Autor |
Zpráva |
< Servis ~ vyměna 1.1i - za 1.4vts |
Dacan |
Zaslal: ne březen 21, 2010 2:08 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 21. 03. 2010
Příspěvky: 3
Bydliště: karvina
|
chtěl bych se zeptat ma někdo stímhle zkušenosti. četl sem forům ale nic co by mi přímo pomohlo sem nenašel. zajímalo by mě jak je to s elektrikou motoru a zbytkem elektriky z auta? nebo je potřeba vyměnit komplet elektriku i vnitřní? mám saxo chvilku takže se v tom až tak moc nevyznám. Je potřeba jiné silentbloky ? a poloosy? jak je to s brzdami? chtěl bych celkovou přestavbu a rád bych veděl co všechno je potřeba udělat? děkuji moc za odpovědi. ahoj |
|
|
Návrat nahoru |
|
Sandman |
Zaslal: ne březen 21, 2010 2:14 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 05. 08. 2008
Příspěvky: 1500
Bydliště: Piesok
|
cau,musis menit vsetko,ak chces aby ti fungovalo,komplet kablovy zvazok atd,nebudem sam ked ti poviem ze predaj 1.1 a kup si rovno 1.4 vts,v konecnom dosledku to bude lacnejsie a hlavne menej starosti. |
_________________ Silver 16V - "Holobyt"
Just remember Torque is what you feel and HP is not always the best to have. |
|
Návrat nahoru |
|
Casari |
Zaslal: ne březen 21, 2010 2:16 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 21. 07. 2009
Příspěvky: 323
Bydliště: Opava (Dolní Benešov)
|
Ja mam 1.1 a za tu kratkou dobu co tu jsem a procitam si to vsechno jsem dosel toho nazoru ze jednodusi a levnejsi bude nasetrit a koupit primo 1.6 VTS
Měl jsem podobné plány |
_________________ Saxo 1.1, 44KW, červená, zatím bez větších úprav
čím dřív zemřeš,tím dýl budeš mrtvý...
http://casari.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: ne březen 21, 2010 3:31 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
jak píšou ostatní levněji výjde koupě VTS. Protože VTS je oproti obič saxu dost podstatnej rozdíl a měnit to všechno tak to dá dost práce a bude to stát dost peněz. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
blesk65 |
Zaslal: ne březen 21, 2010 7:17 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 10. 2008
Příspěvky: 865
Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
|
z 1.1ky pokud mas novejsi model motoru tak vymena za 1.4ku nevym presne ale za 1.6 je to brnkacka staci mit jen prevodovku blok vstriky rampu ridici jednotku pochopitelne musis prekopat spinacku,ale da se ten magnet podlepit pod spinacku a nemusis davat druhy zamek tod vse otazka pul dne az 1 den |
_________________ [img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img] |
|
Návrat nahoru |
|
tomsi91 |
Zaslal: ne březen 21, 2010 9:43 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 09. 07. 2009
Příspěvky: 126
Bydliště: Plzeň
|
a jen tak náhodou nemá VTS podvozek stavěný na výkonnější motor a když se dá do 1.1 motor 1.6, tak to nebude nic moc |
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: ne březen 21, 2010 10:04 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
no samozřejmě že VTS má brzdy a podvozek jíné |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
kurenadvore |
Zaslal: ne březen 21, 2010 10:35 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 17. 02. 2009
Příspěvky: 1107
Bydliště: Zilina
|
tu fakt netreba vymyslat.... rovnaky motor prehadzovat je potrt, nieto takto toto jooj
aj ked som uz videl classic kastlu so 16V /virtualne / |
_________________ ex - Super Saxo 16V
ex - Seat Alhambra TDi
Alfa Romeo 147 JTD |
|
Návrat nahoru |
|
|