punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Prosím o radu!SAXO po faceliftu 1999 nebo ne???
 
Autor Zpráva

<  Ostatní  ~  Prosím o radu!SAXO po faceliftu 1999 nebo ne???

ondra
Zaslal: čt říjen 19, 2006 9:10 pm Odpovědět s citátem
Anonymní
Ahoj všem!Vybírám malé,ale svižné auto a Saxo jednoznačně vyhrálo...Mám však dotaz-vyplatí se Saxo po faceliftu z roku 1999 nebo nejsou rozdíly oproti starší verzi (malé šipky,atd.) tak výazné,respektive-jsou nějaké kromě designu???Díky za pomoc, případně i za nabídky ke koupi-1.1 do 90000,- Ondra (0000n@seznam.cz)
Crack
Zaslal: čt říjen 19, 2006 9:38 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 13. 01. 2006 Příspěvky: 847 Bydliště: Miletín
ondra napsal:
Ahoj všem!Vybírám malé,ale svižné auto a Saxo jednoznačně vyhrálo...Mám však dotaz-vyplatí se Saxo po faceliftu z roku 1999 nebo nejsou rozdíly oproti starší verzi (malé šipky,atd.) tak výazné,respektive-jsou nějaké kromě designu???Díky za pomoc, případně i za nabídky ke koupi-1.1 do 90000,- Ondra (0000n@seznam.cz)
No tak hlavně je silnější a modernější motor,má to digitální tachometr a určitě i spoustu dalších vychytávek který nejsou vidět,ale na který se časem provozu přišlo...jinak tohle je bazar Wink

_________________
Citroen Saxo VTS 16V ... 1/4 míle za 15,220 http://www.saxoclub.net/index.php?ind=gallery&op=section_view&idev=117&order=&st=0
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
couda1
Zaslal: pá říjen 20, 2006 10:51 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 24. 10. 2005 Příspěvky: 127 Bydliště: Dubenec u Dvora Králové
ondra napsal:
Ahoj všem!Vybírám malé,ale svižné auto a Saxo jednoznačně vyhrálo...Mám však dotaz-vyplatí se Saxo po faceliftu z roku 1999 nebo nejsou rozdíly oproti starší verzi (malé šipky,atd.) tak výazné,respektive-jsou nějaké kromě designu???Díky za pomoc, případně i za nabídky ke koupi-1.1 do 90000,- Ondra (0000n@seznam.cz)


mno tak jeslti chces, tak ja toho svyho mazlika prodavam, ptz sem zjistil ze chci neco silnejsiho... (saxo samozrejme)
kdyby si mel zajem tak napis, poslu ti nejaky foto... neco malo je v galerce... Wink

_________________
1.1i ... 40kW... no nic moc VTS 1.6 16V to neni no Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
dyk77
Zaslal: pá říjen 20, 2006 11:39 am Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 24. 05. 2005 Příspěvky: 1511 Bydliště: Most
mám r.v. září.2002 a více se u něj při výrobě dbalo na pasivní bezpečnost. Tyhle nový Saxa měli dvojitou tzv, sendvičovou podlahu , silnější výztuhy ve sloupkách a přidané deformační zóny, v podobě harmoniky, které kryjí např. prahy. Bezpochyby to zvýšilo i tuhost kastle a zlepšení jízdních vlastností. Jinak jde spíše o vzhledové doplňky, někdy i výkon ze 40 na 44KW a pár technických vychytávek, jak píšou kluci, ale záleží i na momentální výbavě vozu. Novější slabší saxa mají také 14/165 kola na místo 13/155, což přispívá k lepší trakci. Záruka na kastli 12let nevím kolik měly starší modely. Prej se u nových Saxíků zlepšily brzdy, u starších modelů docházelo k zvlnění kotoučů

_________________
Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE***

Spotřeba CITROEN SAXO
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Crack
Zaslal: pá říjen 20, 2006 8:36 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 13. 01. 2006 Příspěvky: 847 Bydliště: Miletín
dyk77 napsal:
mám r.v. září.2002 a více se u něj při výrobě dbalo na pasivní bezpečnost. Tyhle nový Saxa měli dvojitou tzv, sendvičovou podlahu , silnější výztuhy ve sloupkách a přidané deformační zóny, v podobě harmoniky, které kryjí např. prahy. Bezpochyby to zvýšilo i tuhost kastle a zlepšení jízdních vlastností. Jinak jde spíše o vzhledové doplňky, někdy i výkon ze 40 na 44KW a pár technických vychytávek, jak píšou kluci, ale záleží i na momentální výbavě vozu. Novější slabší saxa mají také 14/165 kola na místo 13/155, což přispívá k lepší trakci. Záruka na kastli 12let nevím kolik měly starší modely. Prej se u nových Saxíků zlepšily brzdy, u starších modelů docházelo k zvlnění kotoučů
sem to blbě napsal,u všech se změnil krouták,ne výkon,ten je u nákejch jak píšeš Wink

_________________
Citroen Saxo VTS 16V ... 1/4 míle za 15,220 http://www.saxoclub.net/index.php?ind=gallery&op=section_view&idev=117&order=&st=0
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
dyk77
Zaslal: so říjen 21, 2006 4:51 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 24. 05. 2005 Příspěvky: 1511 Bydliště: Most
Krouťák mám podle papírů 99Nm

_________________
Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE***

Spotřeba CITROEN SAXO
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Venda
Zaslal: ne říjen 22, 2006 10:08 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 11. 05. 2005 Příspěvky: 112 Bydliště: Nové Strašecí
99 Nm v 1.1? V 1.5D mam 95Nm při 2250ot a 1.1 jak tady koukám do papírů má 87,5Nm při 3800ot.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Crack
Zaslal: ne říjen 22, 2006 10:21 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 13. 01. 2006 Příspěvky: 847 Bydliště: Miletín
Venda napsal:
99 Nm v 1.1? V 1.5D mam 95Nm při 2250ot a 1.1 jak tady koukám do papírů má 87,5Nm při 3800ot.
ale to má právě ten starej.1,4 má 120nm Wink

_________________
Citroen Saxo VTS 16V ... 1/4 míle za 15,220 http://www.saxoclub.net/index.php?ind=gallery&op=section_view&idev=117&order=&st=0
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
couda1
Zaslal: ne říjen 22, 2006 11:09 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 24. 10. 2005 Příspěvky: 127 Bydliště: Dubenec u Dvora Králové
jj presne tak...
ja mam ten starej typ 40kw a ten ma tech 87,5Nm

_________________
1.1i ... 40kW... no nic moc VTS 1.6 16V to neni no Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Crack
Zaslal: ne říjen 22, 2006 7:14 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 13. 01. 2006 Příspěvky: 847 Bydliště: Miletín
couda1 napsal:
jj presne tak...
ja mam ten starej typ 40kw a ten ma tech 87,5Nm
jak je možný že máš 40kw?já měl ve 205ce rv.94 už 44kw Question

_________________
Citroen Saxo VTS 16V ... 1/4 míle za 15,220 http://www.saxoclub.net/index.php?ind=gallery&op=section_view&idev=117&order=&st=0
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Venda
Zaslal: ne říjen 22, 2006 8:03 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 11. 05. 2005 Příspěvky: 112 Bydliště: Nové Strašecí
Těch 87,5Nm ve 3800ot u 1.1 sem vyčetl v prospektu z roku 2001. Bylo to napsaný i v katalogu z roku 2000 a 2002. V těch samejch materiálech bylo u 1.4 111Nm při 3400ot. Pak sem kouknul do dalšího katalogu 02 a tam bylo u 1.1 94Nm při 3500ot a u 1.4 120Nm při 3400ot.

Novej model se začal dělat někdy během roku 1999, neví někdo kterej přibližně měsíc?
Jak to teda je, od kdy se dělaly jaký motory? Když má 1.1 87,5Nm tak má ten motor jiné typové označení než ten s 94Nm, je to tak ne? To samý 1.4.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
dyk77
Zaslal: ne říjen 22, 2006 9:34 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 24. 05. 2005 Příspěvky: 1511 Bydliště: Most
Už jsem to sem dával ... TABULKA

Tady je toč.mom. u 1.1 jen 94Nm ,ale v papírech mám 99. Zajímavý...

_________________
Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE***

Spotřeba CITROEN SAXO
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
josh
Zaslal: pá říjen 27, 2006 8:07 am Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 27. 05. 2005 Příspěvky: 259 Bydliště: Slovensko, Bratislava
na 1.4 si pozri ten link a merania skutočných výkonov v mojom podpise - je to ten istý motor 1.4 čo majú saxá (oni ho merali v Xsare) a údaj citroenu v Nm je len prepísanie čísla IMHO bez zmeny na motore (či 111 alebo 120 nM).

takže namiesto 75k má 69k a namiesto 120 (111) má 109Nm nameraných.

Venda napsal:
Těch 87,5Nm ve 3800ot u 1.1 sem vyčetl v prospektu z roku 2001. Bylo to napsaný i v katalogu z roku 2000 a 2002. V těch samejch materiálech bylo u 1.4 111Nm při 3400ot. Pak sem kouknul do dalšího katalogu 02 a tam bylo u 1.1 94Nm při 3500ot a u 1.4 120Nm při 3400ot.

Novej model se začal dělat někdy během roku 1999, neví někdo kterej přibližně měsíc?
Jak to teda je, od kdy se dělaly jaký motory? Když má 1.1 87,5Nm tak má ten motor jiné typové označení než ten s 94Nm, je to tak ne? To samý 1.4.

_________________
Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved