punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - 1.5D... Dlooouuuze toci, nez nastartuje
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  1.5D... Dlooouuuze toci, nez nastartuje

martanc
Zaslal: út říjen 27, 2009 3:54 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
ale něaký diagnostický konektor 1.5 má, měl by sloužit k nastavení vstřiku atd..

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lakinooo
Zaslal: út říjen 27, 2009 4:25 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 15. 07. 2008 Příspěvky: 1808 Bydliště: Vrútky
Ja si tiez myslim, ze mechanicky diesel s rotacnym cerpadlom nepotrebuje ECU, aj ked nic nie je nepozne.

Predvstrek je predpokladam mechanicky. Malo by to byt nieco ako sitic na benzinovom motore. Netusim ako to ma saxo, ale Renault to ma riesene: je to taky valcek nasrobovany tusim v hlave motora, ide z toho bovden s lankom, a ten je prichiteny na cerpadle. Vlastne ked je chadny motor to lanko potiahne taku paku na cerpadle, co funguje ako sitic.

Ak sa mylim ma opravte....
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zdenda.VTD
Zaslal: út říjen 27, 2009 5:24 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 14. 09. 2009 Příspěvky: 80 Bydliště: Plzen
martanc napsal:
ale něaký diagnostický konektor 1.5 má, měl by sloužit k nastavení vstřiku atd..

nastavení vstřiku?? a jak? když je to plně mechanický diesel??
toho štekru sem se všiml také při výmněně pojistek..prý je to kvůly el. budíkům fungují jako u oktávky...mají pamněť závad..ale nevím co to muže vypsat za závady když to nemá defakto žádnou motorovou elektriku Laughing


jo a jinak sem mněl podobný problem a dělal mi to takovej jakoby ventil co je v bloku nad palivovim filtrem..zalepil sem to lepidlem na sklo a je klid

_________________
Saxo mk2 1.5D Black edition
info o mim Saxu http://www.pirates.cz/forum/viewtopic.php?t=1329
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
dreamer_zl
Zaslal: út říjen 27, 2009 5:28 pm Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 18. 06. 2008 Příspěvky: 9 Bydliště: Zlín
ale prd... je tam ECU.
Jenom nesmis mit kabel od cinanu za 400, ale drahou diagnostiku za 100klacku, aby ses s tim vubec spojil Smile
Tu diagnostiku ma kamos s servisu
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
lakinooo
Zaslal: út říjen 27, 2009 5:49 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 15. 07. 2008 Příspěvky: 1808 Bydliště: Vrútky
to martanc: ECU na nadstavenie vstrekov - skapem od smiechu.

dreamer_zl ak si pozries nasledovny obrazok



zistis ze predvstrek zabezpecuje suciastka c 1. Tym smerom by som sa uberal...

Ja som na 1,9D tiez mal ECU, ale ta sluzila na riadenie spodin ( ovladala EGR alebo nieco take), kedze lambdy mechanicky nefunguje....

A ver tomu ze nepotrebujes diagnostiku za 100 klackov aby si vycital pamat zavad.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martanc
Zaslal: út říjen 27, 2009 6:16 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
lakinooo napsal:
to martanc: ECU na nadstavenie vstrekov - skapem od smiechu.
pardon že sem se blbě vyjádřil tak holt po lopatě. Ta zásuvka je tam pro to aby si tam v servise pýchly na to určený otáčkoměr a mohly nastavit např. volnoběžné otáčky atd..

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lakinooo
Zaslal: út říjen 27, 2009 6:55 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 15. 07. 2008 Příspěvky: 1808 Bydliště: Vrútky
martanc napsal:
pardon že sem se blbě vyjádřil tak holt po lopatě. Ta zásuvka je tam pro to aby si tam v servise pýchly na to určený otáčkoměr a mohly nastavit např. volnoběžné otáčky atd..
to uz je logickejsie...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kloub
Zaslal: út říjen 27, 2009 6:56 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 22. 06. 2008 Příspěvky: 212 Bydliště: Tupesy u Uherskeho hradiste
ta součástka co pouští sitič je tzv. bimetal. často bývá zastrčený někde u termostatu a za studena natáhne lanko a tím ovládá tu páčku na čerpadle a upravuje chod motoru hlavně za studena. někdo mě říka že přidává jen víc nafty a další zase že řídí předvstřik.
ten bimetal nemá vliv na nastartování ale na chod studeného motoru a jestli ti to dělá i po zahřátí motoru (kdy už je bimetal vyplí) tak bude chyba někde jinde

_________________
1.6 8V už není
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Lukes.2002
Zaslal: st říjen 28, 2009 10:28 am Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 08. 09. 2006 Příspěvky: 1998 Bydliště: Šumperk
Podle zákonů musí mít všechny auta vyrobené po roce 2000 (včetně) řídící jednotku , hlavně kvůli emisím a řízení EGR ventilu. Je to jedna zpodmínek některé normy Euro xy...ted z hlavy nevím jistě jestli to byla trojka nebo ne.

A to je přesně případ 1.5D

P.S: Pokud motor špatně startuje i zahřátý tak chyba bude jinde než ve žhavičích. Nicméně s příchodem nižšíchteplot byly u dieselu obvykle projevy špatných žhavicích svíček.

_________________
ex -1.5 D/42kw/2002 ! Modré Saxo spz za oknem "Alibaba"....těžko přehlednout Smile

ex - VTS/1.6 8V/65kw/2000 ! Modré Saxo

ex - Ford Mondeo ST220/3.0 24V/166kw/ zase Modré Smile

Alfa Romeo 159 Sportwagon
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Zdenda.VTD
Zaslal: st říjen 28, 2009 8:20 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 14. 09. 2009 Příspěvky: 80 Bydliště: Plzen
1.5d má euro 2..nemá řízenej kat..a nejsem si ani jistej jestly kat vlastně má a vim určitě že mi motor neřídí žádná elektronika..

_________________
Saxo mk2 1.5D Black edition
info o mim Saxu http://www.pirates.cz/forum/viewtopic.php?t=1329
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
kloub
Zaslal: st říjen 28, 2009 10:05 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 22. 06. 2008 Příspěvky: 212 Bydliště: Tupesy u Uherskeho hradiste
lukes: to přece ale neznamená že celý motor musí řídít nějaká ŘJ, stáčí aby něco řídílo EGR ventil.
já mám taky euro 2 a mám plně mechanický diesel, dokonce i staré naftové 205ky mají EGR ventil
stejně si našel diagnostický konektor který je asi k ničemu( francouzi to dávají do všech aut aby s tím měli míň práce tahat na každé auto jiné kabely) a tu ŘJ co máš v autě je od ABS. schválně napiš co máš na ní napsané, aj ty čísla a výrobce napiš

_________________
1.6 8V už není
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
EiFFeL
Zaslal: st říjen 28, 2009 10:41 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
muj diesel kat nema... jen stred a koncak Wink ani zadny egr si nejsem vedom ze by tam bylo...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Bishboun
Zaslal: ne listopad 07, 2010 8:12 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 20. 01. 2007 Příspěvky: 165 Bydliště: Ústí n.L.
Ahoj, nerad opět všechny ruším.... U mě se ukázal tento problém. Najednou jsem ráno přišel k autu a chtěl nastartovat...motor točí jak zběsilej, ale nic 3x - 4x po 15vteřinách. nakonec začíná škytat a zřejmě kompresí chytne. ... jak už je to teplé tak to chytne.. ale ráno opět minutu točím a nic. Nakonec to vždy chytne. Myslel jsem si, že je to svíčkama.....koupil jsem nové a zase nic...Všiml jsem si že když točím, tak chvilku nic, pak jde jako bílej dým a cejtím nespálenou naftu...a když to chytne tak si to černě odflusne a mam pocit že naběhnout postupně všechny válce jak u tanku. Jak říkám jeden den OK a ráno mrtvo. Byl jsem zvyklý startovat na jedno otočení motoru a hned to chytlo. Jelikož svíčky jsou nové tak přemýšlím nad tím relé.. nebo čerpadlem (mam Bosh)...

Poradíte čím by to mohlo být?? Kde najdu relé?

_________________
Trumpeta z kamionu o mě dává vědět když mě nekdo přehlídne Smile a 230V v autě najdu taky.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
EiFFeL
Zaslal: ne listopad 07, 2010 8:39 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
sorry za rejpavej dotaz - jak smrdi nespalena nafta??? ja si do ted myslel ze se to neodparuje a tudiz nesmrdi...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Bishboun
Zaslal: ne listopad 07, 2010 9:50 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 20. 01. 2007 Příspěvky: 165 Bydliště: Ústí n.L.
EiFFeL napsal:
sorry za rejpavej dotaz - jak smrdi nespalena nafta??? ja si do ted myslel ze se to neodparuje a tudiz nesmrdi...


No asi sem to špatně napsal...nespalená nafta smrdí jako nespálená nafta...nebo spíš prostě jako nafta....Myslel jsem to tak, že z toho dýmu(čoudu) co jde z výfuku cejtím naftu, jako když dáš hlavu do barelu s naftou.

_________________
Trumpeta z kamionu o mě dává vědět když mě nekdo přehlídne Smile a 230V v autě najdu taky.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 2 z 4
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved