Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Ověření motoru |
zar |
Zaslal: pá prosinec 31, 2010 3:57 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 31. 12. 2010
Příspěvky: 3
Bydliště: Brno
|
Zdravím, pořídil jsem si Saxo 1,6 Diesel (14 let staré) a na bloku motoru je vyraženo: S o F .
A chci se zeptat, zda toto označení souhlasí s tím co mám ve velkém techničáku, resp. že mám v autě stejný motor, co je v techničáku.
Ve velkém techničáku je toto:
Tovární značka, typ: CITROEN SAXO 1.6 D S0VJZF
VIN: VF7S0VJZJ56107081
VIN-ko souhlasí s tím co je vyraženo na karoserii.
Jdu na evidenční kontrolu, tak chci mít jistotu, že vše sedí. Dík Honza |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: so leden 01, 2011 12:16 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
kód:
Modelová řada SAXO
Č. APV/PR 07238 CA 1 0001
Datum počátku záruky 1.1.1990
Výrobní číslo motoru 10 FY6M 0275136
Výrobní číslo převodovky 20 CC57 0652614
OPB S000
Všeobecné informace
DRUH VÝROBKU OSOBNÍ VOZIDLO
OBCHODNÍ ZNAČKA / TYP ORGÁNU CITROEN
MODELOVÁ ŘADA SAXO
TYP KAROSERIE SEDAN 3-DVEŘOVÁ
ÚROVEŇ VÝBAVY STUPEŇ 2
MOTOR VZNĚTOVÝ MOTOR TUD5
PŘEVODOVÉ ÚSTROJÍ MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA 5
TYP LAKU LAK METALICKÝ LESKLÝ
BARVA KAROSERIE LAK ZELENÝ AMAZONIE
TYP VNITŘNÍHO VYBAVENÍ/OBLOŽENÍ LÁTKA ANDY "DT"
BARVA ČALOUNĚNÍ "FT"
PŘEVODOVKA (TECHNICKÉ ÚDAJE) MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA MA STANDARD
PŘÍDAVNÝ EMBLÉM 1,5 D
PŘÍDAVNÝ EMBLÉM, RŮZNÉ BEZ PŘÍD MONOGRAMU
EMBLÉM BEZ MONOGRAMU
Charakteristiky vozidla
ÚROVEŇ VÝBAVY STUPEŇ 2
TYP LAKU LAK METALICKÝ LESKLÝ
BARVA KAROSERIE LAK ZELENÝ AMAZONIE
TYP VNITŘNÍHO VYBAVENÍ/OBLOŽENÍ LÁTKA ANDY "DT"
BARVA ČALOUNĚNÍ "FT"
PŘEVODOVKA (TECHNICKÉ ÚDAJE) MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA MA STANDARD
ŘÍZENÍ POSILOVAČ ŘÍZENÍ
SOUKOLÍ POHONU RYCHLOMĚRU PŘEVODOVÝ POMĚR 19 X 17
Plnění motoru
MOTOR VZNĚTOVÝ MOTOR TUD5
BLOK VÁLCŮ (MATERIÁL) LITINOVÁ SKŘÍŇ VÁLCŮ
PALIVO NAFTA
EMISNÍ PŘEDPIS (MOTOR) ODST EMISÍ EU 19-5 (MOTOR)
HRUBÝ FILTR MONTÁŽ BEZ PREFILTRACE
UPEVNĚNÍ PALIVOVÉHO POTRUBÍ BEZ UPEVNĚNÍ VED KARBURÁTORU
ZÁZNAM RYCHLOSTI (SIGNÁL SNÍMAČE) SNÍMAČ HALLOVA EFEKTU
KATALYZÁTOR BEZ KATALYZÁTORU
CHLAZENÍ OLEJE BEZ VÝMĚNÍK CHLAD KAPALINY/OLEJE
