punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - VTS na každodení ježdění ?
 
Autor Zpráva

<  Ostatní  ~  VTS na každodení ježdění ?

Fill
Zaslal: st listopad 24, 2010 9:47 pm Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 22. 11. 2010 Příspěvky: 22 Bydliště: Tábor
Jako student,chtěl bych se zeptat jak je na tom VTS s každodením ježděním celoročně... ? Děkuju =)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
lakinooo
Zaslal: st listopad 24, 2010 9:51 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 15. 07. 2008 Příspěvky: 1808 Bydliště: Vrútky
uplne rovnaka ako kazde ine auto rovnakej vekosti a predneho nahonu.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: st listopad 24, 2010 10:04 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
sezen si oplastovanou naftu Wink budes kral

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Sejny
Zaslal: st listopad 24, 2010 10:17 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 30. 05. 2006 Příspěvky: 1162 Bydliště: Kunčina
ja jako student vlastnil 1.1i a spokojenost

_________________
ex- 1.1i _44kw_ r.v.97,195000km

ex- 1.6 8V_65kw_r.v.00_VTS /bílá

Audi A4 B6 1.9TDi 96kw

Radši mrtvej než druhej
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Nick
Zaslal: st listopad 24, 2010 11:02 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 30. 08. 2008 Příspěvky: 637 Bydliště: Otrokovice
Fill - v žadnem připadě jako student neutahneš 1,6 16V finančně (pokud nebudeš něco tunelovat Very Happy) ,proto jak tu píšou kluci 1,1 nebo 1,5 diesla. a když už VTS tak 1,4

a pokud řešíš penize tak si kup Felicii vše je na to levne a půlku věci si uděláš i sám
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu MSN Messenger
Petr Svaták
Zaslal: čt listopad 25, 2010 1:30 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 11. 11. 2006 Příspěvky: 555 Bydliště: Býšť
1.4 ideální volba. Spotreba cca 6, relativně to i jede. Od 10.května 2006 najeto 79000km, opravy: zapalovací lišta Bosh 3300, zadní brzdovej váleček cca 700, jinak se nic jinýho nerozsypalo. Preventivní opravy a spotřební díly: přední kotouče Max 3300, dvoje desky přední 5000, zadní obložení jednou900, těsnění pod hlavou rozvody a vodní pumpa asi 3500, letos komplet výměna čepů přední nápravy a čepů řízení a tlumiče a spojka cca 19000, jedna sada letních gum, jedny zimní. Svíčky a takový podobný kravinky nepočítám výměny oleje se dají spočítat, každých cca 15000km Shell helix 10w40. Auto má teďka najeto 122300, na jaro chystám výfuk, pneu asi snad už nic.

BTW, majitelé "motoru" nahoďte pro srovnání, kolik stojí udržet 16v v dobré kondici Wink

_________________
Saxo "Drobek" VTS 1.4 8v 99
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sandman
Zaslal: čt listopad 25, 2010 7:46 am Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 05. 08. 2008 Příspěvky: 1500 Bydliště: Piesok
to je otazne,zalezi po kom to auto "zdedis" ,ak sa o to clovek staral,tak investicie nebudu velke,ale taky 16V ma snad 1 nemenovany clen...

co sa tyka oprav z mojej strany:
zapalovacia lista = 270 €,repas zadnej napravy 305€,cidlo vody 70€,zamok 20€,rozvody+olejovy,palivovy a vzduchovy filter+zadne brzdy 330 €,update RJ 10€,vymena vstreku+diag+praca 165€,repas a kontrola vstrekov 50€,lambda 70€,hmlovka 20€... takze tak...

_________________
Silver 16V - "Holobyt"

Just remember Torque is what you feel and HP is not always the best to have.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
kurenadvore
Zaslal: čt listopad 25, 2010 7:52 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 17. 02. 2009 Příspěvky: 1107 Bydliště: Zilina
som vysokoskolak Very Happy a da sa to. a mozem povedat, ze o moje auto bolo dost nepostarane od predchadzajuceho majitela. ale ako nahle sa zacnes autu venovat, tak to ide a lepsie a lepsie. sice to nebolo zadarmo, ale dokazal som to utahnut.vratane pokut Very Happy

_________________
ex - Super Saxo 16V
ex - Seat Alhambra TDi
Alfa Romeo 147 JTD
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
hikiny
Zaslal: čt listopad 25, 2010 8:01 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 02. 2008 Příspěvky: 1036 Bydliště: Praha 10
taky si myslím, že v pohodě... stačí chtít... já jsem s 8V přežila studium s úplnou parádou a během toho jsem tam vrazila asi tak 90 tis.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martanc
Zaslal: čt listopad 25, 2010 9:35 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
jak je psáno výše je to úplně v pohodě, já sám mam 1.4VTS a jezdím každej den 70km a nemůžu si stěžovat, náklady sou v rozumnejch mezích je jasný že jako felda to nebude ale pořád se to vpohodě dá. Až dostuduju tak jdu do 16V.

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: čt listopad 25, 2010 12:12 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
ja to muzu rict asi takhle... co se tyka 16V tak kdyz vynecham beznej servis (olej filtry atd...) a takovej ten nadstandartni servis (zadni naprava, cepy atd...) tak jediny co se mi fakt posralo je tesneni pod hlavou.... to byl jedinej vetsi vydaj...

a pak teda hromada dalsich vydaju jakoze podvozek slicky powerflex vacky .......... no poznas sam....

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Mikule
Zaslal: čt listopad 25, 2010 12:42 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 22. 06. 2009 Příspěvky: 514 Bydliště: Strašice u Rokycan
ja mam naprosto stejny skusenosti jako Eifel,az na to tesneni pod hlavou.
penize jdou jenom do uprav a ne oprav kdyz jse ti neco vy.....
jediny prachy co sly do oprav byli na zadni napravu za 2t.,alternator 500,nejdrazdi byli rozvody kolem 4t.,zbytek sel do uprav ktery spolikaji dost obcas az moc

_________________
Saxo 1,6 16V
Weekend and Track car Smile



Uploaded with ImageShack.us
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Sejny
Zaslal: čt listopad 25, 2010 1:00 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 30. 05. 2006 Příspěvky: 1162 Bydliště: Kunčina
hikiny napsal:
taky si myslím, že v pohodě... stačí chtít... já jsem s 8V přežila studium s úplnou parádou a během toho jsem tam vrazila asi tak 90 tis.


sakra to jsi mela asi hodne dobrou brigadu pri skole,narvat do auta 90tis a u toho studovat Very Happy


mozna u 16V jeste resit jestli to uzivy po strance benzinu Laughing

_________________
ex- 1.1i _44kw_ r.v.97,195000km

ex- 1.6 8V_65kw_r.v.00_VTS /bílá

Audi A4 B6 1.9TDi 96kw

Radši mrtvej než druhej
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
hikiny
Zaslal: čt listopad 25, 2010 2:55 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 02. 2008 Příspěvky: 1036 Bydliště: Praha 10
brigády jsem měla fajn, o tom žádná - když člověk chce, tak jde vše Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Nick
Zaslal: čt listopad 25, 2010 3:02 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 30. 08. 2008 Příspěvky: 637 Bydliště: Otrokovice
tož to si měla ale hodně dobre brigády teda Smile ale jak říkáš když člověk chce tak to jde
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu MSN Messenger

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 3
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved