Autor |
Zpráva |
|
Impac |
Zaslal: st září 08, 2010 10:27 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 08. 09. 2010
Příspěvky: 22
Bydliště: Tábor
|
Čau lidi, mám prosbu chci si koupit VTSo a potřeboval bych vědět na co si dát u tohodle prťouse pozor. Motorizaci ještě nevím, ale rád si nechám poradit, jo a jinak chci model 2000-. Díky za rady Impac |
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: st září 08, 2010 10:48 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
pozor na vylítané, zhuntované, nabourané plečky, kterých je na trhu hromadu. Ono VTSek moc není a 90% jich je v mizerném stavu. Co se týče závad tak zkontrolovat zadní nápravu jestli nejsou kola do A většinou se tak ve 150tis km musí udělat repasi, karoserie jako taková moc nerezne až na vnitřek zadních podběhů takže mrknout do kufru pod koberec no a co se týče motoru tak rádo odchází těsnění pod hlavou, takže mrknout do vody jestli tam není olej, na takových 90% tam bude, takže na to můžeš uhádat slevu, jinak víc typických závad mě teď nenapadá ono většinou se časem vyskytnou různé menší, které většinou není problém odstranit. No a co se týče výběru motoru tak podle mého názoru z VTSek 1.4 má levný provoz a dobrou spotřebu po městě, pak 1.6 8v je takovej kompromis mezi levným provozem a dobrým svezením no a 1.6 16V to je kasička na peníze. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
kurenadvore |
Zaslal: čt září 09, 2010 12:56 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 17. 02. 2009
Příspěvky: 1107
Bydliště: Zilina
|
pekne si to napisal |
_________________ ex - Super Saxo 16V
ex - Seat Alhambra TDi
Alfa Romeo 147 JTD |
|
Návrat nahoru |
|
martinvano |
Zaslal: čt září 09, 2010 8:11 am |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 25. 07. 2010
Příspěvky: 20
Bydliště: Blatnica 413
|
hlavne na napravu zadnu si daj pozor a na prednej odchadzaju stabilizatory ale všetko bolo povedane hlavne aby sa ti pačilo a aby to dobre šlo:d |
_________________ Citroen saxo 1.4VTS, 1998, 103000km, zadna optika, vyfuk powerfull. |
|
Návrat nahoru |
|
johnywrc |
Zaslal: čt září 09, 2010 8:28 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 31. 08. 2010
Příspěvky: 139
Bydliště: Poltar
|
motory zvyknu byt v pohode fakt bacha natu zadnu napravu lebo z repasom jeto kus horsie a vinde na dakych 300€ |
_________________ ex:Corsa GSI
ex:Escort RS 2000
now:Saxo VTS 1,6 8v r.v.2002 72kw
|
|
Návrat nahoru |
|
Marek-TTN |
Zaslal: čt září 09, 2010 12:33 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 17. 12. 2009
Příspěvky: 75
Bydliště: Nitra
|
ked uz je tu rec o tej zadnej naprave tak by som sa rad opytal aky problem s nou zvykne byvat? Kamarat co ma 106ku GTI ma prave s nou problem, nieco mu tam bucha. Pri takom letmom pohladne sme nic zle nenasli, ziadnu volu ani nic podobne a nevedeli sme prist na to od kial to buchanie prichadza. Takze v pondelok s tym ide do servisu. Ja len ze na co sa ma pripadne pripravit.
A aby som bol teda aj trosku k teme. Ja mam 1.6 8V, drvivu vacsinu casu jazdim po meste, obcas sviznejsim tempom, spotrebu mavam cca tak okolo 7 litrov. Po dialnici a dlhe cesty 6,5. Pokial si doteraz jazdil na niecom slabom, napr. ako ja na felicii, tak ta to auto uplne dostane a maximalne ti bude stacit. Ale na taky slalom alebo zavody to uz bude malo, tam uz by to chcelo tych 16V. Ja mam moje auto vyse roka a jediny problem co som mal bol vadny semering na prevodovke a trosku zblbnuta elektrika-oprava dokopy za 10e. Inak jazdi bezchvybne Tolko z mojho pohladu |
_________________ 16V - 8V = 8V , ale aj tak to autíčko ľúbim
www.duchracing.sk
|
|
Návrat nahoru |
|
Berulinka |
Zaslal: čt září 09, 2010 1:03 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 19. 12. 2009
Příspěvky: 108
Bydliště: most
|
1,6 16v??? hmm, tak já bych ani neřekla, je fakt že ho tedy krmíme celkem dost, ale není tak hladovej jako 306 1,6....To byla mrška hladová!
přítel s miniformulkou jezdí docela na krev a vím, že měl hroznou radost z toho, že když to počítal tak to žralo cca 8-9l....a to z 80% jezdíme pouze město.
Nebo nám jezdí na vzduch +8l k tomu |
|
|
Návrat nahoru |
|
ottik85 |
Zaslal: čt září 09, 2010 3:34 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 02. 03. 2010
Příspěvky: 549
Bydliště: české budějovice
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: čt září 09, 2010 5:02 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
co sem si nezku**il to se nepos*alo... asi tak bych to rekl.... az na to tesneni pod hlavou |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Mikule |
Zaslal: čt září 09, 2010 6:20 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 22. 06. 2009
Příspěvky: 514
Bydliště: Strašice u Rokycan
|
|
Návrat nahoru |
|
kurenadvore |
Zaslal: čt září 09, 2010 11:43 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 17. 02. 2009
Příspěvky: 1107
Bydliště: Zilina
|
tak tak, co sa neposere, to sa vymeni za lepsie. a diely, ako aj servis nie su drahe. saxo sa lahko rozobera, len tam je niekedy malo miesta
a zostarol som |
_________________ ex - Super Saxo 16V
ex - Seat Alhambra TDi
Alfa Romeo 147 JTD |
|
Návrat nahoru |
|
lazik |
Zaslal: pá září 10, 2010 11:14 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 05. 2009
Příspěvky: 689
Bydliště: Ostrava/Brno
|
Ani to 16v tolik nežere. Když se člověk udrží a nešlape tomu, tak se dá jezdit pod 7 litrů. Občas se něco posere, ale většinou stačí vyčistit. Většinu oprav taky člověk zvládne doma v garáži. I když některé věci jsou řešené docela blbě - třeba manžety na poloosách v porovnání s Favoritem |
_________________ VTS 1.6i 16v rv 98
http://lazarracing.webnode.cz |
|
Návrat nahoru |
|
Impac |
Zaslal: ne září 12, 2010 9:54 am |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 08. 09. 2010
Příspěvky: 22
Bydliště: Tábor
|
Uvažuju o 1.4 protože to potřebuju na ježdění po městě. Na to abych se svezl mám motorku, ale zase nechci jen tak obyčejný auto. Asi proto scháním VTS. předtím jsem měl http://www.youtube.com/watch?v=6bKX9VBo1rY. Jooo a všem mo děkuji za rady. Takže abych to shrnul.
Kontrolovat
zadní nápravu
vodu v oleji
stav - bouráno/nebouráno |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: ne září 12, 2010 10:40 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
vts bylo rozmrdany snad kazdy....
tesneni pod hlavou bych oznacil za beznej servis v tomto pripade...
nicmene sou to veci na kterejch se da ukecat sleva... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: ne září 12, 2010 11:07 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
na tesneni pod hlavou pozor! Bez sundani nikdy neni jistota, jestli je to opravdu jenom tesneni nebo rovnou prasklina. Kure by mohl vypravet. |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
|