CHLAZENÍ MOTORU CHLADIČ 17 DM2 (31 CU)
ZMĚNA VÝKONU (MOTOR) STANDARDNÍ VÝKON
PŘEDPIS 70/221 (UNIKÁNÍ PALIVA) BEZ ZPĚTNÉ KLAPKY
REOSTAT BEZ REOSTATU
VENTILÁTOR 1 VENTILÁTOR 1 RYCHLOST ZDOK 120W
ZACHYCOVÁNÍ BENZINOVÝCH PAR BEZ ZACHYTÁVÁNÍ BENZINOVÝCH PAR
PŘIDRUŽENÁ VARIANTA VSTŘIKOVÁNÍ SYSTÉM VSTŘIKOVÁNÍ LUCAS-DIESEL
Převodovka - Poloosy
PŘEVODOVÉ ÚSTROJÍ MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA 5
PŘEVODOVKA (TECHNICKÉ ÚDAJE) MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA MA STANDARD
PŘEVODOVÝ POMĚR CP 17 X 61
SOUKOLÍ POHONU RYCHLOMĚRU PŘEVODOVÝ POMĚR 19 X 17
STYL KOLA KOLO OPTIMALIZOVANÉ SE 4 UPEVŇOV OTVORY 13 PALCŮ
KLOUB NA STRANĚ ROZVODOVKY TĚSNĚNÍ NA STRANĚ NÁPRAVY GI69
DIFERENCIÁL (PŘEVODOVKA) DIFFERENTIEL STANDARD
PNEUMATIKA (ROZMĚRY, TYP) PNEUMATIKA 165X70X13 T
KOLA S PNEUMATIKAMI RÁFEK 5 PALCŮ
KOLO (TYP) MONTÁŽ PLECH RÁFKU
TYP PŘEVODOVKY MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA MA
Odpružení - Řízení - Brzdy
PROTIBLOKOVACÍ SYSTÉM ABS BEZ ABS
ZADNÍ ZKRUTNÝ STABILIZÁTOR ZKRUT TYČ ZAD PRŮM 18
ŘÍZENÍ POSILOVAČ ŘÍZENÍ
PŘEDNÍ ZKRUTNÝ STABILIZÁTOR ZKRUT TYČ PŘED PRŮM 21
BRZDA TYP KOTOUČE PŘED BEZ CHL DRÁŽEK/ZAD BUBNY
ZDVIH MECHANISMU ŘÍZENÍ ZDVIH MECHANISMU ŘÍZENÍ 136
ODPRUŽENÍ / ZAVĚŠENÍ NORMÁLNÍ PÉROVÁNÍ
Karosérie - Vybavení
ZAŘÍZENÍ PRO PŘIPOJENÍ PŘÍVĚSU BEZ TAŽNÉHO ZAŘÍZENÍ
AKUSTICKÉ HOUKAČKY STANDARDNÍ HOUKAČKA
OZDOBNÝ KRYT KOLA (STYL) STYL SEVILLE 5 OTVORŮ 13 PALCŮ
PŘÍDAVNÉ BRZDOVÉ SVĚTLO S PŘÍDAVNÝM BRZDOVÝM SVĚTLEM
PŘÍDAVNÁ OCHRANA (POD MOTOREM) BEZ DOPLŇOVÉHO KRYTU POD MOTOREM
PROTIHLUKOVÁ IZOLACE MOTOROVÉHO PROSTORU ODHLUČNĚNÍ ČELNÍ PŘÍČKY NA STRANĚ MOTORU
STĚRAČ SKLA ČELNÍHO OKNA PŘED STÍR CYKL BEZ IND MNOŽ KAP
STĚRAČ SKLA ZADNÍHO OKNA ZAD STÍRAČ
STĚRAČ SVĚTLOMETU BEZ STÍRAČE SVĚTLOMETU
NÁRAZNÍK DVOUBAREV NÁRAZ VPŘEDU/VZADU+MŘÍŽKA DO MOD 2000
SVĚTLOMET DO MLHY BEZ SVĚTLOMETŮ DO MLHY
VNĚJŠÍ ZPĚTNÉ ZRCÁTKO (NA STRANĚ ŘIDIČE) VNĚJ ZRC ŘIDIČE NEVYHŘÍVANÉ MANUÁLNÍ OVL
VNĚJŠÍ ZPĚTNÉ ZRCÁTKO (NA STRANĚ SPOLUJEZDCE) VNĚJ ZRC SPOLUJEZDCE MANUÁLNÍ OVL
NÁHRADNÍ KOLO NÁHRADNÍ KOLO STANDARDNÍ
VNĚJŠÍ DOPLŇKY VNĚJŠÍ KLIKY B K +ZÁMEK VÝKL DVEŘÍ+KRYTY ZRC NEUTR
DRŽÁK NÁHRADNÍHO KOLA STAND DRŽÁK NÁHRADNÍHO KOLA
OTVÍRACÍ STŘECHA PEVNÁ STŘECHA
OKNO (VZHLED) ODSTÍN
