punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - zhasnutí studeného motoru
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  zhasnutí studeného motoru

pajislav
Zaslal: čt duben 22, 2010 10:53 am Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 31. 03. 2008 Příspěvky: 15 Bydliště: Klášterec nad Ohří
Taky mam 1.1 a dělá mi to, když je motor studenej, nejhorší v zimě. Řešil jsem vzduch. filtr...nic. PAk čidlo teploty motoru.... ok (měřeno podlo jiného citroenu AX). Taky skouknut pohyb sytiče, taky ok. Teď už to neřešim, hlavně že jede. Když se motor ohřeje je to ok.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tomsi91
Zaslal: čt duben 22, 2010 1:51 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 09. 07. 2009 Příspěvky: 126 Bydliště: Plzeň
Tak to máte pekáče, mě to nechcípá Very Happy sice to má asi tolik otáček, že bych je stihl zapisovat na papír, ale nechcípne to ani když je -20°C a za pár vteřin se vše rozběhne jak má.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sunik1981
Zaslal: ne duben 25, 2010 4:40 pm Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 04. 11. 2009 Příspěvky: 5 Bydliště: SLOVENSKO
pican napsal:
zdravím,mám problém při startování studeného motoru u 1.1i.Při startu po několika vteřinách začnou otáčky kolísat okolo 200ot/min. a motor většinou zhasne,když ne,tak se po zakolísání otáček rozeběhne normálně.Zkoušel jsem při volnoběhu odpojit čidlo teploty chl.kapaliny a motor skoro zhasnul,takže čidlo se zdá být ok...díky za rady.





Problémov môže byť mnoho no z mojich postrehov spomeniem aspoň pár možno to tu niekomu pomôže.Skontrolovať baterku či má dostatočnú silu minimálne tri krát po sebe v 1min intervaloch naštartovat nešliapat na plyn len stlačiť spojku a natočiť motor kľúčom,ak je baterka v pohode skontrolovať sviečky,ak sú aj sviečky v pohode tak zavolať kámoša-ku a jeden naštaruje a druhý sleduje krokový motorček po naštartovani sa vysúva pohyblivá časť tohoto motorčeka a otvára škrtiacu klapku a auto na volnobehu musí držať otáčky v pohode,ak motorček nepracuje normálne tak som to už popisoval v téme krokový motorček,mal som tiež problémy s udržiavanim otáčok na svojom saxe,no ja som rozobral krokový motorček vyčistil som ho premazal ,vymenil baterku za novú ,nové sviečky,a všetko ide v pohode dodnes nemám absolútne problém,no ešte aj to lanko na plyn musí tam byť vôla aby krok motorček a škrtiaca klapka boli o seba opreté čiže nemala by tam byť medzera ,pomôhol som už viacerym ľuďom s týmto problémom a ušetril som im aj nemalé financie ak máte dáke otázky ohľadom kolísajúcich otáčkach tak píšte na e-mail:sunavec.ivan@zoznam.sk
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hurvajs2
Zaslal: po leden 31, 2011 1:58 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 06. 09. 2010 Příspěvky: 85 Bydliště: Chomutov
Mně to dělalo taky, paradoxně nejvíc, když byly teploty okolo 0 (+ - 5 st.) Když byl velký mráz, drželo to volnoběh napoprvé. Vyměnil jsem všechna možná čidla, svíčky, baterka O.K. a nic nepomohlo. Když jsem po nastartování trochu přidal plyn, jak se tady radí, tak mi to sice nechcíplo, ale auto pak chvíli nejelo tak jak má. Různě to cukalo a škubalo, jako kdybych tím plynem zblbnul počítač při startu. Po chvilce jízdy se to srovnalo, ale štvalo mně to. Přišel jsem teď na jinou vychytávku, která možná někomu taky pomůže. Když do toho ráno vlezu, zapnu klíček, namačkám kód na immobilizéru a nenastartuju, ale ještě jednou nebo 2x jen vypnu a zapnu klíček, aby čerpadlo natlačilo víc benzínu. Potom teprve nastartuju a motor běží napoprvé, bez chcípnutí. Wink Smile Vyzkoušejte to taky a napište, jestli to pomohlo Idea

_________________
Můj první Citröen... Saxo 96 1,1i 40kW 3dv.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Casper626
Zaslal: po leden 31, 2011 11:02 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 09. 11. 2009 Příspěvky: 74 Bydliště: Velka Maca
no ja mam nove skusenosti, ked je teplota nad nulou tak motor zhasne ale keď je teplota pod nulou nie je žiadny problem(počkať pokial čerpadlo natlakuje nepomaha) dokonca v sobotu rano sme mali -15°C a saxo naštartovalo na brnk a otačky držalo ako zamlada
Laughing
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hurvajs2
Zaslal: út únor 01, 2011 9:08 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 06. 09. 2010 Příspěvky: 85 Bydliště: Chomutov
Jako u mně, čím větší mráz, tím lepší Laughing Laughing Ale už týden aplikuji vícekrát zapnutý klíček a auto běží napoprvé Exclamation Idea Wink

_________________
Můj první Citröen... Saxo 96 1,1i 40kW 3dv.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Casper626
Zaslal: út únor 01, 2011 9:19 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 09. 11. 2009 Příspěvky: 74 Bydliště: Velka Maca
ale už týžden je zima ako v ruskom filme Mr. Green
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hurvajs2
Zaslal: út únor 01, 2011 9:31 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 06. 09. 2010 Příspěvky: 85 Bydliště: Chomutov
No to sice je, ale v neděli, i když bylo asi -5 st. mi to zase krátce po nastartování chcíplo. Až když jsem začal dělat "mou procedůru" to přestalo. Budu to testovat dál, od středy se má oteplit, tak uvidíme, jestli to bude fungovat i nadále. Wink Hodím sem výsledek Smile

_________________
Můj první Citröen... Saxo 96 1,1i 40kW 3dv.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 2 z 2
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved