Autor |
Zpráva |
< Servis ~ 16V netáhne jak má |
Toska |
Zaslal: čt červenec 01, 2010 9:54 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 24. 01. 2008
Příspěvky: 131
Bydliště: Třebíč,Vysočina
|
Podle Eifela mi moje stříbrné 16V VTSko netáhne od 4 tis. jak by mělo.Nevíte někdo co s tím?Případně jak to řešit?Nevím kde by mohl být zakopanej pudl.Svíčky OK,cívka snad podle něj taky,tlaky ve válcích všechny stejný a na diagnostice OK.Palivo vyměněný tolikrát,že tím to taky není.Snažil jsem se udělat maximálku,ale od 190 už se mu nechce.Mohlo by být přidřený,nebo podpálený ventily?Byla celá klapka od oleje,když jsem sundal přívod od Green filtru... sere mě to,páč jsem si sehnal zrovna 16V aby to pořádně jelo oproti 8V a ono tohle... |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: čt červenec 01, 2010 10:01 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
treba chce jen poradne rozjezdit... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: pá červenec 02, 2010 5:59 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
nebere si to auto teply vzuch z mot. prostoru? Navic v techto vedrech... Skus to projet rano. |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
blesk65 |
Zaslal: so červenec 03, 2010 9:38 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 10. 2008
Příspěvky: 865
Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
|
nech si zmerit lambdu |
_________________ [img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img] |
|
Návrat nahoru |
|
kurenadvore |
Zaslal: so červenec 03, 2010 4:16 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 17. 02. 2009
Příspěvky: 1107
Bydliště: Zilina
|
mam podobnu obavu. a mozno som iba paranoidny. |
_________________ ex - Super Saxo 16V
ex - Seat Alhambra TDi
Alfa Romeo 147 JTD |
|
Návrat nahoru |
|
Toska |
Zaslal: ne červenec 11, 2010 10:53 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 24. 01. 2008
Příspěvky: 131
Bydliště: Třebíč,Vysočina
|
Ještě mě napadlo,jestli ti "technici" z citroenu při výměně rozvodů neposunuli vačku a ta teď neotvírá naplno-jestli je to možný?!?Motor sice chodí,ale není to košer.Eiffel může potvrdit.Neporadí někdo(třeba Chodny) kde zjistit správné nastavení rozvodů,popřípadě vačky?Kamarád mechanik to okoukne.A měli jste pravdu,je to naprcané z pravé přední strany Ale dokud to jezdí a nejsou s tím problémy,řešit to nebudu.Omrknu ještě airbagy,jestli tam vůbec jsou. |
|
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: ne červenec 11, 2010 12:13 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
na remenu i na vackovych remenicich jsou znacky. |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
Fierd |
Zaslal: po červenec 12, 2010 6:59 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 28. 04. 2010
Příspěvky: 347
|
tak v tom pripade mam uplne stejny problem jako Toska,vic jak 190 to nejede...zeby nejaka viroza v okoli? |
_________________ |
|
Návrat nahoru |
|
kurenadvore |
Zaslal: ne červenec 18, 2010 11:48 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 17. 02. 2009
Příspěvky: 1107
Bydliště: Zilina
|
nieco nove? |
_________________ ex - Super Saxo 16V
ex - Seat Alhambra TDi
Alfa Romeo 147 JTD |
|
Návrat nahoru |
|
P.E.T.R |
Zaslal: ne červenec 18, 2010 12:11 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 04. 05. 2009
Příspěvky: 1632
Bydliště: Klatovy
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: ne červenec 18, 2010 12:36 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
nejde o maximalku...
kdyz se budu bavit o Toskove 16V tak jde o to ze chybel ve 4000ot. ten nastup motoru a zatah... co sem si vsiml tak rychlost + otacky sedi na 16V prevodovku (takze zadna prevodovka z 8V bo tak neco), filtr mel toska taky a vejfuk atd mam vsechno seriovy... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
kurenadvore |
Zaslal: čt červenec 22, 2010 3:56 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 17. 02. 2009
Příspěvky: 1107
Bydliště: Zilina
|
ideme to rozobrat a vsetko precistit dotiahnut zlozit |
_________________ ex - Super Saxo 16V
ex - Seat Alhambra TDi
Alfa Romeo 147 JTD |
|
Návrat nahoru |
|
Fierd |
Zaslal: čt červenec 22, 2010 10:21 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 28. 04. 2010
Příspěvky: 347
|
|
Návrat nahoru |
|
|