OKNO U ZADNÍHO SLOUPKU (DRUH) SKLOP SKLO ZAD ČÁSTI STŘECHY
Vybavení interiéru
TYP VNITŘNÍHO VYBAVENÍ/OBLOŽENÍ LÁTKA ANDY "DT"
BOČNÍ LOKETNÍ OPĚRKA (TYP) BOČ KRÁTKÁ LOKETNÍ OPĚRKA PŘED
ALARM BEZ ALARMU
ZAPALOVAČ CIGARET PŘEDNÍ ZAPALOVAČ CIGARET
ZADNÍ OPĚRKA HLAVY BEZ ZAD OPĚRKY HLAVY
PŘEDNÍ OPĚRKA HLAVY OPĚRKA HLAVY PŘED SEŘÍDITELNÁ
ZADNÍ SEDADLO DĚLENÉ SKLOPNÉ SEDADLO
UPEVNĚNÍ NÁKLADU UVNITŘ VOZIDLA BEZ VNITŘNÍCH UPEV BODŮ
KRYT ZAVAZADEL S KRYTEM ZAVAZADEL
ZADNÍ BEZPEČNOSTNÍ PÁS PÁSU ZAD NAVÍJEČ+VENT STAT
PŘEDNÍ BEZPEČNOSTNÍ PÁS PÁS S PŘEDPÍNAČEM BEZ SIGNALIZACE
RYCHLOSTNÍ STUPNICE STUPNICE V KM/H
VNITŘNÍ VYBAVENÍ (KLIČKY) PŘED KLIKY+ZAD S TÁHLY
PŘÍPRAVA PRO RÁDIO NAPÁJ ANTÉNY PŘIJÍM REPRO PŘED/ZAD
STRANA ŘIDIČE (MÍSTO ŘIDIČE) ŘÍZENÍ VLEVO
DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ BEZ DÁLKOVÉHO OVLÁDÁNÍ
VENTILAČNÍ JEDNOTKA 3 RYCHLOSTI ZVÝŠENÝ VÝKON
OSVĚTLENÍ ZAVAZADLOVÉHO A LOŽNÉHO PROSTORU OSVĚTLENÍ ZAVAZADLOVÉHO PROSTORU
RŮZNÁ VNITŘNÍ SVĚTLA BEZ VNITŘNÍCH SVĚTEL
VODICÍ LIŠTA PŘEDNÍHO SEDADLA SEŘÍZENÍ PAMĚTI JEDN ZÁMKU
SDRUŽENÝ PŘÍSTROJ (CHARAKTERISTIKY) ROZSAH 180 KM/H 110 M/H ŠEDÝ CIFERNÍK
OTÁČKOMĚR (ZÁZNAM SIGNÁLU) OTÁČKOMĚR INF HORNÍ ÚVRAŤ
REPRODUKTOR MONTÁŽ 2 PŘED REPRODUKTORŮ+2 ZAD
OVLÁDÁNÍ PŘEDNÍHO SEDADLA ŘIDIČE OVL PŘED SEDADLA ŘIDIČE S PAMĚTÍ
OVLÁDÁNÍ PŘEDNÍHO SEDADLA SPOLUJEZDCE OVL PŘED SEDADLA S PAMĚTÍ SPOLUJEZ
NASTAVENÍ PŘEDNÍHO SEDADLA ŘIDIČE OPĚRADLO ŘIDIČE SKLOPNÉ
NASTAVENÍ PŘEDNÍHO SEDADLA SPOLUJEZDCE OPĚRADLO SPOLUJEZDCE SKLOPNÉ
SKLÁPĚNÍ PŘEDNÍHO SEDADLA ŘIDIČE SE SKLOPENÍM PŘED SEDÁKU ŘIDIČE
SKLÁPĚNÍ PŘEDNÍHO SEDADLA SPOLUJEZDCE SE SKLOPENÍM PŘED SEDÁKU SPOLUJEZDCE
STROPNÍ KONZOLA STROPNÍ KONZOLE STANDARD
SPOUŠTĚČ PŘEDNÍHO OKNA U ŘIDIČE ELEK OVL OTEVÍRÁNÍ PŘED OKNA ŘIDIČE
SPOUŠTĚČ PŘEDNÍHO OKNA U SPOLUJEZDCE OTEV PŘED OKEN SPOLUJ ELEKTRICKÉ OVL
HODINY DIGITÁLNÍ HODINY
KOSMETICKÉ ZRCÁTKO ŘIDIČ+SPOLUJEZDEC BEZ OSVĚTLENÍ
UKAZATEL HLADINY OLEJE BEZ UKAZATELE HLADINY OLEJE
ALARM (FUNKCE) BEZ ALARMU
VYHŘÍVACÍ VLOŽKA NEVYHŘÍVANÉ SED
AIRBAG SPOLUJEZDCE BEZ NAFUKOVACÍHO VAKU SPOLUJEZDCE
ZADNÍ PODLAHA LOŽNÉHO PROSTORU BEZ ZADNÍ NÁKL PODLAHY
SVĚTLOMET S KOREKTOREM VÝŠKY MANUÁLNÍ SEŘÍZENÍ SVĚTLOMETU
OCHRANA PŘEDNÍHO MÍSTA BEZ OCHRANY PŘED MÍST
ROZHLASOVÝ PŘIJÍMAČ ROZHLASOVÝ PŘIJÍMAČ ÚROVNĚ 3 RDS +PŘEHR MGF KAZET
CHLAZENÍ KLIMATIZACE BEZ KLIMATIZACE
VNITŘNÍ ZPĚTNÉ ZRCÁTKO VNIT ZPĚTNÉ ZRCÁTKO DEN-NOC
REOSTAT BEZ REOSTATU
ÚLOŽNÉ PROSTORY (DALŠÍ) BEZ DALŠÍCH PŘIHRÁDEK
AIRBAG ŘIDIČE BEZ NAFUKOVACÍHO VAKU ŘIDIČE
KOBEREC KOBEREC DILOURS F330
ČASOVAČ VYHŘÍVÁNÍ OKNA BEZ ČASOVAČE VYHŘÍVÁNÍ OKNA
KONTAKT / SPÍNACÍ SKŘÍNKA BEZ KÓDOVANÉHO ZAPALOVÁNÍ
UKAZATEL TEPLOTY CHLADICÍ KAPALINY KONTROLKA TEPL CHLADICÍ KAPALINY
KONTROLKA PORUŠENÍ EMISNÍCH PARAMETRŮ BEZ KONTROLKY PORUCHY ODSTREMISÍ
VRCHNÍ KOBEREC BEZ PODKL KOBERCE
OVLÁDÁNÍ ZAMYKÁNÍ UZAMČENÍ JEDN UZAMYKÁNÍ
OKNO U ZADNÍHO SLOUPKU (DRUH) SKLOP SKLO ZAD ČÁSTI STŘECHY
VOLANT PĚN VOLANT 2 RAM
VENTILÁTOR 1 VENTILÁTOR 1 RYCHLOST ZDOK 120W
Elektrická instalace
ALTERNÁTOR ALTERNÁTOR TŘÍDY 8
AKUSTICKÉ HOUKAČKY STANDARDNÍ HOUKAČKA
AKUMULÁTOR (DRUH) BEZÚDRŽBOVÝ AKUMULÁTOR
AKUMULÁTOR AKUMULÁTOR L2 300
DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ BEZ DÁLKOVÉHO OVLÁDÁNÍ
STARTÉR SPOUŠTĚČ TŘÍDY 4
OSVĚTLENÍ ZAVAZADLOVÉHO A LOŽNÉHO PROSTORU OSVĚTLENÍ ZAVAZADLOVÉHO PROSTORU
ZVLÁŠTNÍ OSVĚTLENÍ BEZ ZVLÁŠTNÍHO OSVĚTLENÍ
RŮZNÁ VNITŘNÍ SVĚTLA BEZ VNITŘNÍCH SVĚTEL
PŘÍDAVNÉ BRZDOVÉ SVĚTLO S PŘÍDAVNÝM BRZDOVÝM SVĚTLEM
SVĚTLOMET DO MLHY BEZ SVĚTLOMETŮ DO MLHY
SVĚTLOMET S KOREKTOREM VÝŠKY MANUÁLNÍ SEŘÍZENÍ SVĚTLOMETU
Značky výbav
PŘIDRUŽENÁ VARIANTA VSTŘIKOVÁNÍ SYSTÉM VSTŘIKOVÁNÍ LUCAS-DIESEL
Různé
KRITÉRIA VARIACÍ, CÍLOVÁ KLIENTELA SNÍŽ NOM VÝK ST
ATMOSFÉRA NORMÁLNÍ OVZDUŠÍ
STRANA ŘIDIČE (MÍSTO ŘIDIČE) ŘÍZENÍ VLEVO
STRANA DO VOZOVKY JÍZDA VPRAVO
BEZPEČNOSTNÍ VYBAVENÍ BEZ BEZPEČNOSTNÍ VÝBAVY
JÍZDA ŠŤASTNOU CESTU
VNĚJŠÍ DOPLŇKY VNĚJŠÍ KLIKY B K +ZÁMEK VÝKL DVEŘÍ+KRYTY ZRC NEUTR
KONTROLA RYCHLOSTI BEZ KONTROLY PŘEKR RYCHLOSTI |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Tomáš Spiššák |
Zaslal: so leden 01, 2011 5:15 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 18. 12. 2010
Příspěvky: 1013
Bydliště: Martin - Priekopa, SK
|
1,6 diesel??? Diesel bol iba 1,5D |
|
|
Návrat nahoru |
|
zar |
Zaslal: so leden 01, 2011 8:08 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 31. 12. 2010
Příspěvky: 3
Bydliště: Brno
|
Dík Eiffele za výpis, ale chci hlavně vědět, zda vyražené označení: S o F
co je na motoru, se shoduje s tím co je v techničáku.
