Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Auto nestartuje,svieti kontrolka klucika. |
Romanm |
Zaslal: čt leden 14, 2010 10:13 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 09. 01. 2010
Příspěvky: 24
Bydliště: irsko
|
Minuly tyzden som riesil zamrznuty kluc v zapalovani.nakoniec sa mi podarilo vytiahnut,teba na to trochu pritlacit a pohybat tiez s volantom. Avsak auto nestartuje ,starte vobec nepretiahne a svieti mi kontrolka kluca na pristrojovej doske.Obavam sa,ze to bude asi vadnym zapalovanim.Poradi niekto?
vdaka |
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: čt leden 14, 2010 10:15 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
kontrolka klice je imobilizer. Máš ještě kalkulačku a nebo už imobilizér v klíči? |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
Romanm |
Zaslal: čt leden 14, 2010 10:24 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 09. 01. 2010
Příspěvky: 24
Bydliště: irsko
|
Mam len obycajny kluc,bez ziadnych centralov...asi si sa pytal na nieco ine..Inak som skusal obidva kluce,co mam,nic. Nenatiahne to ani starter. Zeby bolo uplne zapalovanie v kybli...>? |
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: čt leden 14, 2010 10:29 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
myslel sem jestli máš ještě starší typ imobilizéru kterej má klávesnici u řadící páky a před startem musíš zadat kód a nebo jestli už máš čip v klíči. Pokud se neodkóduje imobilizer tak nenastartuješ protože blokuje několik obvodů jeden je taktéž obvod ke startéru proto se startér ani nehne. Problém s imobilizérem už tu řešilo výce lidí a jako nejlepší řešení se ukázalo ho dopojit. Problém je vtom že to neni jen tak takže pokud tomu člověk nerozumý je lepší to svěřit odborníkovy. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
Romanm |
Zaslal: čt leden 14, 2010 11:03 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 09. 01. 2010
Příspěvky: 24
Bydliště: irsko
|
Mas pravdu.Pozrel sa mi na to 1 a vravi,ze problem bude so zapalovanim.Asi sa to neda odblokovat len tak. Kluc zrejme nereaguje na imobilizer a ten blokuje starter.nevies,aka je cena zapalovaca,ak by som ho mal vymenit?
zdravim |
|
|
Návrat nahoru |
|
Romanm |
Zaslal: čt leden 14, 2010 11:04 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 09. 01. 2010
Příspěvky: 24
Bydliště: irsko
|
aha,ten system je novsi,cip v kluci samozrejme,mam saxo 1.1, rocnik 2000 |
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: čt leden 14, 2010 11:06 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
no pokud seženeš někde starší tak se dá přehodit jen elektrická část spínací skříňky a tím pádem klíč zůstane stejnej. Jinak nová celá spínačka se dvěma klíčema stojí do 2000Kč |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
Romanm |
Zaslal: čt leden 28, 2010 10:09 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 09. 01. 2010
Příspěvky: 24
Bydliště: irsko
|
Mam moznost vymenit staru spinacku zaplovania( blika mi imobilizer na pal.doske a blokuje startovanie)za inu, zo Saxa 98. Bude vungovat? Ako mam postupovat pri demontazi, treba aj nieco rozkodovat? |
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: čt leden 28, 2010 10:18 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
o spínačku ani tak nejde jako o kroužek imobilizéru myslím že se tomu říká transpondér, ale jeslti je chyba opravdu tam to ti tady nikdo neřekne. Vem to nekam k autoelektrikari, |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
