punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Žbluňkání v radiátoru topení, co ještě udělat???
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  Žbluňkání v radiátoru topení, co ještě udělat???

lakinooo
Zaslal: pá únor 04, 2011 2:38 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 15. 07. 2008 Příspěvky: 1808 Bydliště: Vrútky
Hurvajs2 napsal:
Když tady čtu ty mraky různých závad a jak se to každému projevuje trochu jinak,


Skus si precitat VW forum a zistis ake je Saxo zlate auto.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hurvajs2
Zaslal: pá únor 04, 2011 2:44 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 06. 09. 2010 Příspěvky: 85 Bydliště: Chomutov
Máš pravdu, asi jsem negativně ovlivněný tou spoustou závad, co jsem na mém Saxu za půl roku měl Crying or Very sad A hlavně moje druhé auto je Focus a tam jsem neměl za 5 let ani čvrtinu závad, ale podle toho se to asi nedá brát...

_________________
Můj první Citröen... Saxo 96 1,1i 40kW 3dv.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
troskalp
Zaslal: pá únor 04, 2011 4:23 pm Odpovědět s citátem
EX-Saxoclubák Založen: 01. 09. 2008 Příspěvky: 2204 Bydliště: Střílky
záleží od kusu auta...někomu se pořád něco sere a muže se starat jak chce jiný na to nešáhne a nic se nesere...

_________________
saxik 1.6 8v BÍLÁ KŮŽEE exxx - nezapomenu na nej-prvni auto
Citroen c4 vts 2.0 16v 130kw aktual muj RED DEVIL
Další citroen C5
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
josip
Zaslal: čt únor 10, 2011 6:01 am Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 10. 02. 2011 Příspěvky: 18 Bydliště: Dvorec
ja mam podobny pripad tiez to zblnkoce ale iba sem tam ale straca sa mz voda a neviem kde moje saxo asi strasne smedi poprsil bz som nejaku radu co stim tesnenie pod hlavou nove vicko nove akurat nejde odsrobovat lebo je tam velky podtlak
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hurvajs2
Zaslal: čt únor 10, 2011 7:03 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 06. 09. 2010 Příspěvky: 85 Bydliště: Chomutov
Tak to nevím, mně to po výměně těsnění pod hlavou ještě asi 2 dny žbluňkalo a pak to přestalo. Nechal jsi si při výměně těsnění pod hlavou srovnat hlavu a udělat tlakovou zkoušku? Mně hlavu zbrousili o 0,14mm prý byla trochu prohnutá, tak jsme tam museli dát silnější těsnění.

_________________
Můj první Citröen... Saxo 96 1,1i 40kW 3dv.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
josip
Zaslal: čt únor 10, 2011 8:18 pm Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 10. 02. 2011 Příspěvky: 18 Bydliště: Dvorec
Ano hlava bola skontrolovana a uplne v poriadku že vraj ako nova musel som to dat lebo my z ničoho nič začalo variť vodu a nakoniec to bolo zle tesnenie vicka na chladici
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pilot05
Zaslal: pá únor 11, 2011 7:13 pm Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 11. 11. 2009 Příspěvky: 21 Bydliště: Bratislava
Ahoj, možno Ti to príde smiešne, mne to robilo tiež a pomohlo doliať vodu, skrátka bolo jej tam málo.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
josip
Zaslal: pá únor 11, 2011 9:49 pm Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 10. 02. 2011 Příspěvky: 18 Bydliště: Dvorec
pilot05 napsal:
Ahoj, možno Ti to príde smiešne, mne to robilo tiež a pomohlo doliať vodu, skrátka bolo jej tam málo.





ano tomi teda pripada poriadne smiešne lebo ja som jej tam nadolieval až až ale stale sastraca chvilu je teplota dobra a po dvoch týžnoch sa začina často zvyšovať a často sa spučťa ventilator a ked skontrolujem vodu tak nadržka je ako na pušti sucha
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MrChodnyCZ
Zaslal: pá únor 11, 2011 9:59 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 12. 07. 2007 Příspěvky: 3334 Bydliště: Hodonín
tak jestli se ti straci voda, tak se podiv, jesli nemas diravy chladic, netesni trubky nebo jeslti ti tu vodu nezere motor...

_________________
“All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
EiFFeL
Zaslal: pá únor 11, 2011 10:16 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
me taky zblunkalo, pak sem objevil ze je chladic zoxidovanej na vnitrni strane no a pak jednou to zblunkalo tak az se to uvarilo a pak z toho bylo novy tesneni pod hlavou Very Happy

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
josip
Zaslal: ne únor 13, 2011 12:43 pm Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 10. 02. 2011 Příspěvky: 18 Bydliště: Dvorec
dik za rady musim si nad tým konečne poriadne sadnuť a poriešiť a začnem asi potrubim a chladičom či nahodou niekde neprepušta ešte raz dakujem
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hurvajs2
Zaslal: ne únor 13, 2011 2:04 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 06. 09. 2010 Příspěvky: 85 Bydliště: Chomutov
Pak sem napiš, jak jsi dopadl. Wink Pokud by jsi ale měl někde děravé potrubí nebo třeba chladič, kde by se ti potom bral ten podtlak v soustavě? Sad Píšeš, že nemůžeš otevřít víčko, kvůli velkému podtlaku v soustavě.

_________________
Můj první Citröen... Saxo 96 1,1i 40kW 3dv.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
gordon SVK
Zaslal: ne únor 13, 2011 10:38 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 12. 04. 2007 Příspěvky: 290 Bydliště: BN SVK
skus si pozret hadicu co ide do motora. mne to mizne tam ! ale uvidis to jedine zo spodu..

_________________
1.4 VTS so saxo polepem Smile

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
josip
Zaslal: po únor 14, 2011 12:23 am Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 10. 02. 2011 Příspěvky: 18 Bydliště: Dvorec
Hurvajs2 napsal:
Pak sem napiš, jak jsi dopadl. Wink Pokud by jsi ale měl někde děravé potrubí nebo třeba chladič, kde by se ti potom bral ten podtlak v soustavě? Sad Píšeš, že nemůžeš otevřít víčko, kvůli velkému podtlaku v soustavě.



Maš pravdu skusim na to pozrieť ale ako sa nad tím zamýšlam tak potom by to tesnenie čo tam ma nejaké 3 mesiace asi prdlo alebo je zle nasadene asi sa behnem porozpravať s chlapikom čo my to robil dik za radu
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hurvajs2
Zaslal: st únor 16, 2011 2:50 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 06. 09. 2010 Příspěvky: 85 Bydliště: Chomutov
Podle počtu přečtení soudím, že je problém "žbluňkání" mezi "Saxáky" dost rozšířený Smile Chci se jen ještě zeptat na jednu věc. Když otevřete víčko expanzky u studeného motoru, odfoukne vám to ještě trochu vzduchu, nebo by to nemělo udělat vůbec nic? Dokud jsem neměl vyměněné těsnění pod hlavou, tak mi to hodně odfouklo i třeba po 24h stání. Teď, když mi to už i přestalo žbluňkat, topí to, jezdí to, tak stále nemám odvahu víčko otevřít ani u studeného motoru. Sad Mám pořád ještě z dřívějška strach, že mi to zase odfoukne a třeba se to opět zavzdušní, jako se mi to stávalo dřív. Confused

_________________
Můj první Citröen... Saxo 96 1,1i 40kW 3dv.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 2 z 4
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved