punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Ověření motoru
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  Ověření motoru

zar
Zaslal: pá prosinec 31, 2010 3:57 pm Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 31. 12. 2010 Příspěvky: 3 Bydliště: Brno
Zdravím, pořídil jsem si Saxo 1,6 Diesel (14 let staré) a na bloku motoru je vyraženo: S o F .

A chci se zeptat, zda toto označení souhlasí s tím co mám ve velkém techničáku, resp. že mám v autě stejný motor, co je v techničáku.

Ve velkém techničáku je toto:

Tovární značka, typ: CITROEN SAXO 1.6 D S0VJZF
VIN: VF7S0VJZJ56107081

VIN-ko souhlasí s tím co je vyraženo na karoserii.

Jdu na evidenční kontrolu, tak chci mít jistotu, že vše sedí. Dík Honza
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
EiFFeL
Zaslal: so leden 01, 2011 12:16 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
kód:
   
   
Modelová řada    SAXO
Č. APV/PR    07238 CA 1 0001
Datum počátku záruky    1.1.1990
Výrobní číslo motoru    10 FY6M 0275136
Výrobní číslo převodovky    20 CC57 0652614
OPB    S000
Všeobecné informace
DRUH VÝROBKU    OSOBNÍ VOZIDLO
OBCHODNÍ ZNAČKA / TYP ORGÁNU    CITROEN
MODELOVÁ ŘADA    SAXO
TYP KAROSERIE    SEDAN 3-DVEŘOVÁ
ÚROVEŇ VÝBAVY    STUPEŇ 2
MOTOR    VZNĚTOVÝ MOTOR TUD5
PŘEVODOVÉ ÚSTROJÍ    MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA 5
TYP LAKU    LAK METALICKÝ LESKLÝ
BARVA KAROSERIE    LAK ZELENÝ AMAZONIE
TYP VNITŘNÍHO VYBAVENÍ/OBLOŽENÍ    LÁTKA ANDY "DT"
BARVA ČALOUNĚNÍ    "FT"
PŘEVODOVKA (TECHNICKÉ ÚDAJE)    MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA MA STANDARD
PŘÍDAVNÝ EMBLÉM    1,5 D
PŘÍDAVNÝ EMBLÉM, RŮZNÉ    BEZ PŘÍD MONOGRAMU
EMBLÉM    BEZ MONOGRAMU
Charakteristiky vozidla
ÚROVEŇ VÝBAVY    STUPEŇ 2
TYP LAKU    LAK METALICKÝ LESKLÝ
BARVA KAROSERIE    LAK ZELENÝ AMAZONIE
TYP VNITŘNÍHO VYBAVENÍ/OBLOŽENÍ    LÁTKA ANDY "DT"
BARVA ČALOUNĚNÍ    "FT"
PŘEVODOVKA (TECHNICKÉ ÚDAJE)    MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA MA STANDARD
ŘÍZENÍ    POSILOVAČ ŘÍZENÍ
SOUKOLÍ POHONU RYCHLOMĚRU    PŘEVODOVÝ POMĚR 19 X 17
Plnění motoru
MOTOR    VZNĚTOVÝ MOTOR TUD5
BLOK VÁLCŮ (MATERIÁL)    LITINOVÁ SKŘÍŇ VÁLCŮ
PALIVO    NAFTA
EMISNÍ PŘEDPIS (MOTOR)    ODST EMISÍ EU 19-5 (MOTOR)
HRUBÝ FILTR    MONTÁŽ BEZ PREFILTRACE
UPEVNĚNÍ PALIVOVÉHO POTRUBÍ    BEZ UPEVNĚNÍ VED KARBURÁTORU
ZÁZNAM RYCHLOSTI (SIGNÁL SNÍMAČE)    SNÍMAČ HALLOVA EFEKTU
KATALYZÁTOR    BEZ KATALYZÁTORU
CHLAZENÍ OLEJE    BEZ VÝMĚNÍK CHLAD KAPALINY/OLEJE
CHLAZENÍ MOTORU    CHLADIČ 17 DM2 (31 CU)
ZMĚNA VÝKONU (MOTOR)    STANDARDNÍ VÝKON
PŘEDPIS 70/221 (UNIKÁNÍ PALIVA)    BEZ ZPĚTNÉ KLAPKY
REOSTAT    BEZ REOSTATU
VENTILÁTOR    1 VENTILÁTOR 1 RYCHLOST ZDOK 120W
ZACHYCOVÁNÍ BENZINOVÝCH PAR    BEZ ZACHYTÁVÁNÍ BENZINOVÝCH PAR
PŘIDRUŽENÁ VARIANTA VSTŘIKOVÁNÍ    SYSTÉM VSTŘIKOVÁNÍ LUCAS-DIESEL
Převodovka - Poloosy
PŘEVODOVÉ ÚSTROJÍ    MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA 5
PŘEVODOVKA (TECHNICKÉ ÚDAJE)    MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA MA STANDARD
PŘEVODOVÝ POMĚR    CP 17 X 61
SOUKOLÍ POHONU RYCHLOMĚRU    PŘEVODOVÝ POMĚR 19 X 17
STYL KOLA    KOLO OPTIMALIZOVANÉ SE 4 UPEVŇOV OTVORY 13 PALCŮ
KLOUB NA STRANĚ ROZVODOVKY    TĚSNĚNÍ NA STRANĚ NÁPRAVY GI69
DIFERENCIÁL (PŘEVODOVKA)    DIFFERENTIEL STANDARD
PNEUMATIKA (ROZMĚRY, TYP)    PNEUMATIKA 165X70X13 T
KOLA S PNEUMATIKAMI    RÁFEK 5 PALCŮ
KOLO (TYP)    MONTÁŽ PLECH RÁFKU
TYP PŘEVODOVKY    MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA MA
Odpružení - Řízení - Brzdy
PROTIBLOKOVACÍ SYSTÉM ABS    BEZ ABS
ZADNÍ ZKRUTNÝ STABILIZÁTOR    ZKRUT TYČ ZAD PRŮM 18
ŘÍZENÍ    POSILOVAČ ŘÍZENÍ
PŘEDNÍ ZKRUTNÝ STABILIZÁTOR    ZKRUT TYČ PŘED PRŮM 21
BRZDA TYP    KOTOUČE PŘED BEZ CHL DRÁŽEK/ZAD BUBNY
ZDVIH MECHANISMU ŘÍZENÍ    ZDVIH MECHANISMU ŘÍZENÍ 136
ODPRUŽENÍ / ZAVĚŠENÍ    NORMÁLNÍ PÉROVÁNÍ
Karosérie - Vybavení
ZAŘÍZENÍ PRO PŘIPOJENÍ PŘÍVĚSU    BEZ TAŽNÉHO ZAŘÍZENÍ
AKUSTICKÉ HOUKAČKY    STANDARDNÍ HOUKAČKA
OZDOBNÝ KRYT KOLA (STYL)    STYL SEVILLE 5 OTVORŮ 13 PALCŮ
PŘÍDAVNÉ BRZDOVÉ SVĚTLO    S PŘÍDAVNÝM BRZDOVÝM SVĚTLEM
PŘÍDAVNÁ OCHRANA (POD MOTOREM)    BEZ DOPLŇOVÉHO KRYTU POD MOTOREM
PROTIHLUKOVÁ IZOLACE MOTOROVÉHO PROSTORU    ODHLUČNĚNÍ ČELNÍ PŘÍČKY NA STRANĚ MOTORU
STĚRAČ SKLA ČELNÍHO OKNA    PŘED STÍR CYKL BEZ IND MNOŽ KAP
STĚRAČ SKLA ZADNÍHO OKNA    ZAD STÍRAČ
STĚRAČ SVĚTLOMETU    BEZ STÍRAČE SVĚTLOMETU
NÁRAZNÍK    DVOUBAREV NÁRAZ VPŘEDU/VZADU+MŘÍŽKA DO MOD 2000
SVĚTLOMET DO MLHY    BEZ SVĚTLOMETŮ DO MLHY
VNĚJŠÍ ZPĚTNÉ ZRCÁTKO (NA STRANĚ ŘIDIČE)    VNĚJ ZRC ŘIDIČE NEVYHŘÍVANÉ MANUÁLNÍ OVL
VNĚJŠÍ ZPĚTNÉ ZRCÁTKO (NA STRANĚ SPOLUJEZDCE)    VNĚJ ZRC SPOLUJEZDCE MANUÁLNÍ OVL
NÁHRADNÍ KOLO    NÁHRADNÍ KOLO STANDARDNÍ
VNĚJŠÍ DOPLŇKY    VNĚJŠÍ KLIKY B K +ZÁMEK VÝKL DVEŘÍ+KRYTY ZRC NEUTR
DRŽÁK NÁHRADNÍHO KOLA    STAND DRŽÁK NÁHRADNÍHO KOLA
OTVÍRACÍ STŘECHA    PEVNÁ STŘECHA
OKNO (VZHLED)    ODSTÍN
OKNO U ZADNÍHO SLOUPKU (DRUH)    SKLOP SKLO ZAD ČÁSTI STŘECHY
Vybavení interiéru
TYP VNITŘNÍHO VYBAVENÍ/OBLOŽENÍ    LÁTKA ANDY "DT"
BOČNÍ LOKETNÍ OPĚRKA (TYP)    BOČ KRÁTKÁ LOKETNÍ OPĚRKA PŘED
ALARM    BEZ ALARMU
ZAPALOVAČ CIGARET    PŘEDNÍ ZAPALOVAČ CIGARET
ZADNÍ OPĚRKA HLAVY    BEZ ZAD OPĚRKY HLAVY
PŘEDNÍ OPĚRKA HLAVY    OPĚRKA HLAVY PŘED SEŘÍDITELNÁ
ZADNÍ SEDADLO    DĚLENÉ SKLOPNÉ SEDADLO
UPEVNĚNÍ NÁKLADU UVNITŘ VOZIDLA    BEZ VNITŘNÍCH UPEV BODŮ
KRYT ZAVAZADEL    S KRYTEM ZAVAZADEL
ZADNÍ BEZPEČNOSTNÍ PÁS    PÁSU ZAD NAVÍJEČ+VENT STAT
PŘEDNÍ BEZPEČNOSTNÍ PÁS    PÁS S PŘEDPÍNAČEM BEZ SIGNALIZACE
RYCHLOSTNÍ STUPNICE    STUPNICE V KM/H
VNITŘNÍ VYBAVENÍ (KLIČKY)    PŘED KLIKY+ZAD S TÁHLY
PŘÍPRAVA PRO RÁDIO    NAPÁJ ANTÉNY PŘIJÍM REPRO PŘED/ZAD
STRANA ŘIDIČE (MÍSTO ŘIDIČE)    ŘÍZENÍ VLEVO
DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ    BEZ DÁLKOVÉHO OVLÁDÁNÍ
VENTILAČNÍ JEDNOTKA    3 RYCHLOSTI ZVÝŠENÝ VÝKON
OSVĚTLENÍ ZAVAZADLOVÉHO A LOŽNÉHO PROSTORU    OSVĚTLENÍ ZAVAZADLOVÉHO PROSTORU
RŮZNÁ VNITŘNÍ SVĚTLA    BEZ VNITŘNÍCH SVĚTEL
VODICÍ LIŠTA PŘEDNÍHO SEDADLA    SEŘÍZENÍ PAMĚTI JEDN ZÁMKU
SDRUŽENÝ PŘÍSTROJ (CHARAKTERISTIKY)    ROZSAH 180 KM/H 110 M/H ŠEDÝ CIFERNÍK
OTÁČKOMĚR (ZÁZNAM SIGNÁLU)    OTÁČKOMĚR INF HORNÍ ÚVRAŤ
REPRODUKTOR    MONTÁŽ 2 PŘED REPRODUKTORŮ+2 ZAD
OVLÁDÁNÍ PŘEDNÍHO SEDADLA ŘIDIČE    OVL PŘED SEDADLA ŘIDIČE S PAMĚTÍ
OVLÁDÁNÍ PŘEDNÍHO SEDADLA SPOLUJEZDCE    OVL PŘED SEDADLA S PAMĚTÍ SPOLUJEZ
NASTAVENÍ PŘEDNÍHO SEDADLA ŘIDIČE    OPĚRADLO ŘIDIČE SKLOPNÉ
NASTAVENÍ PŘEDNÍHO SEDADLA SPOLUJEZDCE    OPĚRADLO SPOLUJEZDCE SKLOPNÉ
SKLÁPĚNÍ PŘEDNÍHO SEDADLA ŘIDIČE    SE SKLOPENÍM PŘED SEDÁKU ŘIDIČE
SKLÁPĚNÍ PŘEDNÍHO SEDADLA SPOLUJEZDCE    SE SKLOPENÍM PŘED SEDÁKU SPOLUJEZDCE
STROPNÍ KONZOLA    STROPNÍ KONZOLE STANDARD
SPOUŠTĚČ PŘEDNÍHO OKNA U ŘIDIČE    ELEK OVL OTEVÍRÁNÍ PŘED OKNA ŘIDIČE
SPOUŠTĚČ PŘEDNÍHO OKNA U SPOLUJEZDCE    OTEV PŘED OKEN SPOLUJ ELEKTRICKÉ OVL
HODINY    DIGITÁLNÍ HODINY
KOSMETICKÉ ZRCÁTKO    ŘIDIČ+SPOLUJEZDEC BEZ OSVĚTLENÍ
UKAZATEL HLADINY OLEJE    BEZ UKAZATELE HLADINY OLEJE
ALARM (FUNKCE)    BEZ ALARMU
VYHŘÍVACÍ VLOŽKA    NEVYHŘÍVANÉ SED
AIRBAG SPOLUJEZDCE    BEZ NAFUKOVACÍHO VAKU SPOLUJEZDCE
ZADNÍ PODLAHA LOŽNÉHO PROSTORU    BEZ ZADNÍ NÁKL PODLAHY
SVĚTLOMET S KOREKTOREM VÝŠKY    MANUÁLNÍ SEŘÍZENÍ SVĚTLOMETU
OCHRANA PŘEDNÍHO MÍSTA    BEZ OCHRANY PŘED MÍST
ROZHLASOVÝ PŘIJÍMAČ    ROZHLASOVÝ PŘIJÍMAČ ÚROVNĚ 3 RDS +PŘEHR MGF KAZET
CHLAZENÍ KLIMATIZACE    BEZ KLIMATIZACE
VNITŘNÍ ZPĚTNÉ ZRCÁTKO    VNIT ZPĚTNÉ ZRCÁTKO DEN-NOC
REOSTAT    BEZ REOSTATU
ÚLOŽNÉ PROSTORY (DALŠÍ)    BEZ DALŠÍCH PŘIHRÁDEK
AIRBAG ŘIDIČE    BEZ NAFUKOVACÍHO VAKU ŘIDIČE
KOBEREC    KOBEREC DILOURS F330
ČASOVAČ VYHŘÍVÁNÍ OKNA    BEZ ČASOVAČE VYHŘÍVÁNÍ OKNA
KONTAKT / SPÍNACÍ SKŘÍNKA    BEZ KÓDOVANÉHO ZAPALOVÁNÍ
UKAZATEL TEPLOTY CHLADICÍ KAPALINY    KONTROLKA TEPL CHLADICÍ KAPALINY
KONTROLKA PORUŠENÍ EMISNÍCH PARAMETRŮ    BEZ KONTROLKY PORUCHY ODSTREMISÍ
VRCHNÍ KOBEREC    BEZ PODKL KOBERCE
OVLÁDÁNÍ ZAMYKÁNÍ    UZAMČENÍ JEDN UZAMYKÁNÍ
OKNO U ZADNÍHO SLOUPKU (DRUH)    SKLOP SKLO ZAD ČÁSTI STŘECHY
VOLANT    PĚN VOLANT 2 RAM
VENTILÁTOR    1 VENTILÁTOR 1 RYCHLOST ZDOK 120W
Elektrická instalace
ALTERNÁTOR    ALTERNÁTOR TŘÍDY 8
AKUSTICKÉ HOUKAČKY    STANDARDNÍ HOUKAČKA
AKUMULÁTOR (DRUH)    BEZÚDRŽBOVÝ AKUMULÁTOR
AKUMULÁTOR    AKUMULÁTOR L2 300
DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ    BEZ DÁLKOVÉHO OVLÁDÁNÍ
STARTÉR    SPOUŠTĚČ TŘÍDY 4
OSVĚTLENÍ ZAVAZADLOVÉHO A LOŽNÉHO PROSTORU    OSVĚTLENÍ ZAVAZADLOVÉHO PROSTORU
ZVLÁŠTNÍ OSVĚTLENÍ    BEZ ZVLÁŠTNÍHO OSVĚTLENÍ
RŮZNÁ VNITŘNÍ SVĚTLA    BEZ VNITŘNÍCH SVĚTEL
PŘÍDAVNÉ BRZDOVÉ SVĚTLO    S PŘÍDAVNÝM BRZDOVÝM SVĚTLEM
SVĚTLOMET DO MLHY    BEZ SVĚTLOMETŮ DO MLHY
SVĚTLOMET S KOREKTOREM VÝŠKY    MANUÁLNÍ SEŘÍZENÍ SVĚTLOMETU
Značky výbav
PŘIDRUŽENÁ VARIANTA VSTŘIKOVÁNÍ    SYSTÉM VSTŘIKOVÁNÍ LUCAS-DIESEL
Různé
KRITÉRIA VARIACÍ, CÍLOVÁ KLIENTELA    SNÍŽ NOM VÝK ST
ATMOSFÉRA    NORMÁLNÍ OVZDUŠÍ
STRANA ŘIDIČE (MÍSTO ŘIDIČE)    ŘÍZENÍ VLEVO
STRANA DO VOZOVKY    JÍZDA VPRAVO
BEZPEČNOSTNÍ VYBAVENÍ    BEZ BEZPEČNOSTNÍ VÝBAVY
JÍZDA    ŠŤASTNOU CESTU
VNĚJŠÍ DOPLŇKY    VNĚJŠÍ KLIKY B K +ZÁMEK VÝKL DVEŘÍ+KRYTY ZRC NEUTR
KONTROLA RYCHLOSTI    BEZ KONTROLY PŘEKR RYCHLOSTI

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Tomáš Spiššák
Zaslal: so leden 01, 2011 5:15 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 18. 12. 2010 Příspěvky: 1013 Bydliště: Martin - Priekopa, SK
1,6 diesel??? Very Happy Diesel bol iba 1,5D Exclamation
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
zar
Zaslal: so leden 01, 2011 8:08 pm Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 31. 12. 2010 Příspěvky: 3 Bydliště: Brno
Dík Eiffele za výpis, ale chci hlavně vědět, zda vyražené označení: S o F
co je na motoru, se shoduje s tím co je v techničáku.
Jinak to číslo motoru: 10 FY6M 027... , jak uvádíš, jsem nikde na motoru nenašel.

Tomáši myslím, že 1,6, nebo 1,5 je jedno, v techničáku mám totiž napsáno 1,6 .. Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
lakinooo
Zaslal: so leden 01, 2011 8:52 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 15. 07. 2008 Příspěvky: 1808 Bydliště: Vrútky
Kod tvojho motora je VJZ. a je to 1,5D 42kW.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Brabi
Zaslal: so leden 01, 2011 10:25 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 09. 2008 Příspěvky: 365 Bydliště: Třebíč
Nechceme udelat nejaky topic,kde budou tyhle uzitecny odkazy pohromade?Jako treba ten VIN detektor,nebo jak sem dava chodny ty schematka?Nikde jsem to tu nenasel..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MaTToS8806
Zaslal: ne leden 02, 2011 12:46 am Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 08. 03. 2007 Příspěvky: 234 Bydliště: Bratislava
zar napsal:
Zdravím, pořídil jsem si Saxo 1,6 Diesel (14 let staré)

Do akej miery sa tym info da verit napr.:
Datum počátku záruky 1.1.1990 vzhladom k zaciatku vyroby 1996 dost zaujimava info .

Povedal by som ze evidencna kontrola nebude problem, kontroluje sa VIN cislo vyrazene na karoserii a co sa cisla motoru tyka tak to rozhodne nieje v tvare S o F vyrazenom na bloku motora to moze byt oznacenie niecoho ale nie cislo motora takze tazko ti tu niekto potvrdi ci ti to sedi alebo nesedi ked sa tak strasne bojis tak si zajdi do citroenu kde to budu schopny potvrdit a ked zistia ze to nesedi tak ti aspon nevezmu papiere Wink

_________________
SAXO predane 17.03.2008, new car KIA RIO Sporty 1,4 16V full vybava, 97 konikov
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
MrChodnyCZ
Zaslal: ne leden 02, 2011 7:59 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 12. 07. 2007 Příspěvky: 3334 Bydliště: Hodonín
Datum prodeje auta asi zacali evidovat pozdeji, proto tam je ten datum takový...

_________________
“All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
zar
Zaslal: ne leden 02, 2011 10:17 am Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 31. 12. 2010 Příspěvky: 3 Bydliště: Brno
Bohužel na evidenčce jsem už jednou byl, technik kontroloval i označení motoru, jenže na něm žádné nenašel. Do zprávy napsal: typové značení na bloku motoru nečitelné. Kvůli tomuto mi auto nechtěli na registru zaregistrovat a mám si zajít do citroenu motor ověřit (mimochodem ověření je za 1200,-).
Jenže doma jsem na motoru našel to S o F (na přední části motoru, na rovné ploše pod svíčkami, při při pohledu do kufru spíše nalevo), toho si právě ten technik nevšiml.
Vím že kód motoru má být VJZ, to jsem ale nikde nenašel.

V pondělí se chystám na další evidenčku, v jiném městě, tak snad tam bude technik rozumnější Rolling Eyes
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
MATY585
Zaslal: ne leden 02, 2011 10:42 am Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 20. 07. 2008 Příspěvky: 221 Bydliště: SVK Zvolen
EiFFeL napsal:



mozem otazocku? skade si zobral taketo info ? Very Happy
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
MrChodnyCZ
Zaslal: ne leden 02, 2011 10:57 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 12. 07. 2007 Příspěvky: 3334 Bydliště: Hodonín
service.citroen.com

_________________
“All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
MATY585
Zaslal: ne leden 02, 2011 11:18 am Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 20. 07. 2008 Příspěvky: 221 Bydliště: SVK Zvolen
MrChodnyCZ napsal:
service.citroen.com


Dakujem Very Happy
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved