Zdravím všechny saxáky mám jeden problém nedávno jsem udělal totální generálku motoru těsnění pod hlavou,pompa,rozvody,ventily,řemeny,termostat,chladič všechno nové ale ani zaboha to nemůžu odvzdušnit vůbec nic mě nenapadá čím už by to mohlo být projel jsem všechny hadice jestli není někde praknuté nebo něco takového ale nic naleju vodu do chladiče nastartuju chvilku pojezdím a všechna vystříká přes víčko a musím zase dolívat nevítě někdo jak na to ?
Nevím co máš za motor, já 1.1i.
Mám udělanou nádobu, která mi pasuje na expanzní nádobku, kvůli zvýšení hladiny. Když dolévám kapalinu do prázdného chl. systému, otevřu všechny 3 odvzdušňovací ventily a leju. Pak podle toho kde začne voda vytékat dříve, ventil uzavřu. Když jsem s hladinou až nahoře, nastartuju a nechám zvýšené otáčky tak 2-3000, aby se motor zahřál a otevřel termostat. Podle potřeby stále dolévám, aby mi hladina neklesla. Když naběhne ventilátor, je to OK. Ještě jednou povolím odvzduš. ventily, aby odešel i zbytek vzduchu. Vypnu motor, odsaju kapalinu , tak aby dosahovala v expanzní nádobce na max a je to.
Vpravo - vlevo bráno ve směru jízdy.
Jeden ventil je na chladiči vlevo nahoře, je to uzávěr o velikosti mince asi jako 1Kč.
Druhý je na potrubí vpravo, vedle airboxu. Je to nejvyšší bod v celém chladicím okruhu. Ventil vypadá jako obyčejná plastová čepička od ventilku na huštění kol.
Třetí je na termostatu z jeho levé strany. Je to dutý M6 šroub na imbus klíč viz obrázek ( imbus tam je vidět jen jeden zhruba uprostřed trochu nahoře )
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru