Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Nestartuje + drobnosti |
DarkShade |
Zaslal: so říjen 02, 2010 3:31 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 02. 10. 2010
Příspěvky: 114
Bydliště: Mělník
|
Takže mam saxo 1.4 VTS v menším tuningu dělal jsem rozvody,svíčky,kapaliny...od té doby vždy když ráno vylezu z baráku a sednu do auta chci nastartovat saxo mi chytne a po 2-3 vteřinách chcípne pak točim 1x a nic 2x a nic a na potřetí chytne ale pozor nedrží volnoběh přidám trošku plynu a až poté volnoběh jde normálně ale když se chci rozjet poloha půlky plynu a auto mi zase chcípne palivem to není a ani čerpadlem nemůžu říct že bych ho slyšel bzučet to spíš slyším elektronický posilovač řízení když prošlápnu plyn na podlahu vše jde úplně normálně ale jelikož je auto studené nechci aby mi vystřelil katalizátor auto jezdí celý den bez problému i když jdu do práce a stojí třeba 8 hodin na parkovišti tak chytne v pořádku jen ty rána takhle zlobí nechal jsem si napíchnout řídící jednotku a hodilo mi to lambdu+chlazení chyby jsem si nechal odstranit a znovu se neobjevily ale stejně se mi tento problém pořád děje.Nevíte někdo co s tím ještě skusím dát staré svíčky ale nevěřím že by to bylo jen tím.
Můj další problém jsou budíky a přístrojovka prý je to v elektřině nejde mi ukazatel paliva (plovák je v pohodě) při startu mi svítí kontrolka rezervy.Nejde mi ukazatel teploty a při spuštění ventilátoru se mi rozvití kontrolka (červené světílko pod ukazatelem teploty) nevím zda to tak má být nebo jestli je kontrolka dána až na vysokou teplotu.Dále mi nejde Otáčkoměr.Nemáte někdo skušenosti s těmito problémy mam rv.2001 (digi ukazatel najetých km,teplota v levo dole a palivo v pravo dole) klidně mohu dát foto.
Můj poslední problém je ten že mám el stahování oken a okno mi vypadává v okně je na pravo či levo výklenek s dírkou ale bohužel nikde jsem nesehnal lištu do dveří nebo někoho kdo by mi řekl kam to patří.pokud se někomu bude chtít tohle číst děkuji za odpovědi. |
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: so říjen 02, 2010 3:55 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
otáčkoměr a palivoměr bych vyďel na špatnou palubku, také jí mám přesně kvúli těmhle dvou věcím měněnou. Kontrolka teploty vody by mněla svítít až když je ručička v červeném a auto vaří.
Čerpadlo paliva by mělo být slyšet chvíli po zapnutí zapalovaní než natlakuje pak už šlyšet není.
Na to okno do té díry patří takovej plast kterej ho vede v drážce ve dveřích.
S tim motorem ti asi nepomůžu protože to může dělat tolik věcí že je to snad i nad moje síly vyjmenovat, např. lamba, čidlo teploty vody, něakej renonc v ECU, zapalovací lišta atd... |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
DarkShade |
Zaslal: so říjen 02, 2010 4:06 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 02. 10. 2010
Příspěvky: 114
Bydliště: Mělník
|
čerpadlo neslyším vůbec po otočení klíčku okamžitě mi zapína el.servo na řízení to slyším bzučet jak v poloze první na kontrolkách tak druhé a po startu vůbec to zase motor a vejfuk problém je ten že na saxo co se týká vrakovišť... nejsou náhradní díly třeba lišticka na okno u 106tky není přístrojovka má hodiny a né otáčkoměr takže to také nemůžu použít a sehnat to je docela problém skusím ještě ty svíčky jelikož tohle se mi nestávalo jestli nehází třeba malou jiskru jinak nevím možná ta lambda jestli to nedělá měl jsem saxo v servisu na těch rozvodech a jelikož mám docela nízko (nastavitelný podvozek) nízko profily...pod auto nestčím ani nohu když jeli s autem otestovat ty rozvody prorazili mi vanu nemůže to být tím třeba jak dostal motor náraz nebo tak něco?kostra... nevím opravdu nevím nikd mi an tohle nedokázal zatím odpovědět jelikož diagnostika nic nenajde. |
|
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: so říjen 02, 2010 5:10 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
aby ti okno nepadalo, potrebujes tam voditko, je to takova plastova kokotina za 60kč. Zajdi si pro ni do Citroenu. |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
Sejny |
Zaslal: so říjen 02, 2010 6:38 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 30. 05. 2006
Příspěvky: 1162
Bydliště: Kunčina
|
palivove cerpadlo nemusi byt pokazde slyset pri otoceni klicku,me vrci treba 2x z 10 otoceni klicku...
zapalovaci lista to nebude,to by delalo jinou neplechu |
_________________ ex- 1.1i _44kw_ r.v.97,195000km
ex- 1.6 8V_65kw_r.v.00_VTS /bílá
Audi A4 B6 1.9TDi 96kw
Radši mrtvej než druhej |
|
Návrat nahoru |
|
|