punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - prve saxo
 
Autor Zpráva

<  Ostatní  ~  prve saxo

tr0t3l
Zaslal: čt leden 27, 2011 7:41 am Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 27. 01. 2011 Příspěvky: 8 Bydliště: Bratislava
Zdravim, planujem si kupit svoje druhe auto a volba padla prave na Saxo. Pravdepodobne mi bude na zaciatok stacit 1.1, ale mozno aj 1.4 uvidime...mal by som vsak zopar otazok na vas:

1. Ake su ceny servisu 1.1 (diely, spotrebny material) oproti rozsirenejsim auta v tejto kategorii (Fobia, Punto 2)?

2. Mam zaujem o faceliftovy model, teda auta okolo r. 2000, najlepsie vo vybave. Na internetovych bazaroch nachadzam taketo auta v rozmedzi 1800 - 2500 eur, da sa kupit zachovale aj v nizsej polovici tohto rozsahu, teda okolo 2000, alebo to budu vraky? Keby som chcel 1.4, tak mozem zohnat dobre okolo tejto sumy?

3. Aky je rozdiel v cenach dielov a celkovo udrzby medzi 1.1 a 1.4?


dakujem vopred za odpovede!!!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tomáš Spiššák
Zaslal: čt leden 27, 2011 7:57 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 18. 12. 2010 Příspěvky: 1013 Bydliště: Martin - Priekopa, SK
Ahoj. Saxo mam cca 4 mesiace a som spokojny. O auto sa predchadzajuci majitel nestaral, takze investoval som do motora(rozvody robene v Citroene), zadnej novej napravy, brzd, a tesnenia pod hlavou. Pytam sa sam seba. Vrazil som donho moc? Ano vrazil som donho moc, ale nelutujem. Auto sa mi odvdacuje tym, ze nezerie vela, je spolahlive a v zime kuri. Ci je lepsia 1.1 / 1.4? Ja mam 1.1 a som spokojny. Nizke naklady, mala poistka a je rovnako zive ako kamosova 1.4. Ceny nahradnych dielov su na 85% rovnake ako na 1.1 tak na 1.4. Moja rada? Kup saxo. Nespekuluj s Fabkou, Puntom, alebo nedajboh Corsou.Saxo je jasna volba. Kup ho, neolutujes Wink Potom nam hod photos. Mr. Green
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
tr0t3l
Zaslal: čt leden 27, 2011 8:37 am Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 27. 01. 2011 Příspěvky: 8 Bydliště: Bratislava
Nad fabiou som ani nerozmyslal, tu nechcem, pacilo sa mi len saxo a punto, ale vitazi saxik
ty si menil take dost bezne veci + si riesil napravu, ktora je vraj celkom bezna tiez pri saxe, mozem vediet, kolko ta to vsetko stalo? Diky Very Happy
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tomáš Spiššák
Zaslal: čt leden 27, 2011 11:55 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 18. 12. 2010 Příspěvky: 1013 Bydliště: Martin - Priekopa, SK
Dam ti link na moj saxoblog, a tam najdes vsetko co som robil.

Auto som kupil so 138500km a teraz ma 146200km. Uvidis, posud sam.
Myslim, ze teraz po vymene tesnenia (dnes si idem po Saxika) to bude zase dlhodoby pokoj
Tu je link Arrow

http://www.saxoclub.net/index.php?ind=blog&op=home&idu=3057 Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
martanc
Zaslal: čt leden 27, 2011 4:42 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
no měl jsem 1.1 teď mám 1.4VTS. Co se týče servisu tak pokud to nedáváš do citroenu tak to cenově vychází jako každé jiné auto, samozřejmě levný jako felicie to nebude ale oproti ty fabce to možná bude levnější.

No za 2000eur seženeš podle mě hodně dobrou 1.1 mezi 1.4kor mezi VTS bude už asi výběr horší protože jich na trhu zas tolik není a ty co jsou tak byly vetšinou bouraný. Já sem scháněl slušnou před dvouma lety asi 3měsíce a nakonec sem sehnal v německu ale já sem chtěl MK1.

Co se týče dílů tak 80% je mezi 1.1 a 1.4 stejnejch co se týče ceny akorát těch zbylejch 20% je u 1.4 třeba i 2xdrazší jako např. brzdy,ramena no a samotná kapitola u VTS sou pak plastové díly ty sou nové za šílené částky a použitejch je tady na klubu nedostatek. Když tu napíšeš že prodáváš přední nárazník na VTS tak ti někteří tady urvou ruce Laughing Laughing Laughing Laughing

Jinak závady co tě čekají a neminou asi na žádném saxe tak po 150 000km se příprav na tesnění pod hlavou a repas zadní nápravy, dohromady tak 10 000Kč.

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tr0t3l
Zaslal: čt leden 27, 2011 6:46 pm Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 27. 01. 2011 Příspěvky: 8 Bydliště: Bratislava
tých 400 eur prežijem, žiadne auto nie je bezúdržbové, inak martanc píšeš, že do autorizovaného nie, len zatiaľ nepoznám žiadny servis tu v Bratislave a okolí, ktorý by vedel tieto autíčka robiť, snáď by mi aj to mohol niekto pomôcť Smile
2000 eur, alebo 47k kč, nezabudni, že u vás v ČR máte lepšie ceny áut, no však mám ešte čas si to premyslieť, určite nekúpim prvé, na ktoré sa nabláznim

Tomáš: rozvody atd. si si nechal robiť v autorizovanom servise?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: čt leden 27, 2011 7:00 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
tohle je vseobecne problem vas mestaku - vidite v autorizovanym servisu boha - pritom praxe je takova ze tam byva banda blbcu a jeden kterej tak nejak trosku neco vi...

zkuste se poptat po okolnich vesnickach, mnohdy tam byvaji sikovni borci a za moc pekny penize Wink

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
martanc
Zaslal: čt leden 27, 2011 7:08 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
přesně jak píše EiFFeL. Já mam autorizovanej servis Citroen asi tak 500m od garáže a ještě mě tam neviděly radši jedu 7km dál a svěřím to spolehlivému automechanikovy kterej má dílničku u baráku.

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tomáš Spiššák
Zaslal: čt leden 27, 2011 7:43 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 18. 12. 2010 Příspěvky: 1013 Bydliště: Martin - Priekopa, SK
Ano. Rozvody> remen, vodna pumpa, napinacia kladka. To vsetko je origos Citroen so zárukou. A ja som spokojny. Smile Vsetko co sa tyka motoru musi byt u mna origos. Je to o cosi drahsie ale istota je Citroen Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Tomáš Spiššák
Zaslal: čt leden 27, 2011 7:48 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 18. 12. 2010 Příspěvky: 1013 Bydliště: Martin - Priekopa, SK
TO Eiffel:

Mylis sa. A to velmi. Tu u nas v MT v Citroene su odbornici na slovo vzaty. Myslim, ze ked kazde 3 mesiace su skoleny aby zlepsovali kvalitu ich sluzieb nie su banda tupcov. Z Citroenu som este Exclamation Exclamation Exclamation NIKDY Exclamation Exclamation Exclamation neodisiel nespokojny. Vzdy spravili aj cosi navyse a to bezplatne. Ked si porovnam ty kokotov v garazach, kt nemaju ani MOMENTOVY KLUC, a citron je vybaveny vsetkym, ja nemam co riesit. Moj nazor je jasny. Citroenu som len a len zaviazany.

TO tr0t3l:

V Citroene si povazovany ako zakaznik, nie ako niekto kto ta chce ojebat. A ten pocit, ked cakas a okolo teba obletuju aj ked ide iba o posrane "Saxo", stoji zato. Za rozvody v Citroene som dal 211€ a jeden mechanik chcel za matros a robotu 190€...za 21€ mat istotu v auto? SAMOZREJME Smile Vrelo ti odporucam autorizovany servis
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
SkR@Bi
Zaslal: čt leden 27, 2011 7:49 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 07. 12. 2005 Příspěvky: 933 Bydliště: Nýrsko / Plzeňský Kraj /
ja sem jezdil uz v 1.0, ted jezdim pug 1.1 a ted budu jezdit 1.4...16V sem netaham to je jiny auto...1.0 uplne k nicemu to bys driv strhnul nez bys nekam dojel to je tak pro nedelni duchodce...1.1 uz trochu jede ale musis mu davat za usi coz znamena ze to bude zrat vic...uvidim jak na tom bude 1.4...myslim si ze to nebudu muset tolik honit abych jezdil stejne(moje cestovni rychlost je tak 110-120)...a hlavne saxo je jak skodovka na tom si udelas skoro vsechno sam...za 2000 si myslim koupis peknou 1.4 vts...a dilu je spusta...jina kv blave mas maja,vtska(skoro),mino,atd...


Naposledy upravil SkR@Bi dne čt leden 27, 2011 7:53 pm, celkově upraveno 1 krát

_________________
...někdo se zavodníkem narodí...jiný umírá...
My Blue Saxo Project II <- fotogalerie
"Built not Bought" <- thread
FB
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
EiFFeL
Zaslal: čt leden 27, 2011 7:51 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
nesmis jezdit za kokotama do garaze, ale za mechanikama do dilny Wink to je rozdil.... u nas je nejvice kokotov prave v citroene...

a to ze jezdi na skoleni kvalitu jejich prace rozhodne nezlepsi...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
martanc
Zaslal: čt leden 27, 2011 8:06 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
SkR@Bi: no na 120Km/h se musí u 1.1 trochu výce šlapat zvláště když to není rovina a když člověk potřebuje předjet tak prostě musí podřadit to moc dobře znám a to se měl dokonce jen 40kW verzi to ta 1.4 to je něco jinýho tam dam v 80Km/h za pět a pak už jen trošku přidám a když člověk tu 5 trochu vytočí tak se dá bez problémů i předjíždet bez podřazvání. Ale při jízdě ve městě se my s 1.1 jezdilo skoro lépe byla do města lépe zpřevodovaná.

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tomáš Spiššák
Zaslal: čt leden 27, 2011 8:08 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 18. 12. 2010 Příspěvky: 1013 Bydliště: Martin - Priekopa, SK
Mozno mas pravdu. Ale ten mechanik a zaroven velmi dobry priatel co mi vcera a dnes vymienal tesnenie pod hlavou, mozem povedat ze som opat raz stastny majitel Saxa. A unas v Citroene su fakt mechanici kt to vedia dokonale to auto robit, neraz sa mi to potvrdilo. Keby som povedal ze mi tam nieco dokurvili, alebo ojebali ma, klamal by som. ALe ze v CZ v Citroniku su na chuja mechanici je na zaplakanie
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kurenadvore
Zaslal: čt leden 27, 2011 9:07 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 17. 02. 2009 Příspěvky: 1107 Bydliště: Zilina
tomas, mas auto 4 mesiace. nehovor o ludoch, ktori maju niekedy perfektne zariadenu dielnu a maju v hlave konstruktivne napady ako o kokotkoch.
nemas ziadne pravo takto sudit

sam som videl viacero degenerovanych ludi vo viacerych ofiko servisoch Exclamation

_________________
ex - Super Saxo 16V
ex - Seat Alhambra TDi
Alfa Romeo 147 JTD
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 2
Jdi na stránku 1, 2  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved