Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Zvuk-co to může být? |
Luki |
Zaslal: so červen 19, 2010 9:58 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 14. 09. 2008
Příspěvky: 387
Bydliště: Semily
|
Při rozjíždění se mi ozve tento zvuk: STÁHNI MP3
Vychází to jakoby pod šaltrpákou.
Ozve se to hlavně když je auto trošku nakloněný na bok a mám stočený kola, ale i bez natočení. Ještě se to ozve při prudkém rozjezdu.
Mám podezření že bouchá výfuk o kastli, ale nejsem si tím jistej. Dělá to totiž od doby co mi vejfuk upadl za katem a nechal jsem to opravit. |
|
|
Návrat nahoru |
|
kurenadvore |
Zaslal: so červen 19, 2010 2:47 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 17. 02. 2009
Příspěvky: 1107
Bydliště: Zilina
|
ak to robi od opravy, tak problem by som hladal tam. a zvuk nedobry to je |
_________________ ex - Super Saxo 16V
ex - Seat Alhambra TDi
Alfa Romeo 147 JTD |
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: ne červen 20, 2010 7:28 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
Chyt na konci vyfuk a poriadne s nim pohrkaj a budes pocut ten zvuk.... |
|
|
Návrat nahoru |
|
Luki |
Zaslal: út červenec 06, 2010 5:11 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 14. 09. 2008
Příspěvky: 387
Bydliště: Semily
|
Tak už vím čím to je. Odhalil jsem to když mi zase začal praskat svár za katikem. Když jsem pod auto lehnul (na dovolený na silnici) abych to přidrátoval, aby vejfuk během předčasné cesty domu z dovolený nelehnul, tak jsem si všiml že v místě (viz. obrázek) je to nějak blízko. Tak jsem s tím zahejbal a jo, bylo to ono. Vejfuk se při svařování teda zkracoval (což jsem nevěďěl) a tím pádem to v tom koleni bušilo do kastle a možná se díky tomu ten svár tak brzo poškodil. Mno, takže opět oprava. Nemám na novej kat (ani na ten uni) tak to zase svaříme, nějak posichrujem a našetřím korunky na novej kat.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
lazik |
Zaslal: st červenec 07, 2010 7:54 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 05. 2009
Příspěvky: 689
Bydliště: Ostrava/Brno
|
|
Návrat nahoru |
|
honzabiker1 |
Zaslal: st červenec 07, 2010 1:57 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 01. 04. 2010
Příspěvky: 51
Bydliště: Kladno
|
lazik napsal: Ja mam misto katu trubku.. ta je skoro zadarmo
Co jsi udelal aby RJ nehlasila chybu kdyz chybi kat.? Jak resis emise? Mam uz katalizator taky v docela spatnym stavu a novy se mi fakt kupovat nechce.. |
|
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: st červenec 07, 2010 2:04 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
honzabiker1: pokud mas jenom jednu lambdu (jakoze asi jo), tak kat resit nemusis. Emisema se da projit i bez katu (aspon moje auto proslo legalne bez uplatku), jinak klasika s uplatkem. |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
lazik |
Zaslal: st červenec 07, 2010 2:04 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 05. 2009
Příspěvky: 689
Bydliště: Ostrava/Brno
|
honzabiker1 napsal:
Co jsi udelal aby RJ nehlasila chybu ...
Mam jeste stary model jenom s 1 lambdou ve svodech, takze ridici jednotka o katalyzatoru nic nevi U tech novejsich modelu se 2 lambdama se musi po odstraneni katalyzatoru davat misto druhe lambdy takova zaslepka, coz je myslim jenom nejaky odpor a RJ to staci.
Co se tyce emisi, tak to nevim - jeste jsem na nich nebyl.. nekde jsem slysel, ze pokud je motor v dobrem stavu, tak projdes emisema i bez katu. Nevim ale jestli je to pravda.. kazdopadne prosly emisema uz i horsi kominy, ne |
_________________ VTS 1.6i 16v rv 98
http://lazarracing.webnode.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|