Jinak to číslo motoru: 10 FY6M 027... , jak uvádíš, jsem nikde na motoru nenašel.
Tomáši myslím, že 1,6, nebo 1,5 je jedno, v techničáku mám totiž napsáno 1,6 .. |
|
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: so leden 01, 2011 8:52 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
Kod tvojho motora je VJZ. a je to 1,5D 42kW. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Brabi |
Zaslal: so leden 01, 2011 10:25 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2008
Příspěvky: 365
Bydliště: Třebíč
|
Nechceme udelat nejaky topic,kde budou tyhle uzitecny odkazy pohromade?Jako treba ten VIN detektor,nebo jak sem dava chodny ty schematka?Nikde jsem to tu nenasel.. |
|
|
Návrat nahoru |
|
MaTToS8806 |
Zaslal: ne leden 02, 2011 12:46 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 08. 03. 2007
Příspěvky: 234
Bydliště: Bratislava
|
zar napsal: Zdravím, pořídil jsem si Saxo 1,6 Diesel (14 let staré)
Do akej miery sa tym info da verit napr.:
Datum počátku záruky 1.1.1990 vzhladom k zaciatku vyroby 1996 dost zaujimava info .
Povedal by som ze evidencna kontrola nebude problem, kontroluje sa VIN cislo vyrazene na karoserii a co sa cisla motoru tyka tak to rozhodne nieje v tvare S o F vyrazenom na bloku motora to moze byt oznacenie niecoho ale nie cislo motora takze tazko ti tu niekto potvrdi ci ti to sedi alebo nesedi ked sa tak strasne bojis tak si zajdi do citroenu kde to budu schopny potvrdit a ked zistia ze to nesedi tak ti aspon nevezmu papiere |
_________________ SAXO predane 17.03.2008, new car KIA RIO Sporty 1,4 16V full vybava, 97 konikov |
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: ne leden 02, 2011 7:59 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
Datum prodeje auta asi zacali evidovat pozdeji, proto tam je ten datum takový... |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
zar |
Zaslal: ne leden 02, 2011 10:17 am |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 31. 12. 2010
Příspěvky: 3
Bydliště: Brno
|
Bohužel na evidenčce jsem už jednou byl, technik kontroloval i označení motoru, jenže na něm žádné nenašel. Do zprávy napsal: typové značení na bloku motoru nečitelné. Kvůli tomuto mi auto nechtěli na registru zaregistrovat a mám si zajít do citroenu motor ověřit (mimochodem ověření je za 1200,-).
Jenže doma jsem na motoru našel to S o F (na přední části motoru, na rovné ploše pod svíčkami, při při pohledu do kufru spíše nalevo), toho si právě ten technik nevšiml.
Vím že kód motoru má být VJZ, to jsem ale nikde nenašel.
V pondělí se chystám na další evidenčku, v jiném městě, tak snad tam bude technik rozumnější |
|
|
Návrat nahoru |
|
MATY585 |
Zaslal: ne leden 02, 2011 10:42 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 07. 2008
Příspěvky: 221
Bydliště: SVK Zvolen
|
mozem otazocku? skade si zobral taketo info ? |
|
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: ne leden 02, 2011 10:57 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
service.citroen.com |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
MATY585 |
Zaslal: ne leden 02, 2011 11:18 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 07. 2008
Příspěvky: 221
Bydliště: SVK Zvolen
|
MrChodnyCZ napsal: service.citroen.com
Dakujem |
|
|
Návrat nahoru |
|
|