Autor |
Zpráva |
< Servis ~ vyhazuje vodu z chladiče |
BX19GTI |
Zaslal: po září 25, 2006 7:37 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
Tak mi dneska 1.1 začala vyhazovat vodu z chladiče. Mám nefunkční kontrolku přehřátí, takže vím prd, ale házelo to vodu ven a pak se teprv sepnul ventilátor. co by to tak pravděpodobně mohlo být? Auto topí, chladicí soustava je odvzdušněná. Těsnění pod palicí je měněno v květnu 2006. |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
BX19GTI |
Zaslal: út září 26, 2006 10:54 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
Takže nikdo neví ani netuší. Tak sem vyměnil jak termostat tak teplotní spínač ventilátoru chladiče a kupodivu to zatím vodu nevyházelo. Uvidíme postupem času. Jinak termostat sem otestoval a otvíral v 89c jak má otvírat. Dal sem tam projistotu termostat , který otvírá již v 88c. Jinak v kolika stupnich má spínat to čidlo ventilátoru? Nějak z toho nejsem moudrej. Mám pocit, že až při 107c. To ještě otestuju, ale jak dosáhnout teploty vody v hrnci 107c a více ? |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
Lukáš |
Zaslal: út září 26, 2006 3:50 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 16. 04. 2006
Příspěvky: 55
Bydliště: Olomouc
|
pokud ti to tlakuje do vody,tak bývá v pytli těsnění pod palicí,nebo prasklá hlava bo křivá |
|
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: st září 27, 2006 4:58 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
Vodu dostaneš na 107°C jedině v papiňáku, ale jak to změřit ..... ??? |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
dave_m |
Zaslal: st září 27, 2006 11:41 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 05. 2006
Příspěvky: 1299
Bydliště: Olomouc
|
dyk77 napsal: Vodu dostaneš na 107°C jedině v papiňáku, ale jak to změřit ..... ???
tak ted nevim. Nevre v papinaku ta voda pri min stupnich?? |
_________________ bývalé VTS 16V, 2001, 1/4 mile za 15.85s, max na 2 km 189 km/h, max GPS 201 km/h
|
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: čt září 28, 2006 10:16 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
|
Návrat nahoru |
|
dave_m |
Zaslal: čt září 28, 2006 10:59 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 05. 2006
Příspěvky: 1299
Bydliště: Olomouc
|
prave, ze s rostoucim tlakem ti voda vre driv, takze pri nizsi teplote |
_________________ bývalé VTS 16V, 2001, 1/4 mile za 15.85s, max na 2 km 189 km/h, max GPS 201 km/h
|
|
Návrat nahoru |
|
trafikant |
Zaslal: čt září 28, 2006 5:41 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 26. 05. 2006
Příspěvky: 165
Bydliště: Dvůr Králové nad Labem
|
Dave fuj. Tohle jsme měli na základce ve fyzice: se stoupajícím tlakem voda vaří při vyšší teplotě! |
_________________ SAXO 1.0i 1999 modrá je dobrá |
|
Návrat nahoru |
|
trafikant |
Zaslal: čt září 28, 2006 5:46 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 26. 05. 2006
Příspěvky: 165
Bydliště: Dvůr Králové nad Labem
|
Myslím že teplotu kapaliny nad sto stupňů docílíš ohříváním oleje, nebo abys viděl kdy ten termostat otvírá tak v brzdový kapalině. Ale bacha, ne na vohýnku, mám dojem že brzdovka obsahuje líh. |
_________________ SAXO 1.0i 1999 modrá je dobrá |
|
Návrat nahoru |
|
josh |
Zaslal: pá říjen 20, 2006 10:55 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 27. 05. 2005
Příspěvky: 259
Bydliště: Slovensko, Bratislava
|
. |
Naposledy upravil josh dne ne říjen 22, 2006 9:34 am, celkově upraveno 1 krát _________________ Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel) |
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: so říjen 21, 2006 4:58 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
josh napsal: ako je to s chladiacou kvapalinou - môže sa liať "zelená" ? má saxo celohliníkový motor (podľa toho sa tiež vyberá typ) ? najprv som mal číru"žltú" 5 rokov , potom mi v citroene dali zelenú a dnes pozerám že je + 3 roky nejaká sajrajtová čierna a po pár km už horúca že sa po otvorení hrdla chladiča riadne z neho parilo po 5 km jazdy. A v tom kúsku trubice pod vekom-nad hladinou je vnútri tá nalievacia trubica nejaká rozleptaná...
Tohle téma jsi měl dát sem ... http://www.saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=935
Také jsem se o tenhle problém začal zajímat, tak jsem vytvořil nový příspěvek. Nakopíruj to svoje tam a tady to smaž. Pak podebatíme |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
josh |
Zaslal: ne říjen 22, 2006 9:28 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 27. 05. 2005
Příspěvky: 259
Bydliště: Slovensko, Bratislava
|
No ano, ale mne názov Fridex neevokuje chladiacu kvapalinu, preto som to nevidel. A s vyhladávaním je to tak, že nie vždy mi všetko vypíše |
_________________ Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel) |
|
Návrat nahoru |
|
romco |
Zaslal: ne červen 17, 2007 9:00 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 02. 05. 2007
Příspěvky: 46
Bydliště: Slovensko - Snina
|
BX19GTI napsal: Tak mi dneska 1.1 začala vyhazovat vodu z chladiče. Mám nefunkční kontrolku přehřátí, takže vím prd, ale házelo to vodu ven a pak se teprv sepnul ventilátor. co by to tak pravděpodobně mohlo být? Auto topí, chladicí soustava je odvzdušněná. Těsnění pod palicí je měněno v květnu 2006.
spravilo ti to este?mam tiez 1.1 a mne vyhodilo vodu z chladica vcera.a kontrolka sa mi nerozsvietila, ale je funkcna.sustava je tiez odvzdusnena, auto topi, fakt neviem |
|
|
Návrat nahoru |
|
|