Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Cena za servis a problemy s rozvodmi |
rudis |
Zaslal: so leden 16, 2010 11:15 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 02. 04. 2008
Příspěvky: 27
Bydliště: Bratislava
|
martanc napsal: Interval výměny jd 120 000Km pokud se jezdí krátké trasy tak výrobce doporučuje zkrátit interval na 60 000Km
Dik JA hlavne jazdim v Meste no to aby som menil dufam ze to staci vymenit pri 110 000 km dik |
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: so leden 16, 2010 3:05 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
já sem kdisy na 1.1 měnil až při 120 000km a mechanik říkal že je to za 5 min dvanáct a že nejlepší je to v těch 100 000km takže na druhém saxu sem ho radši poslechl. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
milo1 |
Zaslal: ne leden 17, 2010 10:29 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 12. 03. 2009
Příspěvky: 61
Bydliště: https://t.me/pump_upp
|
|
Návrat nahoru |
|
Holubar |
Zaslal: po leden 18, 2010 7:19 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 15. 04. 2009
Příspěvky: 37
Bydliště: Blatne
|
Auto som medzitym zo servisu vzal, na diagnostiku ho zial nepripojil, lebo nemal koncovku, takze ani nic nezistil. Spravil som na tom 150 km, to vypinanie motora za jazdy sa uz neobjavilo a vyera to tak, ze to boli dva nezavisle problemy. Nenapisal som totizto, ze predtym, ako sa objavilo to skapinanie na neutrale, som siel asi 20 km s narezerve ta, ze svetila aj na rovnej ceste pri rovnomernej jazde. Tak predpokladam, ze sa zavzdusnil system. Aj ked teda to dva krat skapalo za jazdy aj s plnou nadrzou hned po tankovani...ale tie dalsie starty uz to bolo ok.
Ta kontrolka vsak este 2x pocas jazdy zasvietila na 5s, no bez nejakych nasledkov, raz to bolo na neutrale ked som dobrzdoval na kruhovy objazd a raz so zaradenou rychlostou, ked som brzdil pred obcou.
No ale este som zistil, ze po tych pracach z auta tecie olej, uz som musel aj doliat jeden liter...z dazda pod odkvap |
_________________ rv 1996, 1.1 - 44kW, 175 000 km |
|
Návrat nahoru |
|
mmsmall |
Zaslal: út březen 08, 2011 12:52 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 31. 01. 2011
Příspěvky: 78
Bydliště: Turnov
|
Chci taky zeptat. mam Saxo 1.1 44Kw 1997 r.v. naj 210000km. Koupil ho v loni a zatim s nim spokojeny. Ale nemám představu jestli ti rozvody tam měněny nebo ne. V servisce řekli že to se neda poznat. že oni mohou vypadat dobře ale chtět vyměnu. Proto planuju od jaro dat to do servisky na vyměnu rozvod. Ale chtěl bych předem nakoupit dily pro tu akce, proto že v serviskach to neak drahy. Dotaz: co všechno pro to potřebují koupit?
Děkují |
|
|
Návrat nahoru |
|
Iceman |
Zaslal: út březen 08, 2011 1:05 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 17. 01. 2011
Příspěvky: 321
Bydliště: Košice
|
remen, kladky a vodnu pumpu INA alebo SKF by mali byt dost dobre. remen + kladky vies kupit ako sadu a mas vystarane... |
_________________ Saxo VTS 16V,
ex - C3 1.6 16V,
Audi A3 Sportback 1.2 TFSI, DSG |
|
Návrat nahoru |
|
mmsmall |
Zaslal: út březen 08, 2011 1:46 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 31. 01. 2011
Příspěvky: 78
Bydliště: Turnov
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: út březen 08, 2011 4:05 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
kladky jedine ina, skf je drahy a kvalita stejna |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
mmsmall |
Zaslal: út březen 08, 2011 4:09 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 31. 01. 2011
Příspěvky: 78
Bydliště: Turnov
|
Tak že volba spravna. Budu objednavat |
|
|
Návrat nahoru |
|
mmsmall |
Zaslal: út březen 08, 2011 4:09 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 31. 01. 2011
Příspěvky: 78
Bydliště: Turnov
|
a děkují |
|
|
Návrat nahoru |
|
|