punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Odpor snimace polohy klapky
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  Odpor snimace polohy klapky

BillVapno
Zaslal: út duben 20, 2010 12:31 pm Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 29. 08. 2009 Příspěvky: 22 Bydliště: Plzeň
Zdravim. Nevedel by nekdo jaky je prubeh odporu snimace klapky sani? 1.1i 44kW. Ja nameril pri zavrene klapce 1060 ohmu a pri polovicnim otevreni az do konce 520 ohmu. Nema tato hodnota spise stoupat? Nasel jsem treba prubeh na Fiat Bravo a tam je to od 800 ohmu az po 1800 ohmu. Mam problem ze se auto nechce nekdy rozjet jako by zrovna dosel benzin ale kdyz mu dam vic plynu cca 3000-4000 otacek tak se rozjede normalne. Obcas mi pocukava nebo ztraci vykon kdyz preradim z jednicky na dvojku a pomalu pridavam plyn.

_________________
1.1i 44KW r.v.1999
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Mystic.Biker
Zaslal: út duben 20, 2010 12:53 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 16. 06. 2009 Příspěvky: 579 Bydliště: Praha 10 Strašnice
kde přesně to měříš tady ? http://i313.photobucket.com/albums/ll388/mysticbiker/Beznzvu.jpg


Naposledy upravil Mystic.Biker dne út duben 20, 2010 12:57 pm, celkově upraveno 1 krát

_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
BillVapno
Zaslal: út duben 20, 2010 12:56 pm Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 29. 08. 2009 Příspěvky: 22 Bydliště: Plzeň
1. a 4. Mam tam totiz jen tri konektory a to podle obrazku 1. 2. 4. Na tom dalsi to odpor nehlasi

_________________
1.1i 44KW r.v.1999
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Mystic.Biker
Zaslal: út duben 20, 2010 1:04 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 16. 06. 2009 Příspěvky: 579 Bydliště: Praha 10 Strašnice
jediny co jsem nasel v autodatech na klapku je tohle


_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
BillVapno
Zaslal: út duben 20, 2010 1:12 pm Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 29. 08. 2009 Příspěvky: 22 Bydliště: Plzeň
Diky za snahu ale nevim jak to zmerit pri zapnutem zapalovani. Musel bych jedine narusit izolaci kabelu u toho konektoru.

_________________
1.1i 44KW r.v.1999
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
BillVapno
Zaslal: út duben 20, 2010 1:28 pm Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 29. 08. 2009 Příspěvky: 22 Bydliště: Plzeň
Pokud by se treba nekdo hrabal v motoru a mel vterinku ze by se koukl a zmeril ten prubeh odporu Smile

_________________
1.1i 44KW r.v.1999
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
lakinooo
Zaslal: út duben 20, 2010 1:50 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 15. 07. 2008 Příspěvky: 1808 Bydliště: Vrútky
Pripoj si na merak ihlu a prepichni izolaciu.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BillVapno
Zaslal: út duben 20, 2010 3:05 pm Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 29. 08. 2009 Příspěvky: 22 Bydliště: Plzeň
Tak musim napsat jak sem blbej a meril spatne Very Happy konektory tam nakonec byli 4. Na tom 1. a 4. byl odpor vzestupnej od 500 do 1000. Na 1. a 3. byl odpor od 1000 do 2200. Tak vypada ze je vporadku i kdyz na zacatku to lehce preskakuje ale radove v 50 ohmech. Tak panove nevim v cem je problem. Kabely promerene a ok ,spotrebni material vymenen cca pred 4000 km(svicky ,rozvody s vodni pumpou ,filtry ,olej). Pozoruji ze pri volnobehu kdyz pridam primo na klapce tak ma motor tendenci poskubavat. Asi jako kdyby jeden valec spatne palil. Ale buh vi ,nemam jak zmerit. Kdyby se uz treba nekomu neco podobneho stalo.

_________________
1.1i 44KW r.v.1999
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
lakinooo
Zaslal: út duben 20, 2010 4:47 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 15. 07. 2008 Příspěvky: 1808 Bydliště: Vrútky
No precistit snimac otacok, potenciometer vystriekat niecim na kontakty ( len pre boha nie WD40 - vseliek), vymenit kable ku svieckam ( mozno je taam rampa netusim), ak to robi len pri studenom motore tak vymenit cidlo teploty, mozno lambda, mozno odchadza vstrekovac ( skus naliat do benzinu nejaky cistit)....

Ale dopadnes ako kazde 4 saxo, sko sj moje byvale, a neprides na to preco je to tak.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BillVapno
Zaslal: út duben 20, 2010 4:54 pm Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 29. 08. 2009 Příspěvky: 22 Bydliště: Plzeň
Cistic vstriku uz pouzit. Dela to jak se mu zlibi. Studeny ,teply. Kabely ke svickam promereny a odpor tam je i pri ohybani takze jsou v pohode. Dela to ze kdyz preradim na dvojku tak to chvili nema jako vykon az kdyz prislapnu plyn tak se rozjede. Na jadnicku uz mi parkrat udelal to ze kdyz sem se chtel rozjet tak se zacal dusit ,spis jako bych mu odstrihl hadici od benzinu.Kdyz sem seslapl spojku a plyn tak se zmatoril. Zkusim znova a to same az kdyz sem vytocil motor do 3-4k. tak se rozjel normalne.

_________________
1.1i 44KW r.v.1999
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
BillVapno
Zaslal: út duben 20, 2010 4:56 pm Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 29. 08. 2009 Příspěvky: 22 Bydliště: Plzeň
Jeste poznatek. Pri zapnutem motoru na volnobeh a vlastne jakekoliv otacky je slyset ze sani cvakani. Je to normalni a nebo to neco znaci.
A diagnostika byla vcera a jedine co mi rekli ze bez chyby a ze to vypada podle popisu na potenciometr skrtici klapky a jestli bych ho chtel tak 9 tisic Very Happy znamej ho muze mit za 15 stovek plus 5 kilo za praci. Ale po dukladnem mereni vypada dobre.

_________________
1.1i 44KW r.v.1999
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
EiFFeL
Zaslal: út duben 20, 2010 5:19 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
na kelly maj snimac polohy klapky za 1400 Wink precvaknout konektor a 2 torxe bys mohl zvladnout sam Wink

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
BillVapno
Zaslal: út duben 20, 2010 6:47 pm Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 29. 08. 2009 Příspěvky: 22 Bydliště: Plzeň
To jo a to petikilo sem dal od oka bude to min jelikoz potrebuju od toho cloveka udelat zadni napravu a na predku cepy a lozisko na pravem kole Smile Kdyz mi ten clovek delal rozvody s pumpou ,filtry ,oleje(Motorovy ,prevodovy a kontrola serva),svicky ,serizeni spojky ,Samostaveci mechanismus na zadni brzde ,par tesneni a nejake upravy Smile za 8000 (6400 material + 1600 za praci). S cenou u nej problem nemam. Spis potrebuju nejak zjistit jestli to ten potenciometr fakt dela. Abych neskoncil jako vetsina lidi ze to bude delat dal a v tom horsim pripade ze ani nezjistim co to dela.

_________________
1.1i 44KW r.v.1999
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved