Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Žbluňkání v radiátoru topení, co ještě udělat??? |
lakinooo |
Zaslal: pá únor 04, 2011 2:38 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
Hurvajs2 napsal: Když tady čtu ty mraky různých závad a jak se to každému projevuje trochu jinak,
Skus si precitat VW forum a zistis ake je Saxo zlate auto. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Hurvajs2 |
Zaslal: pá únor 04, 2011 2:44 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 06. 09. 2010
Příspěvky: 85
Bydliště: Chomutov
|
Máš pravdu, asi jsem negativně ovlivněný tou spoustou závad, co jsem na mém Saxu za půl roku měl A hlavně moje druhé auto je Focus a tam jsem neměl za 5 let ani čvrtinu závad, ale podle toho se to asi nedá brát... |
_________________ Můj první Citröen... Saxo 96 1,1i 40kW 3dv. |
|
Návrat nahoru |
|
troskalp |
Zaslal: pá únor 04, 2011 4:23 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 01. 09. 2008
Příspěvky: 2204
Bydliště: Střílky
|
záleží od kusu auta...někomu se pořád něco sere a muže se starat jak chce jiný na to nešáhne a nic se nesere... |
_________________ saxik 1.6 8v BÍLÁ KŮŽEE exxx - nezapomenu na nej-prvni auto
Citroen c4 vts 2.0 16v 130kw aktual muj RED DEVIL
Další citroen C5 |
|
Návrat nahoru |
|
josip |
Zaslal: čt únor 10, 2011 6:01 am |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 10. 02. 2011
Příspěvky: 18
Bydliště: Dvorec
|
ja mam podobny pripad tiez to zblnkoce ale iba sem tam ale straca sa mz voda a neviem kde moje saxo asi strasne smedi poprsil bz som nejaku radu co stim tesnenie pod hlavou nove vicko nove akurat nejde odsrobovat lebo je tam velky podtlak |
|
|
Návrat nahoru |
|
Hurvajs2 |
Zaslal: čt únor 10, 2011 7:03 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 06. 09. 2010
Příspěvky: 85
Bydliště: Chomutov
|
Tak to nevím, mně to po výměně těsnění pod hlavou ještě asi 2 dny žbluňkalo a pak to přestalo. Nechal jsi si při výměně těsnění pod hlavou srovnat hlavu a udělat tlakovou zkoušku? Mně hlavu zbrousili o 0,14mm prý byla trochu prohnutá, tak jsme tam museli dát silnější těsnění. |
_________________ Můj první Citröen... Saxo 96 1,1i 40kW 3dv. |
|
Návrat nahoru |
|
josip |
Zaslal: čt únor 10, 2011 8:18 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 10. 02. 2011
Příspěvky: 18
Bydliště: Dvorec
|
Ano hlava bola skontrolovana a uplne v poriadku že vraj ako nova musel som to dat lebo my z ničoho nič začalo variť vodu a nakoniec to bolo zle tesnenie vicka na chladici |
|
|
Návrat nahoru |
|
pilot05 |
Zaslal: pá únor 11, 2011 7:13 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 11. 11. 2009
Příspěvky: 21
Bydliště: Bratislava
|
Ahoj, možno Ti to príde smiešne, mne to robilo tiež a pomohlo doliať vodu, skrátka bolo jej tam málo. |
|
|
Návrat nahoru |
|
josip |
Zaslal: pá únor 11, 2011 9:49 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 10. 02. 2011
Příspěvky: 18
Bydliště: Dvorec
|
pilot05 napsal: Ahoj, možno Ti to príde smiešne, mne to robilo tiež a pomohlo doliať vodu, skrátka bolo jej tam málo.
ano tomi teda pripada poriadne smiešne lebo ja som jej tam nadolieval až až ale stale sastraca chvilu je teplota dobra a po dvoch týžnoch sa začina často zvyšovať a často sa spučťa ventilator a ked skontrolujem vodu tak nadržka je ako na pušti sucha |
|
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: pá únor 11, 2011 9:59 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
tak jestli se ti straci voda, tak se podiv, jesli nemas diravy chladic, netesni trubky nebo jeslti ti tu vodu nezere motor... |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: pá únor 11, 2011 10:16 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
me taky zblunkalo, pak sem objevil ze je chladic zoxidovanej na vnitrni strane no a pak jednou to zblunkalo tak az se to uvarilo a pak z toho bylo novy tesneni pod hlavou |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
josip |
Zaslal: ne únor 13, 2011 12:43 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 10. 02. 2011
Příspěvky: 18
Bydliště: Dvorec
|
dik za rady musim si nad tým konečne poriadne sadnuť a poriešiť a začnem asi potrubim a chladičom či nahodou niekde neprepušta ešte raz dakujem |
|
|
Návrat nahoru |
|
Hurvajs2 |
Zaslal: ne únor 13, 2011 2:04 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 06. 09. 2010
Příspěvky: 85
Bydliště: Chomutov
|
Pak sem napiš, jak jsi dopadl. Pokud by jsi ale měl někde děravé potrubí nebo třeba chladič, kde by se ti potom bral ten podtlak v soustavě? Píšeš, že nemůžeš otevřít víčko, kvůli velkému podtlaku v soustavě. |
_________________ Můj první Citröen... Saxo 96 1,1i 40kW 3dv. |
|
Návrat nahoru |
|
gordon SVK |
Zaslal: ne únor 13, 2011 10:38 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 12. 04. 2007
Příspěvky: 290
Bydliště: BN SVK
|
skus si pozret hadicu co ide do motora. mne to mizne tam ! ale uvidis to jedine zo spodu.. |
_________________ 1.4 VTS so saxo polepem
|
|
Návrat nahoru |
|
josip |
Zaslal: po únor 14, 2011 12:23 am |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 10. 02. 2011
Příspěvky: 18
Bydliště: Dvorec
|
Hurvajs2 napsal: Pak sem napiš, jak jsi dopadl. Pokud by jsi ale měl někde děravé potrubí nebo třeba chladič, kde by se ti potom bral ten podtlak v soustavě? Píšeš, že nemůžeš otevřít víčko, kvůli velkému podtlaku v soustavě.
Maš pravdu skusim na to pozrieť ale ako sa nad tím zamýšlam tak potom by to tesnenie čo tam ma nejaké 3 mesiace asi prdlo alebo je zle nasadene asi sa behnem porozpravať s chlapikom čo my to robil dik za radu |
|
|
Návrat nahoru |
|
Hurvajs2 |
Zaslal: st únor 16, 2011 2:50 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 06. 09. 2010
Příspěvky: 85
Bydliště: Chomutov
|
Podle počtu přečtení soudím, že je problém "žbluňkání" mezi "Saxáky" dost rozšířený Chci se jen ještě zeptat na jednu věc. Když otevřete víčko expanzky u studeného motoru, odfoukne vám to ještě trochu vzduchu, nebo by to nemělo udělat vůbec nic? Dokud jsem neměl vyměněné těsnění pod hlavou, tak mi to hodně odfouklo i třeba po 24h stání. Teď, když mi to už i přestalo žbluňkat, topí to, jezdí to, tak stále nemám odvahu víčko otevřít ani u studeného motoru. Mám pořád ještě z dřívějška strach, že mi to zase odfoukne a třeba se to opět zavzdušní, jako se mi to stávalo dřív. |
_________________ Můj první Citröen... Saxo 96 1,1i 40kW 3dv. |
|
Návrat nahoru |
|
|