Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Výměna motoru 8V za 16V |
_PLUSH_ |
Zaslal: so červenec 31, 2010 8:38 am |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 28. 07. 2010
Příspěvky: 2
Bydliště: Brno
|
Zdravím, dá se překopat 8V na 16V? Stačí jen výměna motora a ŘJ nebo se musí něco upravit...... ? Díky moc |
|
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: so červenec 31, 2010 8:52 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
|
Návrat nahoru |
|
milánek |
Zaslal: út srpen 10, 2010 7:43 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 15. 05. 2010
Příspěvky: 13
Bydliště: sokolov
|
koukal sem viz odkaz ale bez urážky víceméně jsem se tam nic nedočetl,samotného by mě to také zajímalo byt třeba jestli se 8v spodek liší od 16V, co se týká vrtání tak podle těsnění pod hlavu by mělo být stejný tak jestli mají písty jiný vybrání popř.jestli jde vyměnit jen hlava s kabeláží a jednotkou???
děkuji |
|
|
Návrat nahoru |
|
Johny |
Zaslal: út srpen 10, 2010 8:15 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 767
Bydliště: Banská Bystrica SR
|
milánek napsal: koukal sem viz odkaz ale bez urážky víceméně jsem se tam nic nedočetl,samotného by mě to také zajímalo byt třeba jestli se 8v spodek liší od 16V, co se týká vrtání tak podle těsnění pod hlavu by mělo být stejný tak jestli mají písty jiný vybrání popř.jestli jde vyměnit jen hlava s kabeláží a jednotkou???
děkuji
bez urážky prečitaj si to ešte raz a ked nepomože znova a tak dookola kým sa nedostaví výsledok |
_________________ 1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min
|
|
Návrat nahoru |
|
milánek |
Zaslal: út srpen 10, 2010 8:31 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 15. 05. 2010
Příspěvky: 13
Bydliště: sokolov
|
ne prosim tě jen to neber jako urážku jen mě mrzí že tu v jakékoliv sekci kde se probírá toto téma tak hned každý napíše že se na to maj lidi vysr..
já jsem si omylem koupil 8v(to neřež)a ted jsem se stim skusil svézt vyrchy mimochodem bylo tam tvé bývale saxo a je krasný.no a v delších rovinkách bylo znát že by tomu 16v pomohl,ale nechce se mi to moje prodávat po utrobách co už jsem si měl po bývalém majiteli.tak bych ten motor radši vid vyměnil.dnes jsem ten svůj rozebral protože to začlo čoudit tak mě napadlo jestli by stačil vyměnit jen komplet vršek protože co jsem psal na pár inzerátu tak nikdo neví co by za ten motor nejradši chtěl.......znovu se omlouvám pokud to bereš jako urážku,dřív sem měl samý vw a tam mi to připadalo jednodušší a na vw clubu bylo více technického zázemí |
|
|
Návrat nahoru |
|
skokan |
Zaslal: út srpen 10, 2010 9:45 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 18. 05. 2007
Příspěvky: 3348
Bydliště: Slovensko - NMnV
|
milanek ..VW je koncern a ich motory su ako skladacka ... vymenis jeden za druhy a je to. Saxo ma motor ktory sa inak v podstate skor nikde nepouzival a C2 je uz kapku ina takze jednoduchy swap nie je realny. Pokial mas mechanicke zazemie a si ochotny sa do toho pustit aj napriek uskaliam, tak nie je problem ..dat sa to samozrejme da, len si pozri co vsetko to obnasa a zvaz ci sa ti to naozaj oplati. |
_________________ Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182
|
|
Návrat nahoru |
|
Johny |
Zaslal: st srpen 11, 2010 11:13 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 767
Bydliště: Banská Bystrica SR
|
milánek napsal: ne prosim tě jen to neber jako urážku jen mě mrzí že tu v jakékoliv sekci kde se probírá toto téma tak hned každý napíše že se na to maj lidi vysr..
já jsem si omylem koupil 8v(to neřež)a ted jsem se stim skusil svézt vyrchy mimochodem bylo tam tvé bývale saxo a je krasný.no a v delších rovinkách bylo znát že by tomu 16v pomohl,ale nechce se mi to moje prodávat po utrobách co už jsem si měl po bývalém majiteli.tak bych ten motor radši vid vyměnil.dnes jsem ten svůj rozebral protože to začlo čoudit tak mě napadlo jestli by stačil vyměnit jen komplet vršek protože co jsem psal na pár inzerátu tak nikdo neví co by za ten motor nejradši chtěl.......znovu se omlouvám pokud to bereš jako urážku,dřív sem měl samý vw a tam mi to připadalo jednodušší a na vw clubu bylo více technického zázemí
Tu sa nikto neuráža, cele je to brane ako sranda ak si nepostrehol. V tom linku maš presne napísané čo všetko je potrebne vymeniť. Samo že 16V ide lepšie preto som išiel aj ja touto cestou ale v dobe ked 16V stál minimalne o 50tis Sk viac ako 8V a v ponuke boli max 2kusy
Pokial niekde komplet zoženieš motor, ECU, imob, kabeláž, budíky, výfuk za relatívne dobrý peniaz chod do toho. Niečo ako "prehodenie " hlavy nepríchadza do uvahy na to zabudni. nezabudaj že motor je sučiastka ktoru možeš vymeniť ale len typ za ten istý typ motora. 16V by si musel ejako zapísať do TP fuuuu nerealne tiež si myslím. Proste pober stare veci zo saxa tvojho , predaj ho a kup 16V. |
_________________ 1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min
|
|
Návrat nahoru |
|
|