punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Výměna rozvodu u málo jetého Saxa?Divný šelest z nov.výfuku.
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  Výměna rozvodu u málo jetého Saxa?Divný šelest z nov.výfuku.

marek1306
Zaslal: út srpen 25, 2009 1:47 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 09. 09. 2008 Příspěvky: 142 Bydliště: Olomouc
Prosím poradte pro jistotu po kolika km vyměnit rozvodový řemen u málo jetého Saxa 1,0L 1998,66 000km prokazatelně najeto od nového.V servisní knížce uváděná kilometráž 120 000 se mě zdá moc velká,nebo jsem něco přehlédl?
Dále po výměně tlumiče výfuku a části trubky od katalyzátoru za nový z Polska(celý výfukový sytém za katalyzátorem je nový-Saxo 1,0L má pouze JEDEN tlumič i v originále),se změnil zvuk výfuku a ted po roce se mě zdá jakoby někde od katalyzátoru vycházel divný šelest-šustění,jako když je výfuk děravý,ale vidět díra nikde není ani netěstnost-zčernání od výfuk plynů nikde vidět není. Shocked
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: út srpen 25, 2009 4:13 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
zamysli se...

11 let stary auto a 66tkm - mas 6tkm rocne - to by s tim jezdil tak duchodce na hrbitov o vikendu... i tatik kterej jezdi 6km rano a 6km odpoledne do/z prace, obcas 15km do mesta najezdi rocne timhle stylem 12 - 15tkm... ten stav km je podezrelej...

rozvody bych pro klid udelal urcite...
co se tyka vejfuku z polska nikdy to nebude tak tichy jak original - vlastni zkusenost z nafty...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
marek1306
Zaslal: út srpen 25, 2009 4:22 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 09. 09. 2008 Příspěvky: 142 Bydliště: Olomouc
jo,dva roky byl Saxik odstaveny,ptze byl jako 3.autí,majitel jsem teprve 2. a 1. ho měl půl roku...
přemýšlím že se na ten rozvodák mrknu jak vypadá,ví někdo jak složitě se tam pod kryt leze?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MrChodnyCZ
Zaslal: út srpen 25, 2009 4:23 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 12. 07. 2007 Příspěvky: 3334 Bydliště: Hodonín
EiFFeL: Mame doma 12 let stare saxo a ma 73tisic... Na zacatku s nim otec jezdival do prace, sem tam na nejakou sluzebku, pak sem ho dostal do ruk ja, jezdil sem snim jako s pracovnim za zakaznikama v ramci mesta a ted s nim jezdi bracha do prace atd. Cool Takze ten najezd mozny opravdu je.

_________________
“All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
martanc
Zaslal: út srpen 25, 2009 4:28 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
citroen doporučuje pokud se jezdí po městě zkrátit interval výměny rozvodů na polovinu

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Krtecek
Zaslal: st srpen 26, 2009 8:52 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 17. 01. 2009 Příspěvky: 494 Bydliště: Frýdek-Místek
No Saxo je nesmrtelné auto to nás přežije ještě všechny. Když je to nějaký obyč Saxo a posere se někde na cestě stačí doto pár krát bouchnout kladivem nebo natáhnout nějakej drát a jedeme dál.

_________________
ex: Citroen Saxo 1.5D ASD Desing
Peugeot 207 110 GT
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
josh
Zaslal: út říjen 27, 2009 11:16 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 27. 05. 2005 Příspěvky: 259 Bydliště: Slovensko, Bratislava
marek1306 napsal:
Prosím poradte pro jistotu po kolika km vyměnit rozvodový řemen u málo jetého Saxa 1,0L 1998,66 000km prokazatelně najeto od nového.V servisní knížce uváděná kilometráž 120 000 se mě zdá moc velká,nebo jsem něco přehlédl?

Tak menil si tie rozvody? Mali by byť limity kilometrové/časové, čo na stane skorej, vtedy meniť. Tuším je to 120.000 km/ 8 rokov, ja som menil po 9.

_________________
Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
blesk65
Zaslal: út říjen 27, 2009 11:29 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 08. 10. 2008 Příspěvky: 865 Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
MR chodny ty si drak

_________________
[img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img]
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
marek1306
Zaslal: so květen 01, 2010 8:17 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 09. 09. 2008 Příspěvky: 142 Bydliště: Olomouc
V servisní knížce Citroen,jsem žádnou výměnu při malé kilometráži po polovině tj. při 60tis. km nenašel a rovněž tam není žádný časový údaj,tedy pro výměnu rozvodového řemene.Pouze na str.52-53 servisní knížky je,cituji: 1.Slabá roční kilometráž(tady v bodu 1. není o rozvodech ani slovo) Bod 2.Podmnínky ztíženého provozu-zejména ve městech,v tropech,prachu, a neustálých krátkých jízách-studený motor-vyměnit rozovodový řemen každých-90 000km(benzin - DJ5TED) nebo 120 000km(DW10)
Přičem absolutně nechápu co je myšleno těmi zkratkami v závorkách tj.- DJ5TED a DW10,protože ty samé zkratky jsou u jiných zařízení na Citroenu použity i u nafty i u benzínu...Nevíte někdo co maj znamenat ty zkratky,či kody??
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: so květen 01, 2010 8:18 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
az najedes 100tkm tak udelej rozvody a muzes klidne spat Wink

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
MrChodnyCZ
Zaslal: so květen 01, 2010 8:55 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 12. 07. 2007 Příspěvky: 3334 Bydliště: Hodonín
DW10 je kod naftoveho 2.0l HDI motoru a DJ5TED je 2.5l TDi z Jumperu. To asi nebude serviska ze saxa, co...

_________________
“All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
marek1306
Zaslal: so květen 01, 2010 9:21 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 09. 09. 2008 Příspěvky: 142 Bydliště: Olomouc
Ale je,dokonce 3x ze začátku na potvrzené serv.prohlídce...asi standartně jsou v ní listy diesel SD,turbo a benzín a diesel s přímým vstřikem... a mají tu asi univerzální tabulku při malé kiliometráži na celou řadu Citroen-xsara,xantia,berlingo,jumper 4x4... Shocked
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lakinooo
Zaslal: so květen 01, 2010 6:48 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 15. 07. 2008 Příspěvky: 1808 Bydliště: Vrútky
Ja by som v aute rozvody rozhodne viac ako 120 tis/5 rokov nenechal. Guma strane!!!! A rozvody nestoja zase tolko.

PS: Moje Berlingo ma vymenu pri 240 tis km. Teraz bude mat 120 a dostane nove rozvody.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
marek1306
Zaslal: po květen 03, 2010 9:06 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 09. 09. 2008 Příspěvky: 142 Bydliště: Olomouc
Tak po dotazu pro jistotu u 3 servisů Citroen,je jasno:rozvody se mění bud po 120 000 nebo 10 rocích,dle toho co nastane dříve.
Bohužel mám se servisy docela špatné zkušenosti a to i při výměně rozvodů,jeden mě měnil rozvody-kladky řemeny,ale nevyměnil sousední řemen alternátoru a ten se po čase roztřepil a vletěl částečně pod rozvodový řemen a nastalo přeskočení...zpětné seřízení na zuby jsem si již pro jistotu provedl sám.Neb se naštěstí písty ani ventily asi moc nepoškodily a auto jezdilo dál.
Jak moc složitá je výměna rozvodů u Saxa?Na kolik hodin?Přece jen je tam jen jeden řemen a já měl u minulého auta dva!Mám obavy z velmi malého prostoru a výměny vodního čerpadla a záshau do chladícího systému.A také poté správného dopnutí kladky-řemene.
Jeden dotazovaný servis nabízí výměnu za 5500,za kolik vám servis udělal výměnu rozvodů?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ondra VTS
Zaslal: po květen 03, 2010 10:07 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 02. 03. 2010 Příspěvky: 122 Bydliště: F-M a okolí
Zítra jdu měnit rozvody, mám nalítané 90tis. auto jsme nedávno koupil, takže pro jistotu. A cenu nevim, jak bude hotovo dám vědět.

_________________
VTSko 1.6 72kw 2003
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 3
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved