punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - desticky+kotouce. jake vybrat? ferodo/ate
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  desticky+kotouce. jake vybrat? ferodo/ate

jakej vyrobce?

ferodo  
45%
  [ 10 ]  45%
 
ate  
18%
  [ 4 ]  18%
 
starline  
4%
  [ 1 ]  4%
 
pilenga  
0%
  [ 0 ]  0%
 
febi  
4%
  [ 1 ]  4%
 
jine  
27%
  [ 6 ]  27%
 

Celkem hlasů : 22
kejmi
Zaslal: po únor 21, 2011 6:34 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 28. 02. 2005 Příspěvky: 164 Bydliště: Pardubice - Studánka
cau kluci, rozhoduju se mezi touto sadou: FERODO http://www.carsshop.cz/katalog/produkt/121960 http://www.carsshop.cz/katalog/produkt/3435038 a ATE http://www.carsshop.cz/katalog/produkt/1234755 http://www.carsshop.cz/katalog/produkt/1231890 nejsou to sračkoidní sestavy? (nerad bych aby se mi po par km zkroutily nebo aby to nebrzdilo) doporucite radeji ferodo nebo ate, popr jine? diky za reakce
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Iceman
Zaslal: po únor 21, 2011 7:16 am Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 17. 01. 2011 Příspěvky: 321 Bydliště: Košice
ATE su dobre brzdy, ak nezavodis budes s nimi spokojny. jeden znamy ma na octavke a druhy na cliu, nemozem povedat zeby ich vychvalovali do neba ale nestazuju sa. brzdia dobre, neskrutili sa zatial ani jednemu. ten na octavke ma ATE power disc, co su drazkovane kotuce. myslim, ze dosky pre ATE pecie Galfer. Ferodo kotuce nemam skusenost, mam od nich len dosky na DS2500 na Citrone C3 a nemozem sa stazovat, brzdi to perfektne, len v kombinacii s kotucami CTF gr. N to dost piska ale mne to nejak extra nevadi Smile
z tych znaciek co si dal do ankety by som sa urcite rozhodoval len medzi Ate alebo Ferodo.

_________________
Saxo VTS 16V,
ex - C3 1.6 16V,
Audi A3 Sportback 1.2 TFSI, DSG
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
EiFFeL
Zaslal: po únor 21, 2011 7:26 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
brembo + textar

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Nick
Zaslal: po únor 21, 2011 10:31 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 30. 08. 2008 Příspěvky: 637 Bydliště: Otrokovice
EiFFeL napsal:
brembo + textar


souhlas taky jich mam na autě a super kombinace,dřív jsem jezdil ATE komplet a nebylo to špatny ale viz zminěny od Eiffla je lepší volba a vesměs za stejny prachy
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu MSN Messenger
Gazdoor
Zaslal: po únor 21, 2011 12:22 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 05. 02. 2011 Příspěvky: 98 Bydliště: Rumburk
Nahodil jsem drážkované kotouče Galfer a desky DS2500 a max. spokojenost.

_________________
www.Rumburaci.eu

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
vtsko
Zaslal: po únor 21, 2011 1:15 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 03. 2008 Příspěvky: 4167 Bydliště: Malacky
Ani jedny zo spomenutych Mr. Green
Ale ak na bezne jazdenie,isiel by som do ATE Powerdisk + ATE platnicky.

_________________
Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Nick
Zaslal: po únor 21, 2011 8:36 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 30. 08. 2008 Příspěvky: 637 Bydliště: Otrokovice
vtsko napsal:
Ani jedny zo spomenutych Mr. Green
Ale ak na bezne jazdenie,isiel by som do ATE Powerdisk + ATE platnicky.


ATE powerdisk jsem mel + ate platnicky a za ty prachy kupim radeji ty Brembo a textar . myslim ze to jde hodne poznat a taky to mam na bezny jezdeni
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu MSN Messenger
kurenadvore
Zaslal: po únor 21, 2011 8:57 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 17. 02. 2009 Příspěvky: 1107 Bydliště: Zilina
brembo + textar a tiez som spokojny. mal som obavu, ked sa vravelo, ze su moc tvrde, ale zatial uplne v pohode a brzdia perfektne.

akurat ich castejsie pocut pri prvej jazde pocas dna, ale inak pohoda Wink

_________________
ex - Super Saxo 16V
ex - Seat Alhambra TDi
Alfa Romeo 147 JTD
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
zura
Zaslal: po únor 21, 2011 9:03 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 24. 01. 2007 Příspěvky: 152 Bydliště: Zlín-Malenovice
Ate, nebo brembo + ferodo DS performance, nebo DS2500.
Ate desky strašně rychle sjíždí kotouče a sami toho taky moc nevydrží. Rozhodně doporučuji zainvestovat do lepších desek ono se to vrátí.
V mém případě sem na DS deskách najezdil cca 25000km a kotouče byly na 90%, nahodil sem ate desky a po necelých 10000km bylo po deskách a po kotoučích. Textar není špatný akorát jako každá obič deska při vzrůstající teplotě desky klesá brzdný účinek.

P.S.: Ujeté kilometry ber jen poměrově. Auto používám jako tréningáč tak to taky tak vypadá.

_________________
1.6 16V 127kW
206 2.0 S16 100kW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
P.E.T.R
Zaslal: po únor 21, 2011 11:10 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 04. 05. 2009 Příspěvky: 1632 Bydliště: Klatovy
Jestli je to na 1.1, tak bych to neřešil a koupil Feroda, myslim, že nemá cenu na to kupovat kotouče za X tisíc a ty Feroda fungujou v pohodě.

_________________
2000 Saxo VTS 1.6 16V race car
2000 Saxo VTS 1.6 16V civil
2001 Peugeot 607 3.0 V6
2003 Mercedes-Benz Vito II 115CDi


Český pravopis je freeware, ale v žádném případě není open source! Používej dle libosti, ale nemodifikuj ho!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
mattell
Zaslal: út únor 22, 2011 8:25 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 02. 07. 2006 Příspěvky: 168 Bydliště: Ostrava
P.E.T.R napsal:
Jestli je to na 1.1, tak bych to neřešil a koupil Feroda, myslim, že nemá cenu na to kupovat kotouče za X tisíc a ty Feroda fungujou v pohodě.


souhlas, jak jsem viděl ty odkazy že se jedná o plné kotouče a ty ceny za kolik to bylo, je jasné že borec nemá 16V a tudíž veškerá diskuze a doporučení níže mi přišlo dost humorné. ALe snad to pomůže někomu kdo zvažuje nové brzdy na ostřejší saxo. Mimochodem, čumím za jaké drobáky jsou značkové kkotouče na obyč saxo oproto kotoučům s vnitřním chlazením... Sad
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jaffa
Zaslal: út únor 22, 2011 8:38 am Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 24. 01. 2011 Příspěvky: 20 Bydliště: Říčany
jen detail - desky Brembo vyrábí pro Brembo v 99% právě Textar Razz

Jinak já mám všude ATE (desky i kotouče) a spokojenost.

_________________
Vetřelec s Peugeot 106 S16 Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tomáš Spiššák
Zaslal: út únor 22, 2011 9:44 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 18. 12. 2010 Příspěvky: 1013 Bydliště: Martin - Priekopa, SK
Ja osobne pouzivam znacku LPR a som spokojny Smile Brzdi pekne bez problemu.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
dave_m
Zaslal: ne únor 27, 2011 10:25 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 08. 05. 2006 Příspěvky: 1299 Bydliště: Olomouc
ja mam Brembo MAX a DS2500 .. spokojenost

_________________
bývalé VTS 16V, 2001, 1/4 mile za 15.85s, max na 2 km 189 km/h, max GPS 201 km/h

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Adam6688
Zaslal: pá červenec 22, 2011 12:40 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 14. 07. 2010 Příspěvky: 174 Bydliště: Uherské Hradiště
má někdo zkušenost s brzdovýma deskama Ferodo Thermo Quiet? potřebuju něco na VTS dopředu a tyhle by prý měly být trošku odolnější vůči vyšší teplotě..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 3
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved