Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Přechod na jiný motorový olej |
pablo06 |
Zaslal: po květen 17, 2010 8:02 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 14. 04. 2010
Příspěvky: 8
Bydliště: Branky
|
Momentálně jedu na Total Quartz 7000 10W40, podařilo se mi sehnat za nějaký lepší peníz Mogul GX-FE 10W40...otázka zní - nějaké špatné zkušenosti s přechodem na jinou značku oleje a s ním spojené problémy?? |
|
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: po květen 17, 2010 8:14 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
|
Návrat nahoru |
|
pablo06 |
Zaslal: út květen 18, 2010 5:48 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 14. 04. 2010
Příspěvky: 8
Bydliště: Branky
|
Tohle už jsem četl, nauvádí se tam ale jestli v mojem případě můžou vzniknout nějaké problémy. Sorry s tímhle prostě nemám zkušenost |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: út květen 18, 2010 5:53 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
taky chystam prechod z totalu na Q8 (udajne kuvajtska ropa s nejmensim obsahem siry, rafinace v belgii atd atd) - zadnou obavu z toho nemam, dneska ten olej musi splnovat jisty normy, pokud je splnuje tak je jedno co je to za znacku... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Stivek |
Zaslal: st květen 26, 2010 7:35 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2009
Příspěvky: 701
Bydliště: Mnichovo Hradiště
|
Přesně jak řiká EiFFeL, v dnešní době se nemusíš bát míchat oleje, pokud nepřecházíš z polosyntetiky na plnou... Jde o to že renomovaní výrobci musí splnovat normy a ty jsou pro všechny stejný takže změny značky bych vubec neřešil.. |
_________________ Citroen Jumper 2.8 HDi
Citroen C5 2.2 HDi
Citroen C2 1.6 16V VTS
Galerie: http://stivek.rajce.idnes.cz/Citroen_Saxo_1.6_16v_VTS
Jezdec je jen dalším dílem auta mezi pedály,volantem a sedačkou,bez něj by to nejelo,ale rychlost je v souhře celého stroje, jehož je on pouhou součástí. |
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: st květen 26, 2010 7:44 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
Stivek napsal: pokud nepřecházíš z polosyntetiky na plnou...
Skus specifikovat. Lebo som na pokraji nervoveho zrutenia. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Stivek |
Zaslal: st květen 26, 2010 7:53 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2009
Příspěvky: 701
Bydliště: Mnichovo Hradiště
|
lakinooo napsal: Stivek napsal: pokud nepřecházíš z polosyntetiky na plnou...
Skus specifikovat. Lebo som na pokraji nervoveho zrutenia.
Tak ted nevim bud jsem to blbě napsal ale to se mi nezdá, nebo jsi přešel z polo na plnou jen tim že jsi polosyntetiku vypustil a nalil plnou??? podle mě by se měl dělat výplach...kterej teda moc nefunguje |
_________________ Citroen Jumper 2.8 HDi
Citroen C5 2.2 HDi
Citroen C2 1.6 16V VTS
Galerie: http://stivek.rajce.idnes.cz/Citroen_Saxo_1.6_16v_VTS
Jezdec je jen dalším dílem auta mezi pedály,volantem a sedačkou,bez něj by to nejelo,ale rychlost je v souhře celého stroje, jehož je on pouhou součástí. |
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: st květen 26, 2010 7:55 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
jak poznam syntetiku od polosyntetiky? |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
Stivek |
Zaslal: st květen 26, 2010 8:02 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2009
Příspěvky: 701
Bydliště: Mnichovo Hradiště
|
MrChodnyCZ napsal: jak poznam syntetiku od polosyntetiky?
