Autor |
Zpráva |
< Servis ~ výměna uhlíků servo |
nikosia |
Zaslal: út září 28, 2010 8:47 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 06. 07. 2010
Příspěvky: 9
Bydliště: Krnov
|
omlouvám se snad za 50-tý dotaz ohledně poruch serva ale servo jsem rozebral,co šlo jsem vyčistil(byl v tom neskutečný humus),všechno jsem rozhýbal-jeden uhlík byl zadrhnutý,teď bych rád věděl zda by mi někdo z těch kteří měnili uhlíky poradil jak to provedli? Konkrétně mě zajímá čím pájeli drátek od uhlíku? Z fabriky to je zapájeno evidentně svařovacím automatem viz.foto [/img]
[/url] |
|
|
Návrat nahoru |
|
Zdenda.VTD |
Zaslal: út září 28, 2010 9:04 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 14. 09. 2009
Příspěvky: 80
Bydliště: Plzen
|
|
Návrat nahoru |
|
nikosia |
Zaslal: út září 28, 2010 9:06 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 06. 07. 2010
Příspěvky: 9
Bydliště: Krnov
|
Zdenda.VTD napsal: jasem to dělal normální pistolovou pájkou
funguje v poho? |
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: út září 28, 2010 10:12 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
nejlepší je klasická nejlépe 20 let stará trafo pájka, tenkrát je ještě uměly vyrábět ne jako ty šmejdy co prodávaj teď |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
kurenadvore |
Zaslal: út září 28, 2010 11:45 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 17. 02. 2009
Příspěvky: 1107
Bydliště: Zilina
|
zistim... ale myslim pajka |
_________________ ex - Super Saxo 16V
ex - Seat Alhambra TDi
Alfa Romeo 147 JTD |
|
Návrat nahoru |
|
nikosia |
Zaslal: st září 29, 2010 5:58 am |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 06. 07. 2010
Příspěvky: 9
Bydliště: Krnov
|
martanc napsal: nejlepší je klasická nejlépe 20 let stará trafo pájka, tenkrát je ještě uměly vyrábět ne jako ty šmejdy co prodávaj teď
to davam za pravdu,stare pajky umely pajet,nastesti ji mam... |
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: st září 29, 2010 6:47 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
ty nový to uměj taky ale musí se hned po koupi rozebrat a upravit trafo. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
|