Autor |
Zpráva |
|
Sejny |
Zaslal: čt srpen 12, 2010 9:29 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 30. 05. 2006
Příspěvky: 1162
Bydliště: Kunčina
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: čt srpen 12, 2010 9:54 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
tuzingove mrdky, ktere pro nastaveni tuhosti musis vysroubovat... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Sejny |
Zaslal: čt srpen 12, 2010 10:33 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 30. 05. 2006
Příspěvky: 1162
Bydliště: Kunčina
|
aha,takze Koni uz nei co byvalo ? |
_________________ ex- 1.1i _44kw_ r.v.97,195000km
ex- 1.6 8V_65kw_r.v.00_VTS /bílá
Audi A4 B6 1.9TDi 96kw
Radši mrtvej než druhej |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: čt srpen 12, 2010 10:56 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
ja mam jasneho favorita v podobe kayaba ultra sr |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
beniro |
Zaslal: čt srpen 12, 2010 11:21 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 06. 02. 2007
Příspěvky: 756
Bydliště: Slovensko, Kosice-okolie
|
koni sport a tuzingove mrdky, ty si riadny srandista ....
Miki:
citace: kedže som mal aj koni aj kyb aj bilstein, tak vám prezradím svoj nazor.
kyb- vyhoda - nastavenie tuhosti zvrchu
- nevyhoda - nie je dost tvrda a ani dost makka v krajnych nastaveniach ( 1 až 4 ) .1 mi do mesta pripadala tvrdsia nez by bolo treba, nestihala uplne dotlmit-problem hlavne na zlych cestach. 4 mi na kopci nestacila tvrdostou.
koni- vyhoda - relativne dostacujuca tvrdost( na kopec ale nestaci v kombinacii s ramom, inak celkom fajn). na diery reagovali lepsie ako KYB - myslim ze tlmic ma rychlejsi utlm nez KYB.
- nevyhoda - nemožnosť nastavenia zvrchu
bilstein B8 - vyhoda - daleko nalepsi tlmic z tejto trojice. vyborny kompromis, povedal by som ze je to az velmi vhodna volba na rally, kde skor ide o rychlost reakcie na vymoly a terenne nerovnosti ako na tvrdost.
- nevyhodou sa moze zdat nemoznost nastavenia tuhosti,ale tento tlmic to pri normalnom pouziti nepotrebuje. Nevyhoda priamo pre mna je , ze pri montazi ramu ani tento tlmic nestaci a budem musiet investovat do draheho nastavitelneho podvozku .
Zial saxo az prilis reaguje na ram, preto extra tuhy podvozok je nevyhnutnost.
Zhrniem - KYB AGX je pre ludi co chcu mat pocit ze menia nastavenie auta a jazdia po relativne dobrych cestach . KONI je pre kazdeho kto chce tvrdsie auto. Bilstein je pre ludi co chcu nieco jazdit , bez ohladu na kvality ciest , ale nehodi sa do auta z ramom |
_________________ VTS, STI |
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: čt srpen 12, 2010 8:11 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
|
Návrat nahoru |
|
Sejny |
Zaslal: pá srpen 13, 2010 11:02 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 30. 05. 2006
Příspěvky: 1162
Bydliště: Kunčina
|
takze podle mikiho jsou ok,asi budu verit cloveku co je proveril nez nazoru |
_________________ ex- 1.1i _44kw_ r.v.97,195000km
ex- 1.6 8V_65kw_r.v.00_VTS /bílá
Audi A4 B6 1.9TDi 96kw
Radši mrtvej než druhej |
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: ne srpen 15, 2010 12:31 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
|
Návrat nahoru |
|
|