je to napsaný na etiketě, většinou zezadu... |
_________________ Citroen Jumper 2.8 HDi
Citroen C5 2.2 HDi
Citroen C2 1.6 16V VTS
Galerie: http://stivek.rajce.idnes.cz/Citroen_Saxo_1.6_16v_VTS
Jezdec je jen dalším dílem auta mezi pedály,volantem a sedačkou,bez něj by to nejelo,ale rychlost je v souhře celého stroje, jehož je on pouhou součástí. |
|
Návrat nahoru |
|
P.E.T.R |
Zaslal: st květen 26, 2010 9:08 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 04. 05. 2009
Příspěvky: 1632
Bydliště: Klatovy
|
pokud přecházim z 10W40 na 5W40, tak se musí proplachovat motor? doufam teda, že ne, objednal sem do obou aut Castrol Magnatic 5W40, případně čim se to proplachuje a postup? dík |
_________________ 2000 Saxo VTS 1.6 16V race car
2000 Saxo VTS 1.6 16V civil
2001 Peugeot 607 3.0 V6
2003 Mercedes-Benz Vito II 115CDi
Český pravopis je freeware, ale v žádném případě není open source! Používej dle libosti, ale nemodifikuj ho! |
|
Návrat nahoru |
|
Zdenda.VTD |
Zaslal: st květen 26, 2010 10:06 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 14. 09. 2009
Příspěvky: 80
Bydliště: Plzen
|
tak když přecházíš z 10w40 na 5w tak by to chtělo výplach..stejně tak i když jdeš z 10w na 15w..dělá se to takovou sračkou..naleješ ji do motoru(se stávajícím olejem)necháš to 10min. běžet a pak to vypustíš.. a nebo tam na lej tu 5tku a on se ti vypláchne sám ale neni to dobrý |
_________________ Saxo mk2 1.5D Black edition
info o mim Saxu http://www.pirates.cz/forum/viewtopic.php?t=1329 |
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: čt květen 27, 2010 10:02 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
Oleje mozes lubovolne zamienat.Treba vzdy dodrzat spiecifikaciu vyrobcu. Viskozita oleja nema nic spolocne s " polosyntetiko, syntetikou a mineralom"!!!!. Plne synteticky olej je vyrobeny bez pouzitia ropy. Viskozita oleja sa vybera podla prostredia v ktorom auto bude behat
Uz po niekolk krat prikladam odkaz na temu o olejoch kde je vsetko krasne vysvetlene
http://www.saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=6329
PS: pri zmene oleja z 10W-40 na 5W-40 netreba absolutne ziaden preplach. Absolutne, absolutne ziaden.
Chlapi nastudujte si to!!!!!![/url] |
|
|
Návrat nahoru |
|
Stivek |
Zaslal: čt květen 27, 2010 2:15 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2009
Příspěvky: 701
Bydliště: Mnichovo Hradiště
|
lakinooo napsal: Oleje mozes lubovolne zamienat.Treba vzdy dodrzat spiecifikaciu vyrobcu. Viskozita oleja nema nic spolocne s " polosyntetiko, syntetikou a mineralom"!!!!. Plne synteticky olej je vyrobeny bez pouzitia ropy. Viskozita oleja sa vybera podla prostredia v ktorom auto bude behat
Uz po niekolk krat prikladam odkaz na temu o olejoch kde je vsetko krasne vysvetlene
http://www.saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=6329
PS: pri zmene oleja z 10W-40 na 5W-40 netreba absolutne ziaden preplach. Absolutne, absolutne ziaden.
Chlapi nastudujte si to!!!!!![/url]
plně souhlasim |
_________________ Citroen Jumper 2.8 HDi
Citroen C5 2.2 HDi
Citroen C2 1.6 16V VTS
Galerie: http://stivek.rajce.idnes.cz/Citroen_Saxo_1.6_16v_VTS
Jezdec je jen dalším dílem auta mezi pedály,volantem a sedačkou,bez něj by to nejelo,ale rychlost je v souhře celého stroje, jehož je on pouhou součástí. |
|
Návrat nahoru |
|
P.E.T.R |
Zaslal: čt květen 27, 2010 4:39 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 04. 05. 2009
Příspěvky: 1632
Bydliště: Klatovy
|
citace: PS: pri zmene oleja z 10W-40 na 5W-40 netreba absolutne ziaden preplach. Absolutne, absolutne ziaden.
Díky, taky se mi to nějak nezdálo |
_________________ 2000 Saxo VTS 1.6 16V race car
2000 Saxo VTS 1.6 16V civil
2001 Peugeot 607 3.0 V6
2003 Mercedes-Benz Vito II 115CDi
Český pravopis je freeware, ale v žádném případě není open source! Používej dle libosti, ale nemodifikuj ho! |
|
Návrat nahoru |
|
kurenadvore |
Zaslal: út červen 22, 2010 11:10 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 17. 02. 2009
Příspěvky: 1107
Bydliště: Zilina
|
a ked idem menit z 5W40 na 10W40?
ci staci vyliat naplnit, filter prehodit a hotovo? |
_________________ ex - Super Saxo 16V
ex - Seat Alhambra TDi
Alfa Romeo 147 JTD |
|
Návrat nahoru |
|
|