Autor |
Zpráva |
< Servis ~ desticky+kotouce. jake vybrat? ferodo/ate |
jakej vyrobce?
ferodo |
[ 10 ] 45% |
|
ate |
[ 4 ] 18% |
|
starline |
[ 1 ] 4% |
|
pilenga |
[ 0 ] 0% |
|
febi |
[ 1 ] 4% |
|
jine |
[ 6 ] 27% |
|
Celkem hlasů : 22 |
|
kejmi |
Zaslal: po únor 21, 2011 6:34 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 28. 02. 2005
Příspěvky: 164
Bydliště: Pardubice - Studánka
|
|
Návrat nahoru |
|
Iceman |
Zaslal: po únor 21, 2011 7:16 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 17. 01. 2011
Příspěvky: 321
Bydliště: Košice
|
ATE su dobre brzdy, ak nezavodis budes s nimi spokojny. jeden znamy ma na octavke a druhy na cliu, nemozem povedat zeby ich vychvalovali do neba ale nestazuju sa. brzdia dobre, neskrutili sa zatial ani jednemu. ten na octavke ma ATE power disc, co su drazkovane kotuce. myslim, ze dosky pre ATE pecie Galfer. Ferodo kotuce nemam skusenost, mam od nich len dosky na DS2500 na Citrone C3 a nemozem sa stazovat, brzdi to perfektne, len v kombinacii s kotucami CTF gr. N to dost piska ale mne to nejak extra nevadi
z tych znaciek co si dal do ankety by som sa urcite rozhodoval len medzi Ate alebo Ferodo. |
_________________ Saxo VTS 16V,
ex - C3 1.6 16V,
Audi A3 Sportback 1.2 TFSI, DSG |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: po únor 21, 2011 7:26 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
brembo + textar |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Nick |
Zaslal: po únor 21, 2011 10:31 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 30. 08. 2008
Příspěvky: 637
Bydliště: Otrokovice
|
EiFFeL napsal: brembo + textar
souhlas taky jich mam na autě a super kombinace,dřív jsem jezdil ATE komplet a nebylo to špatny ale viz zminěny od Eiffla je lepší volba a vesměs za stejny prachy |
|
|
Návrat nahoru |
|
Gazdoor |
Zaslal: po únor 21, 2011 12:22 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 05. 02. 2011
Příspěvky: 98
Bydliště: Rumburk
|
Nahodil jsem drážkované kotouče Galfer a desky DS2500 a max. spokojenost. |
_________________ www.Rumburaci.eu
|
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: po únor 21, 2011 1:15 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
|
Návrat nahoru |
|
Nick |
Zaslal: po únor 21, 2011 8:36 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 30. 08. 2008
Příspěvky: 637
Bydliště: Otrokovice
|
vtsko napsal: Ani jedny zo spomenutych
Ale ak na bezne jazdenie,isiel by som do ATE Powerdisk + ATE platnicky.
ATE powerdisk jsem mel + ate platnicky a za ty prachy kupim radeji ty Brembo a textar . myslim ze to jde hodne poznat a taky to mam na bezny jezdeni |
|
|
Návrat nahoru |
|
kurenadvore |
Zaslal: po únor 21, 2011 8:57 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 17. 02. 2009
Příspěvky: 1107
Bydliště: Zilina
|
brembo + textar a tiez som spokojny. mal som obavu, ked sa vravelo, ze su moc tvrde, ale zatial uplne v pohode a brzdia perfektne.
akurat ich castejsie pocut pri prvej jazde pocas dna, ale inak pohoda |
_________________ ex - Super Saxo 16V
ex - Seat Alhambra TDi
Alfa Romeo 147 JTD |
|
Návrat nahoru |
|
zura |
Zaslal: po únor 21, 2011 9:03 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 24. 01. 2007
Příspěvky: 152
Bydliště: Zlín-Malenovice
|
Ate, nebo brembo + ferodo DS performance, nebo DS2500.
Ate desky strašně rychle sjíždí kotouče a sami toho taky moc nevydrží. Rozhodně doporučuji zainvestovat do lepších desek ono se to vrátí.
V mém případě sem na DS deskách najezdil cca 25000km a kotouče byly na 90%, nahodil sem ate desky a po necelých 10000km bylo po deskách a po kotoučích. Textar není špatný akorát jako každá obič deska při vzrůstající teplotě desky klesá brzdný účinek.
P.S.: Ujeté kilometry ber jen poměrově. Auto používám jako tréningáč tak to taky tak vypadá. |
_________________ 1.6 16V 127kW
206 2.0 S16 100kW |
|
Návrat nahoru |
|
P.E.T.R |
Zaslal: po únor 21, 2011 11:10 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 04. 05. 2009
Příspěvky: 1632
Bydliště: Klatovy
|
Jestli je to na 1.1, tak bych to neřešil a koupil Feroda, myslim, že nemá cenu na to kupovat kotouče za X tisíc a ty Feroda fungujou v pohodě. |
_________________ 2000 Saxo VTS 1.6 16V race car
2000 Saxo VTS 1.6 16V civil
2001 Peugeot 607 3.0 V6
2003 Mercedes-Benz Vito II 115CDi
Český pravopis je freeware, ale v žádném případě není open source! Používej dle libosti, ale nemodifikuj ho! |
|
Návrat nahoru |
|
mattell |
Zaslal: út únor 22, 2011 8:25 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 02. 07. 2006
Příspěvky: 168
Bydliště: Ostrava
|
P.E.T.R napsal: Jestli je to na 1.1, tak bych to neřešil a koupil Feroda, myslim, že nemá cenu na to kupovat kotouče za X tisíc a ty Feroda fungujou v pohodě.
souhlas, jak jsem viděl ty odkazy že se jedná o plné kotouče a ty ceny za kolik to bylo, je jasné že borec nemá 16V a tudíž veškerá diskuze a doporučení níže mi přišlo dost humorné. ALe snad to pomůže někomu kdo zvažuje nové brzdy na ostřejší saxo. Mimochodem, čumím za jaké drobáky jsou značkové kkotouče na obyč saxo oproto kotoučům s vnitřním chlazením... |
|
|
Návrat nahoru |
|
jaffa |
Zaslal: út únor 22, 2011 8:38 am |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 24. 01. 2011
Příspěvky: 20
Bydliště: Říčany
|
jen detail - desky Brembo vyrábí pro Brembo v 99% právě Textar
Jinak já mám všude ATE (desky i kotouče) a spokojenost. |
_________________ Vetřelec s Peugeot 106 S16 |
|
Návrat nahoru |
|
Tomáš Spiššák |
Zaslal: út únor 22, 2011 9:44 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 18. 12. 2010
Příspěvky: 1013
Bydliště: Martin - Priekopa, SK
|
Ja osobne pouzivam znacku LPR a som spokojny Brzdi pekne bez problemu. |
|
|
Návrat nahoru |
|
dave_m |
Zaslal: ne únor 27, 2011 10:25 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 05. 2006
Příspěvky: 1299
Bydliště: Olomouc
|
ja mam Brembo MAX a DS2500 .. spokojenost |
_________________ bývalé VTS 16V, 2001, 1/4 mile za 15.85s, max na 2 km 189 km/h, max GPS 201 km/h
|
|
Návrat nahoru |
|
Adam6688 |
Zaslal: pá červenec 22, 2011 12:40 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 14. 07. 2010
Příspěvky: 174
Bydliště: Uherské Hradiště
|
má někdo zkušenost s brzdovýma deskama Ferodo Thermo Quiet? potřebuju něco na VTS dopředu a tyhle by prý měly být trošku odolnější vůči vyšší teplotě.. |
|
|
Návrat nahoru |
|
|