhavice |
|
|
Návrat nahoru |
|
Bishboun |
Zaslal: út únor 22, 2011 9:12 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 01. 2007
Příspěvky: 165
Bydliště: Ústí n.L.
|
Asi jo, nakonec jsem zjistil, že žhavící svíčky sice žhaví, ale hůř a hůř. Inu tak jsem koupil 4x nové a problém byl stejný ale jen díky tomu, že dva kusy byly KO (reklamace) JInak už předtím jsem ty svíčky měřil a někdo mi řekl že maj mít 100 Ohmů ......ani prdlačku maj mít 0,9 - 1,1 Ohmu, takže ty žhavičky jsem po 250 000km vyměnil a raději i s baterkou. To cukání zřejmě způsobila zima okolo -10°C protože mi to chytlo jen na jeden válec a tlakem se postupně zapalovali ostatní. Hold souhra všeho špatného (zhavičky měli 13let a 250 000km, baterka 8 let stará a mraz -10 a míň.) Jak se oteplilo tak startuju na první otočení. Zřejmě to s rozvodama nemělo co dělat. |
_________________ Trumpeta z kamionu o mě dává vědět když mě nekdo přehlídne a 230V v autě najdu taky. |
|
Návrat nahoru |
|
Tomáš Spiššák |
Zaslal: út únor 22, 2011 9:42 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 18. 12. 2010
Příspěvky: 1013
Bydliště: Martin - Priekopa, SK
|
To by mohlo vyriesit bud vymenit palivovy filter, alebo pridat aditivum do nafty. A ked nie servis |
|
|
Návrat nahoru |
|
|