Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Vlnici se kotouce |
EiFFeL |
Zaslal: st červenec 07, 2010 4:12 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
to je nejaky divny aby zmizely drazky a kotouc mel 10mm nezapominej ze deska ti kotouc nevybrousi az uplne do kraje |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: čt červenec 08, 2010 2:31 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
Kotouče už mám připravené nové. O víkendu kotouče shodím, přeměřím, nafotím, odzkouším ty nové a dám vědět.
Sada kotoučů Brembo Max 1.800,- + destičky Ferodo Primer 730,- = 2.530,-Kč ( před 2 roky ELIT )
Sada ATE kotoučů 1.350 + destiček 1.210,- ( aktuálně 2560,-Kč Autokelly ) |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: pá červenec 09, 2010 6:55 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
Je nutnost - vhodné, měnit při výměně předního brzdového kotouče i ložisko ? |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: pá červenec 09, 2010 7:17 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
urcite nee, dulezite je poradne ocistit dosedaci plochy, aby nebyl kotouc nakrivo... |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: so červenec 10, 2010 10:02 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
Tak a je vyměněno.
ATE se jeví zatím dobře, radost pobrzdit a to jsem zatím ujel asi jen 5km, takže nejsou zajeté, ale nic nehučí, nebzučí, neklepe.
Zde jsou snímky demontovaných Brembo Max. Mají ještě 9.8mm , ale vypadají jako totál. Když by s nimi chtěl někdo ještě laborovat, tak mu je dám grátis. Destičky Ferodo jsou takřka jako nové, chybí na nich asi jen 2mm, jsou rovnoměrně sjeté, když by měl někdo zájem nechám je za 100,- , mě jsou k ničemu. Pokud nikdo nic nebude chtít, tak vše po týdnu vyhazuji.
http://www.smart3.phorum.cz/SAXO/vlastnifoto/Brembo/10072010951.jpg
http://www.smart3.phorum.cz/SAXO/vlastnifoto/Brembo/10072010952.jpg
http://www.smart3.phorum.cz/SAXO/vlastnifoto/Brembo/10072010953.jpg
http://www.smart3.phorum.cz/SAXO/vlastnifoto/Brembo/10072010954.jpg
http://www.smart3.phorum.cz/SAXO/vlastnifoto/Brembo/10072010955.jpg |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: ne červenec 11, 2010 1:23 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
no hlavne nechapu jak se ti povedlo docilit obtisknutejch desek do kotoucu... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: ne červenec 11, 2010 8:22 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
Tak to jsme dva.
Ty otisky budou hlavní příčina problému, když se při otáčení kotouče střídají vlastně dva různé druhy povrchů ( hrubší - hladší ) tak to dělá neplechu.
Otisky vznikají při odstavení auta třeba po dešti. Pod destičkou se drží vlhkost a přirezne ke kotouči. V zimě se mi stalo, že jsem musel párkrát spojku potrápit při rozjezdu, jak to bylo přilepený. Přimrzlé to nebylo. |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: ne červenec 11, 2010 10:23 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
no tak to bych skoro videl problem v instalaci a nedostatecny udrzbe trmenu - a to zvlneni v tom ze se to vlastne neustale ohrivalo.... jak tady nekdo psal... moc brzdis... i kdyz si o tom treba nevedel.. |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: ne červenec 11, 2010 10:40 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
Jezdím na úsporu a s miminem v autosedačce, takže brzdím motorem a na brzdy jdu z lehka respektive normálně , aby sebou nikdo v autě netřískal.
Špatná instalace a údržba asi ne. Každé přezutí ( jaro, podzim) vyndám desky ven, zatlačím pístek, abych se přesvědčil , že jde volně, vyčistím prostor pro uložení destiček a zase to zkompletuji.
O zvlnění jsem nepsal, v tom problém nebyl, ale to bylo asi na úvodní dotaz.
