Autor |
Zpráva |
< Servis ~ kolísání volnoběhu |
milo1 |
Zaslal: st červen 09, 2010 9:38 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 12. 03. 2009
Příspěvky: 61
Bydliště: https://t.me/pump_upp
|
xcgvjbklô§ň |
Naposledy upravil milo1 dne st červen 09, 2010 8:24 pm, celkově upraveno 1 krát _________________ https://t.me/pump_upp |
|
Návrat nahoru |
|
milo1 |
Zaslal: st červen 09, 2010 9:52 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 12. 03. 2009
Příspěvky: 61
Bydliště: https://t.me/pump_upp
|
Figy napsal: zdravim chlapi, občas když jedu(motor zahřátej) zastavim a mam tam neutrál, tak mi kolísaj otáčky v rozmezí cca 600 a má to takovou tendenci, že to chce chcípnout, ale nikdy to nechcípne... poraďte, díky
Postupnosť hladania závady:
1. špinavy, alebo nekvalitny-vela voy benzín. ja používam V-Power o Shellu. V-Power oShellu
2. nastavenie táhlo plynu správne nastaviť. Ked je velmi uvolnene môže to mať vplyv na krokovy motorček a opačne. (saxo 1.1)
3. nasávanie falošného vzduchu napr. po klapkou ako je tesnenie k potrubiu
4. može to byť regulator paliva, je tam po krytkou membrana, tá časom stratí svoje vlastnosti a tak je to baať hlavne pri volnobehu.
4. stary palivový filter. ja ho menim kaže 2 roky.
5.[url][/url] |
_________________ https://t.me/pump_upp |
|
Návrat nahoru |
|
MagickyMagic |
Zaslal: st červen 09, 2010 11:15 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 31. 10. 2007
Příspěvky: 70
Bydliště: Záhorovice
|
Figy napsal: zdravim chlapi, občas když jedu(motor zahřátej) zastavim a mam tam neutrál, tak mi kolísaj otáčky v rozmezí cca 600 a má to takovou tendenci, že to chce chcípnout, ale nikdy to nechcípne... poraďte, díky
Nechci dělat chytrého, ale mně na tenhle "problém" servisáci řekli, že to Saxa prostě dělají... Taky dojíždím třeba na červenou, vyřadím a otáčky jdou ke zdechnutí, pak vyskočí, párkrát se to zopakuje a ustálí...
Když už něco měnit, tak krokový motorek, ale za tu cenu bych do toho nešel...
Je to vlastní názor |
_________________ Citroen Saxo, 1124 ccm, 2002, vyhřívané sedačky |
|
Návrat nahoru |
|
milo1 |
Zaslal: st červen 09, 2010 8:36 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 12. 03. 2009
Příspěvky: 61
Bydliště: https://t.me/pump_upp
|
už som písal na tomto fóre postup ako sa dopracovať k nájdeniu chyby.
Ja vidím problém kolisania otáčok pri volnobehu z iného dôvodu a síce nedávno som absolvoval STK a pri emisnej kontrole bol problém odmerať emisie pretože kolísali otáčky. No neviem snď už konečne niekto vyrieši ako sa dopracovať k tomu aby tá poondaná ručička otáčkomeru stála na mieste.
Ono ale v technických udajoch auta saxo sa uvádza, že otáčky sú 850 +- 50 ot/min. a v zátvorke: nelze zerizovat, řízené elektronicky !
Tak neviem.
|
_________________ https://t.me/pump_upp |
|
Návrat nahoru |
|
kurenadvore |
Zaslal: čt červen 10, 2010 9:20 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 17. 02. 2009
Příspěvky: 1107
Bydliště: Zilina
|
ja som zacal pred par dnami boj s krokovym motorcekom. ta špina špinava je nefunkcna. pri starte sa otvoril,ale nebol schopny opatovneho zatvorenia a otvorenia. takze pustal vzduch na max + riadiaca vyhodnocovala a davala vela paliva.
vycistenie nepomohlo, tak je teraz na tvrdo odpojeny. so startom je problem, ale ked sa zohreje, tak si drzi tu svoju hranicu, cca.850+ otacok.
spotreba klesla asi o min.2 litre, dnes domeriam. a novy uz chcem objednat, cenovka 61euro. ale najradsej by som skusil nejaky iny, ci to bude fungovat ako ma
EDIT: este tolko, ze krokac nedokazal ukorigovat otacky, lietali od 550 do 1200. takze tak |
_________________ ex - Super Saxo 16V
ex - Seat Alhambra TDi
Alfa Romeo 147 JTD |
|
Návrat nahoru |
|
milo1 |
Zaslal: so červen 12, 2010 9:29 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 12. 03. 2009
Příspěvky: 61
Bydliště: https://t.me/pump_upp
|
kurenadvore napsal: ja som zacal pred par dnami boj s krokovym motorcekom. ta špina špinava je nefunkcna. pri starte sa otvoril,ale nebol schopny opatovneho zatvorenia a otvorenia. takze pustal vzduch na max + riadiaca vyhodnocovala a davala vela paliva.
vycistenie nepomohlo, tak je teraz na tvrdo odpojeny. so startom je problem, ale ked sa zohreje, tak si drzi tu svoju hranicu, cca.850+ otacok.
spotreba klesla asi o min.2 litre, dnes domeriam. a novy uz chcem objednat, cenovka 61euro. ale najradsej by som skusil nejaky iny, ci to bude fungovat ako ma
EDIT: este tolko, ze krokac nedokazal ukorigovat otacky, lietali od 550 do 1200. takze tak
take kolisanie otačok tak potom som ešte rád že ja som na tom lepšie.
ale sa ta spýtam ako si prešiel cez STK emisnu ?
Lebo emisie pri volnobehu ti nezmeraju ak ti budú kolisat otačka. Hmm ? |
_________________ https://t.me/pump_upp |
|
Návrat nahoru |
|
tomsi91 |
Zaslal: ne červen 13, 2010 1:57 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 09. 07. 2009
Příspěvky: 126
Bydliště: Plzeň
|
někteří lidé prostě procházejí STK jednodušeji |
|
|
Návrat nahoru |
|
kurenadvore |
Zaslal: ne červen 13, 2010 10:39 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 17. 02. 2009
Příspěvky: 1107
Bydliště: Zilina
|
nie, nie. tie otacky nemam furt odjakziva tak. to mohutne kolisanie sa prejavilo, az ked sme cistili krokovy motorcek, ked ostaval otvoreny a nefungoval poriadne. po odpojeni to uz nerobi.
takze to neberiem ako nejaku zahadu, ale chybu krokoveho motorceka. nic viac, nic menej
a stk pre info bola uplne v pohode, nemalo tam byt co zle, akurat vyfuk mohol byt problem
a emisna.. bez katu a 10euro navyse |
_________________ ex - Super Saxo 16V
ex - Seat Alhambra TDi
Alfa Romeo 147 JTD |
|
Návrat nahoru |
|
|