punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - VTS nebo 206 2.0i S16 ???
 
Autor Zpráva

<  Ostatní  ~  VTS nebo 206 2.0i S16 ???

Kenobi
Zaslal: po únor 07, 2011 11:38 pm Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 24. 11. 2010 Příspěvky: 20 Bydliště: UH
cau.... mam dotaz.... vcem je lepsi/horsi 206 2.0 s16 100KW r.v. 2002 nez saxo 1.6 16V 87KW???
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Allante
Zaslal: út únor 08, 2011 7:16 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 11. 2010 Příspěvky: 792 Bydliště: Brno
No výkonnostně jsou si hodně podobné, ale VTSko má a o cca 120+ kg míň, může mnohem pozděj brzdit a je i menší, tím pádem mnohem rychlejší v zatáčkách, hádám, že kdyby se 206ka postavila proti mě v serpentýnách z kopce za Brnem, tak se stihnu vratit zespodu proti ni a zamavat (uvažuju podle zkušenosti s novym Z4) Smile, neznam moc 206, mozna bude komfortnejsi nez Saxo, to však nemužu řict jistě, ale taky jsem po ni koukal, nez jsem koupil VTS Wink

Jo ještě jedna věc.. VTS točí vyšší otáčky limiter je na 7500ot/min, obcas se to hodi do tahlejsich zatacek kde pri zarazeni vyssi rychlosti by ti moc spadly otacky a taky se to hodi když před někým chceš zatajit realny vykon auta (řadíš jen do 4900) Wink

A EiFFeL to vystihl ↓↓↓↓↓ Wink


Naposledy upravil Allante dne út únor 08, 2011 7:24 pm, celkově upraveno 2 krát

_________________
První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!

Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: út únor 08, 2011 7:20 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
2.0 vzdycky byl je a bude moc velkej motor do tak malyho auta Wink tot muj nazor k veci...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
vorech
Zaslal: út únor 08, 2011 10:25 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 08. 06. 2008 Příspěvky: 30 Bydliště: Klatovy
Přesně jak tu zaznívá, lepší je 1.6 než 2.0.
Proto i v rally je větší nářez KITu v 1.6. Jdeš dýl na brzdy, lepší výjezdy, prostě se líp sbírá motor. Jinak 2.0 ti víc vydržíSmile sic nevím jak u Peugeota, ten je nevyspitatelnej Twisted Evil
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
zura
Zaslal: st únor 09, 2011 12:05 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 24. 01. 2007 Příspěvky: 152 Bydliště: Zlín-Malenovice
Řeknu to takto mám obě tyto auta. A výkonostně ve zrychlení na rovině je saxo lepší, 206 má zase oproti saxu ohromný krouťák od 2500 táhne jak blbé po městě 60 na 4 nabo 5rychlost, saxo má zase sportovněji laděný podvozek, ale horší brzdy. Za dvě zimy můžu říct, že saxo má i větší průchodnost. Spotřeba je prakticky stejná a náhradní díly skoro taky až na přední ramena, ty sou nerepasovatelné, když odejdou čepy tak nové, v náhradě 2500, origo 5000. Zadní náprava je skoro stejná a jak tu někdo psal jeto těžké na předek k dyž s tím někde skáču tak mám někdy strach, že orvu příčku pod chladičem a v zatáčkách to de taky cítit. Pokud chceš pohdlné auto tak určitě 206, pokud chceš motokáru na blbnutí tak saxo. Já osobně bych už na normální ježdění saxo nechtěl.

_________________
1.6 16V 127kW
206 2.0 S16 100kW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved