Autor |
Zpráva |
< Servis ~ servo + dobijanie |
vtsko |
Zaslal: po květen 17, 2010 4:11 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
Chlapi,som z toho vedla,uz 2 krat sa mi stalo,po nastartovani,ze neslo servo a svietilo zaroven aj dobijanie,ked nabehlo po niekolkych skusaniach,vyplo aj dobijanie.Servo je elektricke,ale preco svietilo aj dobijanie?neslo ani kurenie,repsektive ventilator,remen sa pretocil,ale neviem ako,ci presmykoval,prsalo a stale prsi,tak to zutial neriesim v aute.Remen ma tak 30t. km,ale uz je dost tvrdy a aj miestami popraskany.Moze sa odpojit teda servo ked sa remen(klinovy) netoci ako ma??? |
_________________ Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0 |
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: po květen 17, 2010 4:39 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
dobijeni s vetrakem a servem nijak nesouvisi. Spis bych skusl jak moc funguje dobijeni, kdyz je vetsi odber (klasika zapnout vsecky spotrebice, dalkove atd.) + skus vytocit volant uplne na doraz, co se bude dit.
Je totiz mozne, ze ve spinacce dochazi k velkemu odberu a alternator to diky tomu tvrdemu remenu a vlhkosti nestiha dobijet. |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: po květen 17, 2010 5:26 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
ja ho skusim dotiahnut ako prve,potom kupim novy..o dobjanie by som sa nebal,kedze alternator je meneny a je dobry.
Ale bola by to velka nahoda,ze tieto veci nesli naraz,a zapli sa aj naraz
Ked som mal zle dobijanie(nesvietila kontrokla),aj slaba baterka,tak ventilator tiez nefungoval...len obcas,ako sa mu chcelo. |
_________________ Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0 |
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: po květen 17, 2010 5:36 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
jak rikam, skus to dobijeni zatizit a uvidis hned, jestli to udela taky nebo ne. |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: po květen 17, 2010 8:17 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
vtsko napsal: kedze alternator je meneny a je dobry.
Isto??? premeraj aj pod zatazou.... |
|
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: po květen 17, 2010 8:38 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
|
Návrat nahoru |
|
bak |
Zaslal: po květen 17, 2010 9:07 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 27. 12. 2007
Příspěvky: 111
Bydliště: slovakia, bratislava
|
nazdar.....ked som bol v brne na okruhu tak mi tam praskol klinovy remen. hned mi prestalo ist servo a rozsvietila sa baterka, kurenie neviem... v kazdom pripade to spolu suvisi...vymenit alebo dosponovat. |
|
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: po květen 17, 2010 9:21 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
|
Návrat nahoru |
|
bak |
Zaslal: po květen 17, 2010 9:26 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 27. 12. 2007
Příspěvky: 111
Bydliště: slovakia, bratislava
|
no tak vyhod ten desatkilovy klimovy kompresor, nahod kratky remen a zas si na slalome o nejaku pol sekundu rychlejsi |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: po květen 17, 2010 9:36 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
podle me kdyz ti zacne klouzat remen tak prestane dobijet a vzhledem k odberu serva to bude reseny podobne jako kabinovy ventilator, ktery taky funguje podobne... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: po květen 17, 2010 10:17 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
no keby to bolo take jednoduche,uz je prec...po kupe som to chcel urobit,mal som aj dlzku remena,aku ma mat saxo bez klimi a nepasovalo,si tam je inaksia kladka,mesia laebo co.Mohol som ho davat akokolvek,nepodarilo sa.Ale chcem dat dole aspon chladic klimovy,nech sa lepsie chladi. |
_________________ Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0 |
|
Návrat nahoru |
|
bak |
Zaslal: út květen 18, 2010 6:19 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 27. 12. 2007
Příspěvky: 111
Bydliště: slovakia, bratislava
|
no neviem ako to ma riesene novy model ale na mojom to islo ,,no problem,, chladic dole,kompresor von a kratky remen. len sa to teraz sponuje naopak tusim. klimu som nikdy nepouzival takze teraz sa vala doma a desat kil k dobru |
|
|
Návrat nahoru |
|
|