Autor |
Zpráva |
< Servis ~ MAP senzor u 1,1i ??? Škube, netáhne... už fakt nevím |
martanc |
Zaslal: ne říjen 10, 2010 9:26 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
no takhle ti asi nikdo nepomůže, ty jednoky jsou zvenku naprosto stejný myslím co se týče 1.1 a 1.0 a ještě ke všemu obě jsou ve dvou výkonovejch variantách rozhoduje jen software co je uvnitř. Možná by se to dalo zjistit podle těch výrobních čísel a čárkových kódů ale ty tady asi nikdo číst neumí. Taže máš šanci 1 ku 4 že tam máš tu správnou. Jedině řešení jak tohle zjistit je asi zajet na diagnostiku pokud jse tam da zjistit přesně typ programu v ECU. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
CARSMANIAC |
Zaslal: ne říjen 10, 2010 9:47 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 13. 12. 2008
Příspěvky: 111
Bydliště: PRAHA
|
myslel jsem ze bych ti to opravil resit kraviny na netu nema smysl, je potreba se v tom trosku postourat, dnes jsem odevzdaval saxo ktere bylo ve ctyrech servisech a vsude slecne napovidali ze se auto neda opravit zaplatila za tyhle reci 12 tis celkem, ja ji to za 3tis opravil |
|
|
Návrat nahoru |
|
Hurvajs2 |
Zaslal: po říjen 11, 2010 8:15 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 06. 09. 2010
Příspěvky: 85
Bydliště: Chomutov
|
Napíšu Ti na email, ať tady neplníme fórum.
Jinak nevíte někdo, proč se nezobrazují ty fotky co jsem sem vložil? |
_________________ Můj první Citröen... Saxo 96 1,1i 40kW 3dv. |
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: po říjen 11, 2010 8:34 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
Vadi tomu otaznik v url. Opravil jsem ti to.
Hod sem jeste VIN, at ti to muze nekdo zkontrolovat v serviceboxu. |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
Hurvajs2 |
Zaslal: po říjen 11, 2010 4:44 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 06. 09. 2010
Příspěvky: 85
Bydliště: Chomutov
|
Dikec za ty fotky !
VIN je zde: VF7SOHDYF56018602
Budu moc vděčný každému, kdo mi pomůže. |
_________________ Můj první Citröen... Saxo 96 1,1i 40kW 3dv. |
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: po říjen 11, 2010 4:59 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
tak ECU mas tu, ktera tam ma byt. |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
Hurvajs2 |
Zaslal: po říjen 11, 2010 7:30 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 06. 09. 2010
Příspěvky: 85
Bydliště: Chomutov
|
Díky moc, to je dobrá zpráva ! Můžu se je zeptat, kde jsi to zjistil? Jen pro zajímavost... |
_________________ Můj první Citröen... Saxo 96 1,1i 40kW 3dv. |
|
Návrat nahoru |
|
honzabiker1 |
Zaslal: st říjen 13, 2010 8:45 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 01. 04. 2010
Příspěvky: 51
Bydliště: Kladno
|
CARSMANIAC napsal: myslel jsem ze bych ti to opravil resit kraviny na netu nema smysl, je potreba se v tom trosku postourat, dnes jsem odevzdaval saxo ktere bylo ve ctyrech servisech a vsude slecne napovidali ze se auto neda opravit zaplatila za tyhle reci 12 tis celkem, ja ji to za 3tis opravil
Odkud presne jsi? Schanim nejaky servis, kde by mi udelali na Saxu diagnostiku (s original Citroen servisem nemam dobre zkusenosti)? Diky.. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Hurvajs2 |
Zaslal: pá říjen 15, 2010 10:14 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 06. 09. 2010
Příspěvky: 85
Bydliště: Chomutov
|
Tak mám nový poznatek týkající se mého problému s motorem, podělím se o něj, třeba to někomu taky pomůže. Po všech možných výměnách čidel, svíček, filtrů atd. které k ničemu nevedly, jsem udělal jednu věc. Odpojil jsem od víka ventilů celou soustavu hadic s odlučovačem oleje a napojil jsem na odfuk hadici z pračky, kterou jsem nechal na zkoušku viset pod auto. Potom jsem provedl reset ECU a světe div se, auto přestalo ráno chcípat (chytne napoprvé a už nechcípne) a celkově se jízdní projev o hodně zlepšil. Auto už tak neškube, není tam ta výkonová díra a přestalo kouřit. Protože to takhle nechci nechat už jen kvůli ekologii, chystám se o víkendu rozebrat celou tu soustavu hadic odfuku a kompletně je pročistit, včetně originálního odlučovače oleje. Pokud to všechno ještě víc pomůže, nebo to zůstane alespoň takhle, asi koupím Oil Catch Tank a mělo by být po problému. V té souvislosti se chci zeptat, jestli někdo nevíte, zda se dá originální odlučovač oleje nějak rozebrat a jak to vlastně přesně funguje. Je mi jasné, že se v tom bude nějak odlučovat olej z olejových par, ale vůbec nevím, k čemu je do toho odlučovače ještě přivedená slabá, zřejmě podtlaková hadička ze svodů. Když bych totiž vyřadil originál odlučovač i s hadicemi a namontoval tam místo toho Oil Catch Tank, tak co potom mám udělat s tou podtlakovou hadičkou?? Díky moc za každou radu.
P.S.: Můžu sem hodit fotky, jak to vypadá u mého motoru. V knize Jak na to je totiž popsán pouze motor 44kw (tam to vypadá trochu jinak) a já mám 40kw |
_________________ Můj první Citröen... Saxo 96 1,1i 40kW 3dv. |
|
Návrat nahoru |
|
|