Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Odpor snimace polohy klapky |
BillVapno |
Zaslal: út duben 20, 2010 12:31 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 29. 08. 2009
Příspěvky: 22
Bydliště: Plzeň
|
Zdravim. Nevedel by nekdo jaky je prubeh odporu snimace klapky sani? 1.1i 44kW. Ja nameril pri zavrene klapce 1060 ohmu a pri polovicnim otevreni az do konce 520 ohmu. Nema tato hodnota spise stoupat? Nasel jsem treba prubeh na Fiat Bravo a tam je to od 800 ohmu az po 1800 ohmu. Mam problem ze se auto nechce nekdy rozjet jako by zrovna dosel benzin ale kdyz mu dam vic plynu cca 3000-4000 otacek tak se rozjede normalne. Obcas mi pocukava nebo ztraci vykon kdyz preradim z jednicky na dvojku a pomalu pridavam plyn. |
_________________ 1.1i 44KW r.v.1999 |
|
Návrat nahoru |
|
Mystic.Biker |
Zaslal: út duben 20, 2010 12:53 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 16. 06. 2009
Příspěvky: 579
Bydliště: Praha 10 Strašnice
|
|
Návrat nahoru |
|
BillVapno |
Zaslal: út duben 20, 2010 12:56 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 29. 08. 2009
Příspěvky: 22
Bydliště: Plzeň
|
1. a 4. Mam tam totiz jen tri konektory a to podle obrazku 1. 2. 4. Na tom dalsi to odpor nehlasi |
_________________ 1.1i 44KW r.v.1999 |
|
Návrat nahoru |
|
Mystic.Biker |
Zaslal: út duben 20, 2010 1:04 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 16. 06. 2009
Příspěvky: 579
Bydliště: Praha 10 Strašnice
|
jediny co jsem nasel v autodatech na klapku je tohle
|
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
BillVapno |
Zaslal: út duben 20, 2010 1:12 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 29. 08. 2009
Příspěvky: 22
Bydliště: Plzeň
|
Diky za snahu ale nevim jak to zmerit pri zapnutem zapalovani. Musel bych jedine narusit izolaci kabelu u toho konektoru. |
_________________ 1.1i 44KW r.v.1999 |
|
Návrat nahoru |
|
BillVapno |
Zaslal: út duben 20, 2010 1:28 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 29. 08. 2009
Příspěvky: 22
Bydliště: Plzeň
|
Pokud by se treba nekdo hrabal v motoru a mel vterinku ze by se koukl a zmeril ten prubeh odporu |
_________________ 1.1i 44KW r.v.1999 |
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: út duben 20, 2010 1:50 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
Pripoj si na merak ihlu a prepichni izolaciu. |
|
|
Návrat nahoru |
|
BillVapno |
Zaslal: út duben 20, 2010 3:05 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 29. 08. 2009
Příspěvky: 22
Bydliště: Plzeň
|
Tak musim napsat jak sem blbej a meril spatne konektory tam nakonec byli 4. Na tom 1. a 4. byl odpor vzestupnej od 500 do 1000. Na 1. a 3. byl odpor od 1000 do 2200. Tak vypada ze je vporadku i kdyz na zacatku to lehce preskakuje ale radove v 50 ohmech. Tak panove nevim v cem je problem. Kabely promerene a ok ,spotrebni material vymenen cca pred 4000 km(svicky ,rozvody s vodni pumpou ,filtry ,olej). Pozoruji ze pri volnobehu kdyz pridam primo na klapce tak ma motor tendenci poskubavat. Asi jako kdyby jeden valec spatne palil. Ale buh vi ,nemam jak zmerit. Kdyby se uz treba nekomu neco podobneho stalo. |
_________________ 1.1i 44KW r.v.1999 |
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: út duben 20, 2010 4:47 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
No precistit snimac otacok, potenciometer vystriekat niecim na kontakty ( len pre boha nie WD40 - vseliek), vymenit kable ku svieckam ( mozno je taam rampa netusim), ak to robi len pri studenom motore tak vymenit cidlo teploty, mozno lambda, mozno odchadza vstrekovac ( skus naliat do benzinu nejaky cistit)....
Ale dopadnes ako kazde 4 saxo, sko sj moje byvale, a neprides na to preco je to tak. |
|
|
Návrat nahoru |
|
BillVapno |
Zaslal: út duben 20, 2010 4:54 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 29. 08. 2009
Příspěvky: 22
Bydliště: Plzeň
|
Cistic vstriku uz pouzit. Dela to jak se mu zlibi. Studeny ,teply. Kabely ke svickam promereny a odpor tam je i pri ohybani takze jsou v pohode. Dela to ze kdyz preradim na dvojku tak to chvili nema jako vykon az kdyz prislapnu plyn tak se rozjede. Na jadnicku uz mi parkrat udelal to ze kdyz sem se chtel rozjet tak se zacal dusit ,spis jako bych mu odstrihl hadici od benzinu.Kdyz sem seslapl spojku a plyn tak se zmatoril. Zkusim znova a to same az kdyz sem vytocil motor do 3-4k. tak se rozjel normalne. |
_________________ 1.1i 44KW r.v.1999 |
|
Návrat nahoru |
|
BillVapno |
Zaslal: út duben 20, 2010 4:56 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 29. 08. 2009
Příspěvky: 22
Bydliště: Plzeň
|
Jeste poznatek. Pri zapnutem motoru na volnobeh a vlastne jakekoliv otacky je slyset ze sani cvakani. Je to normalni a nebo to neco znaci.
A diagnostika byla vcera a jedine co mi rekli ze bez chyby a ze to vypada podle popisu na potenciometr skrtici klapky a jestli bych ho chtel tak 9 tisic znamej ho muze mit za 15 stovek plus 5 kilo za praci. Ale po dukladnem mereni vypada dobre. |
_________________ 1.1i 44KW r.v.1999 |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: út duben 20, 2010 5:19 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
na kelly maj snimac polohy klapky za 1400 precvaknout konektor a 2 torxe bys mohl zvladnout sam |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
BillVapno |
Zaslal: út duben 20, 2010 6:47 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 29. 08. 2009
Příspěvky: 22
Bydliště: Plzeň
|
To jo a to petikilo sem dal od oka bude to min jelikoz potrebuju od toho cloveka udelat zadni napravu a na predku cepy a lozisko na pravem kole Kdyz mi ten clovek delal rozvody s pumpou ,filtry ,oleje(Motorovy ,prevodovy a kontrola serva),svicky ,serizeni spojky ,Samostaveci mechanismus na zadni brzde ,par tesneni a nejake upravy za 8000 (6400 material + 1600 za praci). S cenou u nej problem nemam. Spis potrebuju nejak zjistit jestli to ten potenciometr fakt dela. Abych neskoncil jako vetsina lidi ze to bude delat dal a v tom horsim pripade ze ani nezjistim co to dela. |
_________________ 1.1i 44KW r.v.1999 |
|
Návrat nahoru |
|
|