milosk |
Zaslal: út únor 15, 2011 11:39 am |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 06. 02. 2011
Příspěvky: 4
Bydliště: Zbiroh
|
mam asi podobny problem. poridil jsem saxo 1.0 rv. 1996 a mam klavesnici. Zjistil jsem, ze kdyz mi auto chcipne, teple, uz nejde nastartovat, at dam kod nebo ne, i kdyz sviti zelena kontrolka na klavesnici. Kdyz pockam cca. pul hodiny, auto normalne nastartuju, tez studene starty bez problemu. nevi nekdo, co by to mohlo byt? Neda se takhle ani zastavit nekde v trafice a podobne. Diky. Jo, jeste jsem odpojit a vymontoval motorek co steluje sklon svetel a zatim ho nevratil, muze to mit na to vliv? |
|
|
Návrat nahoru |
|
Gaboš |
Zaslal: út únor 15, 2011 2:28 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 30. 01. 2010
Příspěvky: 264
Bydliště: VSETÍN
|
řeknu tí čím to je pod řídící jednoutkou je taková krabička tak sní zavergluj vyčisti nebo poštrachej drátama už se mě to stalo a bylo to jenom vypadnutým drátkem |
|
|
Návrat nahoru |
|
milosk |
Zaslal: út únor 15, 2011 5:20 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 06. 02. 2011
Příspěvky: 4
Bydliště: Zbiroh
|
Dekuju ti, te krabicky púos rJ jsem se nevsiml, jinak ostatni konektory co jsem nasel jsem prostrikal tak uvidim. Jeste jsem dnes odpojil tu klavesnici tak uvidime. Odpojil jsem ji pri nastartovanem aute. Jak ji zase pripadne pripojim, zas pri nastartovanem? Jeste mi napada souvislost mezi benzinovym cerpadlem a stavu benzinu, uz sviti. uvidim, jestli to nedela jen kdyz je malo benzinu, pumpa muze byt taky vybehana ze?
Tak pokracujeme...
natankoval jsem pul nadrze, prijel pred barak, chcipnul a uz nenastartoval. Zkusil jsem teda jestli dava jiskru, jiskra ok ale auto nestartuje. tak jedine snad tam nejde benzin. Promacknul jsem i ten bezpecnostni spinac s kulickou a nic. Zitra ho zkusim premostit, ale co to ma spolecne se zahratym motorem nemam tuseni. Cerpadlo je slyset, takze pumpuje. Pry muze byt sekle vstrikovani nebo tak neco u techto motoru, da se s tim neco delat?
Jak promerim cidlo teploty, a ktere to je, jsou zprava u hlavy dve. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Romanm |
Zaslal: út únor 15, 2011 8:56 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 09. 01. 2010
Příspěvky: 24
Bydliště: irsko
|
|
Návrat nahoru |
|
milosk |
Zaslal: st únor 16, 2011 6:01 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 06. 02. 2011
Příspěvky: 4
Bydliště: Zbiroh
|
Tak pokracujeme...dnes jsem rozebral klapku, promazal krokac, vycistil a prihnul kontakty na potenciometru, znovu zapojil klavesnici imobilizeru a hodil do auta klic na svicky, aby az se to projevi jsem mohl zjistit jestli jsou pri marnem startovani mokre. Paklize budou a jiskru to hazi, je v haji teplotni cidlo. Poznatek, kdyz ho odpojim, motor trochu ubere otacky, kdyz pripojim, dost se zvednou a trva chvilku nez se ustali, ale jsou vyssi nez bez nej, pritom motor mel asi 70 stupnu. U oktravky je to tak, ze kdyz se odpoji cidlo teploty, RJ jede na teplotu 20 stupnu, takze to u tohohle aute je nejaky naopak. podle mne tedy cidlo teploty, objednam. Mate nejake zkusenosti s cidlem EPS? Mimochodem pisete, ze cidlo ma byt zelene, ale ja ho zelene nemam, jen ma zelenou tu svorkovnici na kabelech. Je to to cidlo bliz k termostatu, tedy smerem dopredu auta. Dik, za trpelivost a vase nazory. Mimochodem, udelal jsem si stenici pres cely palec, kdyz jsem povoloval klestema ty blby sroubky na potaku. |
|
|
Návrat nahoru |
|
|