I tak díky za názory |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
Adler |
Zaslal: ne červenec 11, 2010 11:19 am |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 22. 02. 2005
Příspěvky: 1173
Bydliště: Kroměříž
|
covece kdyby jsi vic brzdil tak ty kotouce menit nemusis 9,8mm jsou skorem nove a desky taky v pohode ...
to ze ti to hucelo po brzdeni po tydeni obstavce to ti bude delat aj u atecek casem ... chce to vic brzdit a je. |
_________________ Skodylak fmetle, ftédéýčku a na hlínách
ex 1,5VTd //Galerie// |
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: ne červenec 11, 2010 8:53 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
Jeden "brzdíš málo" druhý zase "hodně"
Řeknu to ještě jinak, už jsem tu něco nakousl. Na originálech jsem najel 50tis. a byly sjeté téměř do konce, chyběla 0,1 mm. Na jednom kotouči byl směrem k poloose rezavý kroužek, na STK se jim to nelíbilo, i když brzdy prošly na výbornou, ale vyměnil jsem je. Jinak zdaleka nedělaly takové problémy jako Brembo a nebyly ani tak flekaté.
Když jsem Brembo kupoval byly mi doporučeny tady na fóru destičky Ferodo Primer. Podle mě smrt kotoučů po 20tis. způsobila špatná volba destiček, jinými slovy složení obložení nevyhovovalo materiálu kotouče, možná nějaká chemická reakce, nebo a to spíš jsou ty kotouče určené víceméně pro nějaké amatérské závody, kde dostávají více zahulit a pak jsou na svém.
Nemyslím si že bych je dodělal stylem jízdy, protože jezdím +/- pořád stejně, přesto došlo k jejich znehodnocení o 30.000 Km dříve.
Ještě poznámka č.1. Brembo jsem nové zajížděl asi 1000Km než začaly jakž takž brzdit. Na ATE jsem teď nacoural asi 100Km a brzdí jak víno. Sice jsem je ještě nezkoušel naplno, ale účinek brzdné síly VS síla vyvinutá na pedál neporovnatelná.
poznámka č.2 Na druhém autě mám ty samé ATE kotouče a obložení akorát s větším průměrem. S autem vyjíždím někdy až po 2 -3 týdnech, a žádné otisky destiček na kotouči se nekonají.
Suma sumárum Brembo je pro mě velké zklamání. Dost možná budou přínosem pro někoho se sklony ke sportovní jízdě, ale na normální ježdění nemohu doporučit, a když už, tak dobře zvážit druh brzdového obložení. |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
dave_m |
Zaslal: ne červenec 25, 2010 9:10 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 05. 2006
Příspěvky: 1299
Bydliště: Olomouc
|
Hassan_B napsal: zavadu vyresila vymena praveho naboje a loziska
Tak to je pro me dobra zprava ... jeste teda nevi, na jake strane mam vymenu provest. Kdyz se zjisti hazivost kotouce, bude to stacit?
Diky |
_________________ bývalé VTS 16V, 2001, 1/4 mile za 15.85s, max na 2 km 189 km/h, max GPS 201 km/h
|
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: po červenec 26, 2010 12:15 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
Ano,origo brzdy vydrzia viac,lebo nebrzdia Su tvrde jak puk(platnicky) mohol by som s nimi zatlkat klince.Radsej budem castejsie menit a brzdit,ako nemenit a nebrzdit To je ako s pneu,cim maksia zmes,tym lepsie,viac podrzia,ale na ukor zivotnosti.A ja sa chcem na tieto veci spolahnut .To len dedkovci na skodovkach mali taku mienku,cim viac to vydrzi,tym lepsie. |
_________________ Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0 |
|
Návrat nahoru |
|
skokan |
Zaslal: po červenec 26, 2010 1:09 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 18. 05. 2007
Příspěvky: 3348
Bydliště: Slovensko - NMnV
|
Mirec ale co sa tyka tvrdosti, tak mam pocit ze zavodne oblozenie je kurva tvrde. Takze sa mi zda ze tie extra vykonove brzdy maju praveze velmi tvrde dosticky ... napriklad DS3000 alebo potom karbonove co mal znami atd |
_________________ Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: po červenec 26, 2010 3:56 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
a nebo blbe zajety dostaly kour hnedka zkraju neprobehla ta spravna chemicka reakce a bylo to v pr**li... to pak desky neubydou a kotouce jsou za 5000km na vyhozeni... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
|