Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Nizke otacky : 500 ot/min |
vtsko |
Zaslal: čt květen 13, 2010 9:38 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
|
Návrat nahoru |
|
jimmy_xp |
Zaslal: čt květen 13, 2010 11:44 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 06. 01. 2010
Příspěvky: 70
Bydliště: Sunset Beach
|
Dnes som pozeral do auta, nasiel som dve cidla
- jedno modre - k nemu siel len jeden kablik
- druhe zelene - k nemu sli 2 kabliky
Dedukujem ze to prve s jednym kablikom je teplotny spinac, a to druhe cidlo teploty pre RJ. Je to tak? |
|
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: čt květen 13, 2010 11:07 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
este si pozri,kolko pinove su cidla,ak mas tiez trojpinove(2kabliky),to ovlada vsetko (saharu,budik,info do ECU) ak mas tie mensie konektory,2-pinove,tak by to malo byt rozdelene,jedno na budik,jedno na ECU...ale to presne neviem.Niektore maju aj3-4 cidla,zvlast na saharu a asi aj klimu alebo co |
_________________ Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0 |
|
Návrat nahoru |
|
jimmy_xp |
Zaslal: čt květen 27, 2010 10:03 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 06. 01. 2010
Příspěvky: 70
Bydliště: Sunset Beach
|
zdravim, po vytiahnuti cidla otacky klesli este nizsie |
|
|
Návrat nahoru |
|
medved |
Zaslal: po květen 31, 2010 8:15 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 15. 03. 2005
Příspěvky: 46
Bydliště: Chomutov
|
Zdravím ve spolek,
mám obdobnej problém, začalo to už před rokem, že otáčky u studenýho motoru padaly pod normální volnoběh.... motor se zaklepal a srovnal. Závada sama odezněla a teď se mi to vrátilo. Začal jsem výměnou palivového filtru, ale to nepomohlo. Včéra mi dokonce jednou spadly tak otáčky, že motor zdechnul. Každá rada dobrá, budu sledovat tohle fórum a případné poznatky taky budu sdílet. Dík |
_________________ stříbrné VTS 1.4 |
|
Návrat nahoru |
|
lazik |
Zaslal: út červen 01, 2010 11:14 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 05. 2009
Příspěvky: 689
Bydliště: Ostrava/Brno
|
Mi to takhle občas "přizdechávalo" když jsem měl vadnou lambdu, tak zkus zajít na diagnostiku - tam by to bylo vidět. Jinak při problémech s otáčkama jako první doporučuju vyčistit klapku a krokový motorek. |
_________________ VTS 1.6i 16v rv 98
http://lazarracing.webnode.cz |
|
Návrat nahoru |
|
medved |
Zaslal: st červen 02, 2010 4:50 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 15. 03. 2005
Příspěvky: 46
Bydliště: Chomutov
|
Chlapy, myslel jsem že vyzkouším restart ŘJ. Odpojil jsem baterku na celou noc a ráno opět připojil - beze změny. I chybu ABS si pamatuje. Jak provedu restart? |
_________________ stříbrné VTS 1.4 |
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: st červen 02, 2010 11:21 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
|
Návrat nahoru |
|
Sandman |
Zaslal: st červen 02, 2010 11:24 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 05. 08. 2008
Příspěvky: 1500
Bydliště: Piesok
|
ako pise miro,zalezi na chybe,ale restart ECU vie len citroenacka diag... |
_________________ Silver 16V - "Holobyt"
Just remember Torque is what you feel and HP is not always the best to have. |
|
Návrat nahoru |
|
medved |
Zaslal: čt červen 03, 2010 4:21 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 15. 03. 2005
Příspěvky: 46
Bydliště: Chomutov
|
Tak jsem si našel návod, jak postupně ověřit funkci podtlakového spínače v závislosti na teplotě. Hned jak bude trochu hezky se na to vrhnu.... Trolejbusy bych zakázal! Ještě jsem ve schématu našel "Snímač rychlosti otáčení klikového hřídele/snímač horní úvratě", k čemu slouží???? Je připojen přímo k ECU a je umístěný na puzdře převodovky zezhora - vedou k němu dva drátky. Já jsem ho zkusil odpojit a pak nastartovat. Beze změny, ale věřím, že by to mohl způsobit, ne? Otázka je co počítá ECU.... Zkusil by ten konektor někdo odpojit na svém autě? Třeba by se projevili stejné příznaky?! Pls |
_________________ stříbrné VTS 1.4 |
|
Návrat nahoru |
|
medved |
Zaslal: čt červen 03, 2010 4:23 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 15. 03. 2005
Příspěvky: 46
Bydliště: Chomutov
|
Příznaky: Už chudinka vůbec nedrží volnoběh, jak kdybych měl plyn už od 0 otáček a ne od 900 otáček. Pedálem plynule reguluju až pod 500 ot a pak když ho pustím výš už samozřejmě zdechne motor. |
Naposledy upravil medved dne pá červen 04, 2010 2:09 pm, celkově upraveno 3 krát _________________ stříbrné VTS 1.4 |
|
Návrat nahoru |
|
lazik |
Zaslal: čt červen 03, 2010 4:35 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 05. 2009
Příspěvky: 689
Bydliště: Ostrava/Brno
|
Myslím, že to je snímač pro otáčkoměr.. ale jestli slouží i k něčemu jinému to nevim |
_________________ VTS 1.6i 16v rv 98
http://lazarracing.webnode.cz |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: čt červen 03, 2010 5:46 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
podle me slouží ten snímač hlavně pro ECU, otáčkoměr je totiž zapojenej až na ní. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
honzabiker1 |
Zaslal: pá červenec 02, 2010 9:24 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 01. 04. 2010
Příspěvky: 51
Bydliště: Kladno
|
Jak se da pripojit k RJ pres PC? Co vsechno je k tomu potreba a kde se to da koupit? Diky..
MrChodnyCZ napsal: vcera se mi stalo to same, stacilo chcipnout a nastartovat a bylo to ok. Odpoledne sem to prohlizel pres kompl a ulozila se chyba krokoveho motorku s tim, ze teplota vody v ten moment byla -40.
Zameril sem se teda jeste na cidlo teploty vody a zjistil jsem, ze u studeneho motoru (stalo pres noc venku) ukazuje 80 stupnu. Po nastartovani a ohrivani motoru zacala teplota na cidle klesat a u motoru zahrateho dlouhou jizdou (rucicky oleje i vody byly v polovine) ukazuje 46 stupnu.
Jeste se mi parkrat stalo, ze auto hned po nastartovani chciplo.
Dneska pujdu koupit cidlo a uvidi se. |
|
|
Návrat nahoru |
|
SMECOHOLIK |
Zaslal: po červen 01, 2015 9:52 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 07. 09. 2011
Příspěvky: 341
Bydliště: Rokycany ( Plzeň )
|
lidi, mám ten samý problém, jakmile je auto zahřáté a zastavim na křižovatce, tak po deseti sekundách otáčky náhle klesnou, motor si škytne ale zas se chytí, vyčistil jsem klapku, krokový motorek a dal nový teplotní čidlo, beze změny co takhle vyměnit svíčky? Nebo nemůže to být tím, že tam mám sport. svody a ta druhá lambda co má být na vzduchu je někde blbě daná? a dělá neplechu v ECU? |
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|