punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Interval výměny rozvodů
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  Interval výměny rozvodů

matula35
Zaslal: po říjen 30, 2006 6:56 am Odpovědět s citátem
Anonymní
Zdravím všechny!Mám dva dotazy,Nevíte jak často se mění rozvodový řemen u motoru 1,1 s výkonem 44kW?Dále mám problém s kolísáním otáček na volnoběh,třepe to s celím aute.Díky za radu Matys
Miki
Zaslal: po říjen 30, 2006 1:19 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 23. 02. 2005 Příspěvky: 1262 Bydliště: Bratislava
preberalo sa to milion krat , treba si to tu len najst Wink

_________________
http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=4
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
BX19GTI
Zaslal: st listopad 01, 2006 5:29 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 20. 05. 2005 Příspěvky: 242 Bydliště: Praha
Rozvoďák se má měnit každých 100 000 km. Já ho nechal vyměnit preventivně v 94000 km. Ten volnoběh malinko kolísá, ale fakt jen nepatrně. Jestli ti to dělá víc a jako by to houpalo při přeřázování tak to může dělat krokový motorek volnoběhu. Nový na 1.1 se dá sehnat na http://www.pop-art.cz za 3200Kč. U 1.1 se vyčistit nijak nedá jak tu je avizovaný na fóru to jenom páni VTS nevědi co je na 1.1. Ale to nepatrný phupování tam bude pořád i po výměně. Jestli to nechcípá tak to přehlížej. časem bude hůř. Wink

_________________
Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Miki
Zaslal: st listopad 01, 2006 6:15 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 23. 02. 2005 Příspěvky: 1262 Bydliště: Bratislava
BX19GTI napsal:
Rozvoďák se má měnit každých 100 000 km. Já ho nechal vyměnit preventivně v 94000 km. Ten volnoběh malinko kolísá, ale fakt jen nepatrně. Jestli ti to dělá víc a jako by to houpalo při přeřázování tak to může dělat krokový motorek volnoběhu. Nový na 1.1 se dá sehnat na http://www.pop-art.cz za 3200Kč. U 1.1 se vyčistit nijak nedá jak tu je avizovaný na fóru to jenom páni VTS nevědi co je na 1.1. Ale to nepatrný phupování tam bude pořád i po výměně. Jestli to nechcípá tak to přehlížej. časem bude hůř. Wink


_________________
http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=4
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
josh
Zaslal: st listopad 01, 2006 7:16 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 27. 05. 2005 Příspěvky: 259 Bydliště: Slovensko, Bratislava
Mne odporúčajú Citroeni podľa knihy /pre benzín/ meniť rozvodový remeň pri 120.000 km, a keď sa jazdí menej ako 20.000km za rok, či v meste, na krátke trasy s prevažne studeným motorom a pod., tak po 90.000km - viac v každej knižke:


_________________
Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved