Autor |
Zpráva |
|
tr0t3l |
Zaslal: čt leden 27, 2011 7:41 am |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 27. 01. 2011
Příspěvky: 8
Bydliště: Bratislava
|
Zdravim, planujem si kupit svoje druhe auto a volba padla prave na Saxo. Pravdepodobne mi bude na zaciatok stacit 1.1, ale mozno aj 1.4 uvidime...mal by som vsak zopar otazok na vas:
1. Ake su ceny servisu 1.1 (diely, spotrebny material) oproti rozsirenejsim auta v tejto kategorii (Fobia, Punto 2)?
2. Mam zaujem o faceliftovy model, teda auta okolo r. 2000, najlepsie vo vybave. Na internetovych bazaroch nachadzam taketo auta v rozmedzi 1800 - 2500 eur, da sa kupit zachovale aj v nizsej polovici tohto rozsahu, teda okolo 2000, alebo to budu vraky? Keby som chcel 1.4, tak mozem zohnat dobre okolo tejto sumy?
3. Aky je rozdiel v cenach dielov a celkovo udrzby medzi 1.1 a 1.4?
dakujem vopred za odpovede!!! |
|
|
Návrat nahoru |
|
Tomáš Spiššák |
Zaslal: čt leden 27, 2011 7:57 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 18. 12. 2010
Příspěvky: 1013
Bydliště: Martin - Priekopa, SK
|
Ahoj. Saxo mam cca 4 mesiace a som spokojny. O auto sa predchadzajuci majitel nestaral, takze investoval som do motora(rozvody robene v Citroene), zadnej novej napravy, brzd, a tesnenia pod hlavou. Pytam sa sam seba. Vrazil som donho moc? Ano vrazil som donho moc, ale nelutujem. Auto sa mi odvdacuje tym, ze nezerie vela, je spolahlive a v zime kuri. Ci je lepsia 1.1 / 1.4? Ja mam 1.1 a som spokojny. Nizke naklady, mala poistka a je rovnako zive ako kamosova 1.4. Ceny nahradnych dielov su na 85% rovnake ako na 1.1 tak na 1.4. Moja rada? Kup saxo. Nespekuluj s Fabkou, Puntom, alebo nedajboh Corsou.Saxo je jasna volba. Kup ho, neolutujes Potom nam hod photos. |
|
|
Návrat nahoru |
|
tr0t3l |
Zaslal: čt leden 27, 2011 8:37 am |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 27. 01. 2011
Příspěvky: 8
Bydliště: Bratislava
|
Nad fabiou som ani nerozmyslal, tu nechcem, pacilo sa mi len saxo a punto, ale vitazi saxik
ty si menil take dost bezne veci + si riesil napravu, ktora je vraj celkom bezna tiez pri saxe, mozem vediet, kolko ta to vsetko stalo? Diky |
|
|
Návrat nahoru |
|
Tomáš Spiššák |
Zaslal: čt leden 27, 2011 11:55 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 18. 12. 2010
Příspěvky: 1013
Bydliště: Martin - Priekopa, SK
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: čt leden 27, 2011 4:42 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
no měl jsem 1.1 teď mám 1.4VTS. Co se týče servisu tak pokud to nedáváš do citroenu tak to cenově vychází jako každé jiné auto, samozřejmě levný jako felicie to nebude ale oproti ty fabce to možná bude levnější.
No za 2000eur seženeš podle mě hodně dobrou 1.1 mezi 1.4kor mezi VTS bude už asi výběr horší protože jich na trhu zas tolik není a ty co jsou tak byly vetšinou bouraný. Já sem scháněl slušnou před dvouma lety asi 3měsíce a nakonec sem sehnal v německu ale já sem chtěl MK1.
Co se týče dílů tak 80% je mezi 1.1 a 1.4 stejnejch co se týče ceny akorát těch zbylejch 20% je u 1.4 třeba i 2xdrazší jako např. brzdy,ramena no a samotná kapitola u VTS sou pak plastové díly ty sou nové za šílené částky a použitejch je tady na klubu nedostatek. Když tu napíšeš že prodáváš přední nárazník na VTS tak ti někteří tady urvou ruce
Jinak závady co tě čekají a neminou asi na žádném saxe tak po 150 000km se příprav na tesnění pod hlavou a repas zadní nápravy, dohromady tak 10 000Kč. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
tr0t3l |
Zaslal: čt leden 27, 2011 6:46 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 27. 01. 2011
Příspěvky: 8
Bydliště: Bratislava
|
tých 400 eur prežijem, žiadne auto nie je bezúdržbové, inak martanc píšeš, že do autorizovaného nie, len zatiaľ nepoznám žiadny servis tu v Bratislave a okolí, ktorý by vedel tieto autíčka robiť, snáď by mi aj to mohol niekto pomôcť
2000 eur, alebo 47k kč, nezabudni, že u vás v ČR máte lepšie ceny áut, no však mám ešte čas si to premyslieť, určite nekúpim prvé, na ktoré sa nabláznim
Tomáš: rozvody atd. si si nechal robiť v autorizovanom servise? |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: čt leden 27, 2011 7:00 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
tohle je vseobecne problem vas mestaku - vidite v autorizovanym servisu boha - pritom praxe je takova ze tam byva banda blbcu a jeden kterej tak nejak trosku neco vi...
zkuste se poptat po okolnich vesnickach, mnohdy tam byvaji sikovni borci a za moc pekny penize |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: čt leden 27, 2011 7:08 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
přesně jak píše EiFFeL. Já mam autorizovanej servis Citroen asi tak 500m od garáže a ještě mě tam neviděly radši jedu 7km dál a svěřím to spolehlivému automechanikovy kterej má dílničku u baráku. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
Tomáš Spiššák |
Zaslal: čt leden 27, 2011 7:43 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 18. 12. 2010
Příspěvky: 1013
Bydliště: Martin - Priekopa, SK
|
Ano. Rozvody> remen, vodna pumpa, napinacia kladka. To vsetko je origos Citroen so zárukou. A ja som spokojny. Vsetko co sa tyka motoru musi byt u mna origos. Je to o cosi drahsie ale istota je Citroen |
|
|
Návrat nahoru |
|
Tomáš Spiššák |
Zaslal: čt leden 27, 2011 7:48 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 18. 12. 2010
Příspěvky: 1013
Bydliště: Martin - Priekopa, SK
|
TO Eiffel:
Mylis sa. A to velmi. Tu u nas v MT v Citroene su odbornici na slovo vzaty. Myslim, ze ked kazde 3 mesiace su skoleny aby zlepsovali kvalitu ich sluzieb nie su banda tupcov. Z Citroenu som este NIKDY neodisiel nespokojny. Vzdy spravili aj cosi navyse a to bezplatne. Ked si porovnam ty kokotov v garazach, kt nemaju ani MOMENTOVY KLUC, a citron je vybaveny vsetkym, ja nemam co riesit. Moj nazor je jasny. Citroenu som len a len zaviazany.
TO tr0t3l:
V Citroene si povazovany ako zakaznik, nie ako niekto kto ta chce ojebat. A ten pocit, ked cakas a okolo teba obletuju aj ked ide iba o posrane "Saxo", stoji zato. Za rozvody v Citroene som dal 211€ a jeden mechanik chcel za matros a robotu 190€...za 21€ mat istotu v auto? SAMOZREJME Vrelo ti odporucam autorizovany servis |
|
|
Návrat nahoru |
|
SkR@Bi |
Zaslal: čt leden 27, 2011 7:49 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 07. 12. 2005
Příspěvky: 933
Bydliště: Nýrsko / Plzeňský Kraj /
|
ja sem jezdil uz v 1.0, ted jezdim pug 1.1 a ted budu jezdit 1.4...16V sem netaham to je jiny auto...1.0 uplne k nicemu to bys driv strhnul nez bys nekam dojel to je tak pro nedelni duchodce...1.1 uz trochu jede ale musis mu davat za usi coz znamena ze to bude zrat vic...uvidim jak na tom bude 1.4...myslim si ze to nebudu muset tolik honit abych jezdil stejne(moje cestovni rychlost je tak 110-120)...a hlavne saxo je jak skodovka na tom si udelas skoro vsechno sam...za 2000 si myslim koupis peknou 1.4 vts...a dilu je spusta...jina kv blave mas maja,vtska(skoro),mino,atd... |
Naposledy upravil SkR@Bi dne čt leden 27, 2011 7:53 pm, celkově upraveno 1 krát _________________ ...někdo se zavodníkem narodí...jiný umírá...
My Blue Saxo Project II <- fotogalerie
"Built not Bought" <- thread
FB |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: čt leden 27, 2011 7:51 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
nesmis jezdit za kokotama do garaze, ale za mechanikama do dilny to je rozdil.... u nas je nejvice kokotov prave v citroene...
a to ze jezdi na skoleni kvalitu jejich prace rozhodne nezlepsi... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: čt leden 27, 2011 8:06 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
SkR@Bi: no na 120Km/h se musí u 1.1 trochu výce šlapat zvláště když to není rovina a když člověk potřebuje předjet tak prostě musí podřadit to moc dobře znám a to se měl dokonce jen 40kW verzi to ta 1.4 to je něco jinýho tam dam v 80Km/h za pět a pak už jen trošku přidám a když člověk tu 5 trochu vytočí tak se dá bez problémů i předjíždet bez podřazvání. Ale při jízdě ve městě se my s 1.1 jezdilo skoro lépe byla do města lépe zpřevodovaná. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
Tomáš Spiššák |
Zaslal: čt leden 27, 2011 8:08 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 18. 12. 2010
Příspěvky: 1013
Bydliště: Martin - Priekopa, SK
|
Mozno mas pravdu. Ale ten mechanik a zaroven velmi dobry priatel co mi vcera a dnes vymienal tesnenie pod hlavou, mozem povedat ze som opat raz stastny majitel Saxa. A unas v Citroene su fakt mechanici kt to vedia dokonale to auto robit, neraz sa mi to potvrdilo. Keby som povedal ze mi tam nieco dokurvili, alebo ojebali ma, klamal by som. ALe ze v CZ v Citroniku su na chuja mechanici je na zaplakanie |
|
|
Návrat nahoru |
|
kurenadvore |
Zaslal: čt leden 27, 2011 9:07 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 17. 02. 2009
Příspěvky: 1107
Bydliště: Zilina
|
tomas, mas auto 4 mesiace. nehovor o ludoch, ktori maju niekedy perfektne zariadenu dielnu a maju v hlave konstruktivne napady ako o kokotkoch.
nemas ziadne pravo takto sudit
sam som videl viacero degenerovanych ludi vo viacerych ofiko servisoch |
_________________ ex - Super Saxo 16V
ex - Seat Alhambra TDi
Alfa Romeo 147 JTD |
|
Návrat nahoru |
|
|