punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - 1.5D... Dlooouuuze toci, nez nastartuje
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  1.5D... Dlooouuuze toci, nez nastartuje

Petrick
Zaslal: út listopad 09, 2010 6:33 pm Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 05. 10. 2010 Příspěvky: 7 Bydliště: Pelhřimov / ČB
Adler napsal:
dle me ti pada nafta .... skus pohledat uz s eto tu resilo ....
1)mrkni na privod nafty do cerpadla ci tam nemas bublinky ..
2)nebo skus po ranu napumpovat rucni pumpickou co je u podbehu pred ridicem .. a pak start melo by to byt lepsi
3)mrkni za palivovy filtr ze zadni strany na prirubu kde je prisrubovany casto prolina o-krouzek co tam tesni ventil na predehrevu nafty ..


Ahoj, poslední 2 týdny řeším problém co je zmíněný nahoře. Zjistil jsem, že mi opravdu padá nafta. Pumpování balonkem pomůže jen částečně, když motor naskočí, tak jsou vidět v hadičce za filtrem bublinky a před čerpadlem už je jen pěna. Horší je, že to trvá třeba i po 3km jízdy. O víkendu se chystám vyměnit filtr, tak uvidím, co těsnění a jestli to pomůže, protože prolínání nafty jsem nikde nenašel.
Nemáte někdo zkušenost, kde by to mohlo ten vzduch přisávat?
Děkuji předem.

_________________
Saxík 1,5D
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Petrick
Zaslal: po listopad 15, 2010 6:07 pm Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 05. 10. 2010 Příspěvky: 7 Bydliště: Pelhřimov / ČB
Ahojte,
tak jsem o víkendu vyměnil naftový filtr, ale problém bublinek v naftě přetrvává Sad Někde na vedení od nádrže musí být netěsnost kudy to přisává.
Slyšel jsem o metodě mírného natlakování nádrže, čímž by se netěsnost měla odhalit prosakováním nafty.
Nemáte někdo s něčím podobným zkušenost?
Dík.

_________________
Saxík 1,5D
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martanc
Zaslal: po listopad 15, 2010 6:45 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
kamrádovy přisával vzduch takovej ten balónek na odvzdušňování, prej je to dost častá závada.

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: po listopad 15, 2010 7:24 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
taky prispeju svoji zkusenosti ohledne bublinek... saxa se to teda moc netyka ale aspon bude mit martanc o cem premyslet...

Renault Kangoo 1.9DCi - vstriky po repasu, novy kody na papiru, palivova soustava utesnena, odvzdusnena, do zpatecky jdou bublinky...
Renault Kangoo 1.9DCi - vstriky po repasu, novy kody v jednotce, palivova soustava utesnena, odvzdusnena, do zpatecky bublinky nejdou...

stejne auto - motor bezi s bublinkama - chcip - nakodovani vstriku - start - bez bublinek... tohle az mi nekdo vysvetli tak ma muj obdiv...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Petrick
Zaslal: út listopad 23, 2010 6:04 pm Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 05. 10. 2010 Příspěvky: 7 Bydliště: Pelhřimov / ČB
Zdravím, tak jsem konečně odhalil kudy to přisává vzduch!
Nakonec pomohlo až natlakování nádrže přes hrdlo pomocí výfuku starého vysavače.
V tělese naftového filtru - ze zadní strany mezi přívodem paliva a přívodem vody pro předehřev je vyvrtaná díra a v ní plastová ucpávka ve tvaru hrotu křížového šroubováku, která je zajištěná "hvězdicovou podložkou" rozepřenou v té díře. Někde pod tím plastovým špuntem to prosakuje:(
Netušíte někdo k čemu to slouží, nebo jestli se to nechá sehnat nové?
Dík

_________________
Saxík 1,5D
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Adler
Zaslal: út listopad 23, 2010 7:22 pm Odpovědět s citátem
EX-Saxoclubák Založen: 22. 02. 2005 Příspěvky: 1173 Bydliště: Kroměříž
co jsem rikal hned na zacatku Smile
vydelej podlozku vytahni silonove ventil bo co to je y vymen tam o krouzky .. koupis v jakekoliv mototechne ... v citroenu samostatne nekoupis mi bylo receno ..a cele teleso stoji ranec

_________________
Skodylak fmetle, ftédéýčku a na hlínách


ex 1,5VTd Sad //Galerie//
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
Petrick
Zaslal: út listopad 23, 2010 10:18 pm Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 05. 10. 2010 Příspěvky: 7 Bydliště: Pelhřimov / ČB
Adler napsal:
co jsem rikal hned na zacatku Smile
vydelej podlozku vytahni silonove ventil bo co to je y vymen tam o krouzky .. koupis v jakekoliv mototechne ... v citroenu samostatne nekoupis mi bylo receno ..a cele teleso stoji ranec


jj, měl jsi pravdu.
Chtěl jsem to vyndat hned jak jsem zjistil co to dělá, jen jsem se bál, že při tom zničím tu zajišťovací hvězdici co to tam celé drží a už to tam nebudu mít čím zajistit. Třeba se taky nechá někde koupit. Co nevidět to vyndám a uvidí se.
Radek

_________________
Saxík 1,5D
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
R@diXS
Zaslal: út únor 22, 2011 7:48 am Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 11. 09. 2008 Příspěvky: 18 Bydliště: Zlín
Taky teď řeším něco podobného. Až na to, že po ránu i v mrazu -10°C 1.5D chytne v pohodě (nové žhaviče, nová baterka, naftový filtr) Ale po dobu cca 3min jízdy saxo málo táhne (jako by nejelo na všechy válce), pak jakoby trošku cukne a už jede v poho. Horší je, pokud nastartuju a ujedu třeba jenom kousek. Pak už musím točit i minutu než se uráčí chytit. Problém bude asi s dodávkou nafty...
Pokud jedu na delší vzdálenost, problémy se starty nejsou. I když pak je motor po delší jízdě zase studený (na druhý den ráno třeba), chytne bez problémů. Máte nějaké tipy, s čím začít nejdřív? Díky za postřehy. R.

_________________
Nafta je nafta:-)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: út únor 22, 2011 11:39 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
stav km?? ja byl donucen vymenit po 210tkm vstrikovaci cerpadlo od lucasu za bosch a od ty doby no problem Wink samozrejme zhavice a baterka uz taky nejsou original z fabriky... a pristi zimu to vidim na to podlozkovani ventilu protoze uz mam tlaky takovy nic moc...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
R@diXS
Zaslal: út únor 22, 2011 1:34 pm Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 11. 09. 2008 Příspěvky: 18 Bydliště: Zlín
EiFFeL napsal:
stav km?? ja byl donucen vymenit po 210tkm vstrikovaci cerpadlo od lucasu za bosch a od ty doby no problem Wink samozrejme zhavice a baterka uz taky nejsou original z fabriky... a pristi zimu to vidim na to podlozkovani ventilu protoze uz mam tlaky takovy nic moc...


Najeto mám 190tkm. Moc se mně nezdá, že by problém měl být v čerpadle nebo ventilech. Auto jinak jede naprosto v pořádku, nekouří, nekucká. Jenom ty starty... Spíš bych to viděl na vzduch v naftě nebo na nějakou podobnou "blbost".

_________________
Nafta je nafta:-)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: út únor 22, 2011 6:11 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
ty ventily ti povi kde kdo Wink

a to cerpadlo je mozna jen pripad - kdyz se to na rozvodech postrcilo kousek jinam tak se start zlepsil ale zas to bylo jak mlaceni do kovadliny...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
R@diXS
Zaslal: st únor 23, 2011 7:20 am Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 11. 09. 2008 Příspěvky: 18 Bydliště: Zlín
Jak se trošku oteplí, tak se první zkusím mrknout po hadičkách, jestli tam není nějaká zrada v podobě zteřelé hadičky. Problémy mně totiž nastaly, když mně v servisu měnili přední díl výfuku, tak možná tam o něco zavadili...Pak budu teda laborovat dál no.
Ještě dotaz, mohly by to způsobovat špatné žhaviče? Mám je sice zánovní, ale jsou to jakési no name za 200kč/ks... Ale to by snad auto za studena za mrazu -10°C nechytlo vůbec, ne? Navíc i po nastartování, už by auto mělo jet normálně a ne až po 3 minutách. Nebo se pletu?

_________________
Nafta je nafta:-)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
R@diXS
Zaslal: pá únor 25, 2011 7:34 am Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 11. 09. 2008 Příspěvky: 18 Bydliště: Zlín
Tak včera ráno už saxo dojelo. Ráno v mrazu -11°C chytlo celkem v pohodě, po ujetí cca 500m začalo kuckat, skákat, rozsvítila se kontrolka poruchy motoru a zdechlo. Pak po dloooouhém točení startérem chytlo a celkem bez problémů jsem ujel zase těch 500m domů zpět a auto jsem odstavil. Nenapadají někoho možné příznaky? Obávám se, že dám auto do servisu, kde vymění kde co, ale příčinu dlouhodobě neodstraní. Já to stále vidím na vzduch v naftě nebo na poruchu v dodávce nafty...

_________________
Nafta je nafta:-)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tomáš Spiššák
Zaslal: pá únor 25, 2011 8:36 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 18. 12. 2010 Příspěvky: 1013 Bydliště: Martin - Priekopa, SK
Kamarat mal podobny problem, bol to falosny vzduch.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
R@diXS
Zaslal: po březen 28, 2011 10:07 am Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 11. 09. 2008 Příspěvky: 18 Bydliště: Zlín
Adler napsal:
co jsem rikal hned na zacatku Smile
vydelej podlozku vytahni silonove ventil bo co to je y vymen tam o krouzky .. koupis v jakekoliv mototechne ... v citroenu samostatne nekoupis mi bylo receno ..a cele teleso stoji ranec


No tak to je mazec. Já na to upozornil mechanika, ten říkal, že to tím určitě není a proto kontroloval předvstřik, ventily, měnil naftu a nakonec na to nepřišel a odevzdal auto s tím, že holt už má "něco najeto". O víkendu jsem doma rozdělal ten ventil, dal novou gumku a už chytá na brnk. Takže díky moc za radu, je to asi takový "klasický" neduh. Každopádně je dobré o tom vědět, ušetří to spoustu času, peněz, baterek i nervů při startech Smile

_________________
Nafta je nafta:-)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 3 z 4
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved