punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - brzdovy obložení
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  brzdovy obložení

weller
Zaslal: pá září 15, 2006 7:48 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 15. 03. 2005 Příspěvky: 64 Bydliště: Uničov
Budu teď měnit komplet zadní brzdy, obložení i s brzdovyma válečkama tak by mě jen tak orientačně zajímalo kolik to stojí normální klasicky originální jaky tam jsou nebudu tam dávat nic speciálního a taky ještě přední brzdovy destičky tak jenom abych věděl kolik si mám připravit peněz.

_________________
Saxo 1.1i 44 KW rv.1999
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
Awex
Zaslal: so září 16, 2006 5:12 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 82 Bydliště: Prešov a Galanta
brzdovy valcek zhruba 1000 Sk a sada brzdoveho oblozenia 500 Sk (nie som si 100% isty ale je to asi tolko)......a na valceky pozor......su aj lave aj prave.....takze ak to budes kupovat osobitne tak si na to treba davat pozor

_________________
Predtym: Citroen Saxo 1,1i - 44kW
Teraz: Citroen C4 1,6i 16V - 80kW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BX19GTI
Zaslal: so září 16, 2006 2:18 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 20. 05. 2005 Příspěvky: 242 Bydliště: Praha
Zadní váleček na Saxo bez ABS rozlišuje se Levej a Pravej u mě stál před půl rokem 1kus 750Kč. Koupeno v Autokelly + obložení např FERODO dalších 750Kč + 100Kč za brzdovou kapalinu DOT4. Takže si připrav tak celkem 2400Kč. a proč ty válečky chceš měnit? On ti nějakej z nich prosakuje ? A jestli cheš originály tak si připrav tak 2x tolik a stejně to bude druhovýroba. Jen na pytlíku bude obrázek Peugeot Citroen. V Citroen Servisu např. Domanský vědí naprosto prd. Kouknou jen na nějaký schemata a podle obrázku vyberou součástku. Original jsem tam měl BOSCH a u nich tam nebyla žádná značka jen ten pytlíček se znakem Citroen Peugeot ve kterém byla součástka zabalená. Takže radši Autokelly. AŤ si říká kdo che co chce.

_________________
Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
weller
Zaslal: so září 16, 2006 5:04 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 15. 03. 2005 Příspěvky: 64 Bydliště: Uničov
No originály citroen přímo nechcu to vím že by stály dvakrát tolik obložení už sem koupil to FERODO za 800 kč a válečky sem ještě nekoupil stejně je neměl za jeden chce taky 800 kč. Ty válečky netečou ale trochu prosakujou pod těma prachovkama byla jako by taková vlhkost z té brzdové kapaliny tak nevim jestli je vyměnit

_________________
Saxo 1.1i 44 KW rv.1999
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
josh
Zaslal: po říjen 23, 2006 7:18 am Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 27. 05. 2005 Příspěvky: 259 Bydliště: Slovensko, Bratislava
len pre zaujímavosť stránky s popisom a zobrazením brzdových častí:
http://www.familycar.com/brakes.htm

_________________
Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved