punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - kolísání volnoběhu
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  kolísání volnoběhu

milo1
Zaslal: st červen 09, 2010 9:38 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 12. 03. 2009 Příspěvky: 61 Bydliště: https://t.me/pump_upp
xcgvjbklô§ň


Naposledy upravil milo1 dne st červen 09, 2010 8:24 pm, celkově upraveno 1 krát

_________________
https://t.me/pump_upp
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky AOL Instant Messenger Yahoo Messenger
milo1
Zaslal: st červen 09, 2010 9:52 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 12. 03. 2009 Příspěvky: 61 Bydliště: https://t.me/pump_upp
Figy napsal:
zdravim chlapi, občas když jedu(motor zahřátej) zastavim a mam tam neutrál, tak mi kolísaj otáčky v rozmezí cca 600 a má to takovou tendenci, že to chce chcípnout, ale nikdy to nechcípne... poraďte, díky


Postupnosť hladania závady:
1. špinavy, alebo nekvalitny-vela voy benzín. ja používam V-Power o Shellu. V-Power oShellu

2. nastavenie táhlo plynu správne nastaviť. Ked je velmi uvolnene môže to mať vplyv na krokovy motorček a opačne. (saxo 1.1)

3. nasávanie falošného vzduchu napr. po klapkou ako je tesnenie k potrubiu

4. može to byť regulator paliva, je tam po krytkou membrana, tá časom stratí svoje vlastnosti a tak je to baať hlavne pri volnobehu.





4. stary palivový filter. ja ho menim kaže 2 roky.


5.[url][/url]

_________________
https://t.me/pump_upp
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky AOL Instant Messenger Yahoo Messenger
MagickyMagic
Zaslal: st červen 09, 2010 11:15 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 31. 10. 2007 Příspěvky: 70 Bydliště: Záhorovice
Figy napsal:
zdravim chlapi, občas když jedu(motor zahřátej) zastavim a mam tam neutrál, tak mi kolísaj otáčky v rozmezí cca 600 a má to takovou tendenci, že to chce chcípnout, ale nikdy to nechcípne... poraďte, díky


Nechci dělat chytrého, ale mně na tenhle "problém" servisáci řekli, že to Saxa prostě dělají... Taky dojíždím třeba na červenou, vyřadím a otáčky jdou ke zdechnutí, pak vyskočí, párkrát se to zopakuje a ustálí...
Když už něco měnit, tak krokový motorek, ale za tu cenu bych do toho nešel...
Je to vlastní názor Smile

_________________
Citroen Saxo, 1124 ccm, 2002, vyhřívané sedačky Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
milo1
Zaslal: st červen 09, 2010 8:36 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 12. 03. 2009 Příspěvky: 61 Bydliště: https://t.me/pump_upp
už som písal na tomto fóre postup ako sa dopracovať k nájdeniu chyby.
Ja vidím problém kolisania otáčok pri volnobehu z iného dôvodu a síce nedávno som absolvoval STK a pri emisnej kontrole bol problém odmerať emisie pretože kolísali otáčky. No neviem snď už konečne niekto vyrieši ako sa dopracovať k tomu aby tá poondaná ručička otáčkomeru stála na mieste.
Ono ale v technických udajoch auta saxo sa uvádza, že otáčky sú 850 +- 50 ot/min. a v zátvorke: nelze zerizovat, řízené elektronicky !
Tak neviem.


Confused

_________________
https://t.me/pump_upp
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky AOL Instant Messenger Yahoo Messenger
kurenadvore
Zaslal: čt červen 10, 2010 9:20 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 17. 02. 2009 Příspěvky: 1107 Bydliště: Zilina
ja som zacal pred par dnami boj s krokovym motorcekom. ta špina špinava je nefunkcna. pri starte sa otvoril,ale nebol schopny opatovneho zatvorenia a otvorenia. takze pustal vzduch na max + riadiaca vyhodnocovala a davala vela paliva.

vycistenie nepomohlo, tak je teraz na tvrdo odpojeny. so startom je problem, ale ked sa zohreje, tak si drzi tu svoju hranicu, cca.850+ otacok.
spotreba klesla asi o min.2 litre, dnes domeriam. a novy uz chcem objednat, cenovka 61euro. ale najradsej by som skusil nejaky iny, ci to bude fungovat ako ma Wink

EDIT: este tolko, ze krokac nedokazal ukorigovat otacky, lietali od 550 do 1200. takze tak Wink

_________________
ex - Super Saxo 16V
ex - Seat Alhambra TDi
Alfa Romeo 147 JTD
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
milo1
Zaslal: so červen 12, 2010 9:29 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 12. 03. 2009 Příspěvky: 61 Bydliště: https://t.me/pump_upp
kurenadvore napsal:
ja som zacal pred par dnami boj s krokovym motorcekom. ta špina špinava je nefunkcna. pri starte sa otvoril,ale nebol schopny opatovneho zatvorenia a otvorenia. takze pustal vzduch na max + riadiaca vyhodnocovala a davala vela paliva.

vycistenie nepomohlo, tak je teraz na tvrdo odpojeny. so startom je problem, ale ked sa zohreje, tak si drzi tu svoju hranicu, cca.850+ otacok.
spotreba klesla asi o min.2 litre, dnes domeriam. a novy uz chcem objednat, cenovka 61euro. ale najradsej by som skusil nejaky iny, ci to bude fungovat ako ma Wink

EDIT: este tolko, ze krokac nedokazal ukorigovat otacky, lietali od 550 do 1200. takze tak Wink


take kolisanie otačok tak potom som ešte rád že ja som na tom lepšie.
ale sa ta spýtam ako si prešiel cez STK emisnu ?
Lebo emisie pri volnobehu ti nezmeraju ak ti budú kolisat otačka. Hmm ?

_________________
https://t.me/pump_upp
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky AOL Instant Messenger Yahoo Messenger
tomsi91
Zaslal: ne červen 13, 2010 1:57 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 09. 07. 2009 Příspěvky: 126 Bydliště: Plzeň
někteří lidé prostě procházejí STK jednodušeji
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kurenadvore
Zaslal: ne červen 13, 2010 10:39 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 17. 02. 2009 Příspěvky: 1107 Bydliště: Zilina
nie, nie. tie otacky nemam furt odjakziva tak. to mohutne kolisanie sa prejavilo, az ked sme cistili krokovy motorcek, ked ostaval otvoreny a nefungoval poriadne. po odpojeni to uz nerobi.
takze to neberiem ako nejaku zahadu, ale chybu krokoveho motorceka. nic viac, nic menej Wink

a stk pre info bola uplne v pohode, nemalo tam byt co zle, akurat vyfuk mohol byt problem Wink
a emisna.. bez katu a 10euro navyse Wink

_________________
ex - Super Saxo 16V
ex - Seat Alhambra TDi
Alfa Romeo 147 JTD
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 2 z 2
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved