Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Saxo 1.5d cuká |
-pavel- |
Zaslal: st březen 09, 2011 11:27 am |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 09. 03. 2011
Příspěvky: 5
Bydliště: Frýdek-Místek
|
Zdravim všechny, chtěl bych se zeptat zda někdo neví příčinu cukaní. Když saxo stoji delši dobu třeba přes noc a rano nastartuju tak na volnoběh pohoda jakmile se rozjedu tak začne cukat a skakat, z vyfuka de trocha bileho dymu(nespalena nafta) jakmile začne jit z topení vlažny vzduch cca 5km tak problem přestane a jede to uplně normalně. Vzduch mi tam nejde, šel a dost ale to sem vyřešil vyměnou ručni pumpičky a dal sem filtr bokem co ma nahoře dva vyvody a žadne bubliny nejdou.
Co sem se tady dočet tak by to mohly dělat svičky? před zimou kontrola a byly všechny dobre. A nebo posunute čerpadlo ozub? Nemate stim někdo zkušenosti? |
|
|
Návrat nahoru |
|
podolak2 |
Zaslal: st březen 09, 2011 2:08 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 03. 01. 2011
Příspěvky: 145
Bydliště: Podolí (Přerov)
|
přesně tohle mi dělalo. Problem byl v palivovym filtru(u motoru, kousek za ruční pumpiškou). Stačí jej oprat pořádně v petroleju nebo něčem takovém a zase to pofrčí ( jinak novy stoji okolo 350kč) ale ja to jen opral a jezdilo to zase jak drak:) |
|
|
Návrat nahoru |
|
-pavel- |
Zaslal: st březen 09, 2011 4:10 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 09. 03. 2011
Příspěvky: 5
Bydliště: Frýdek-Místek
|
pravě že ten origo filtr někde přisaval vzduch i po vyměně tak sem dal uplně novy bokem a přepojil hadice a od ty doby bez bublin jen to zastudena škube |
|
|
Návrat nahoru |
|
podolak2 |
Zaslal: st březen 09, 2011 7:08 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 03. 01. 2011
Příspěvky: 145
Bydliště: Podolí (Přerov)
|
a natankoval jsi spávně??? Mama natankovala teď nedávno do naši oktavky TDI benzinek a nechtělo to chytat a škubalo to trochu, ale jak se to zahřalo tak to jelo. To jsem musel obvolavat benzinku a museli ji hledat na kameře jestli fakt natankovala to co měla, ale bohužel natankovala benzin:D. A nebo taky EKO nafta- Ta taky blbě jede když máš studený motor a zasira filtr a pak tam teče malo nafty a cuka to. No a nebo ty žhavici svičky, ale ty by to měli dělat jen při startu jakože to blbě chyta a pak už by to mělo jet v poho. |
|
|
Návrat nahoru |
|
-pavel- |
Zaslal: st březen 09, 2011 8:00 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 09. 03. 2011
Příspěvky: 5
Bydliště: Frýdek-Místek
|
natankovano je určitě zpravně.....ještě projdu čerpadlo esi to někde ta nechyta vzduch...jinak trubky sou absolutně bez bublin |
|
|
Návrat nahoru |
|
R@diXS |
Zaslal: čt březen 10, 2011 6:45 am |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 11. 09. 2008
Příspěvky: 18
Bydliště: Zlín
|
-pavel- napsal: natankovano je určitě zpravně.....ještě projdu čerpadlo esi to někde ta nechyta vzduch...jinak trubky sou absolutně bez bublin
Ahoj, něco podobného taky teď řeším. Bylo mně doporučeno: vzduch v naftě, žhaviče, vůle ventilů, čerpadlo (předvstřik).
Bubliny v naftě nemám, žhaviče jsou nové, takže teď vyzkouším ventily. Prý se často stává, že když jsou špatné vůle, tak to za studena hůř chytá a "tarokuje". Takže teď se budu ubírat tímto směrem.
Byl jsem u borce co dělá čerpadla a říkal, že tohle by čerpadlo nedělalo a s Boschem prý navíc nebývají problémy. Tak uvidíme. R. |
_________________ Nafta je nafta:-) |
|
Návrat nahoru |
|
Bishboun |
Zaslal: pá duben 29, 2011 7:31 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 01. 2007
Příspěvky: 165
Bydliště: Ústí n.L.
|
-pavel- napsal: Zdravim všechny, chtěl bych se zeptat zda někdo neví příčinu cukaní. Když saxo stoji delši dobu třeba přes noc a rano nastartuju tak na volnoběh pohoda jakmile se rozjedu tak začne cukat a skakat, z vyfuka de trocha bileho dymu(nespalena nafta) jakmile začne jit z topení vlažny vzduch cca 5km tak problem přestane a jede to uplně normalně. Vzduch mi tam nejde, šel a dost ale to sem vyřešil vyměnou ručni pumpičky a dal sem filtr bokem co ma nahoře dva vyvody a žadne bubliny nejdou.
Co sem se tady dočet tak by to mohly dělat svičky? před zimou kontrola a byly všechny dobre. A nebo posunute čerpadlo ozub? Nemate stim někdo zkušenosti?
Tak tohle už mám za sebou. U mě bylo posunuté čerpadlo o zub. Hledal jsem bublinky, měnil filtry, kontroloval vedení nafty a až když jsem nechal zkontrolovat čerpadlo tak mi mechanik řekl, že je posunutý. Inu za 400,- mi to seřídil jak to má být a od té doby prostě pohoda. Jinak u diesla jsou zhavící svíčky jen na start poté se už nepoužívají při jízdě, takže jestli nastartuješ a dělá ti to až poté co motor běží tak svíčkama to určitě není. Vím jaký to je startovat na špatný svíčky a věř že 30-60 sekund točení starterem neni žádnej čas...teda pokud máš dobrou baterku.. zkus zkontrolovat to čerpadlo resp rozvody. |
_________________ Trumpeta z kamionu o mě dává vědět když mě nekdo přehlídne a 230V v autě najdu taky. |
|
Návrat nahoru |
|
50Phil |
Zaslal: pá duben 29, 2011 2:25 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 08. 03. 2011
Příspěvky: 26
Bydliště: Plzeň
|
Mám stejný problém. Ale jezdím s tím již rok a pohoda. V létě kdy jsme auto koupil tak to dělalo fest, v zimě bylo všechno jak má být a těd na léto to opět začlo. Jsou to tak +/- 3 rozjezdy a poté už je to ok. První rozjezd bývá nejhorší. Já to neřešim. Bylo mi řečeno, že je to normální, že je to sytič. Máma říka, že jí to na Fiat Grande punto rv. 08 dělá taky. Takže já radim neřešit a jezdit
EDIT: nemám diesel ale 1.4 vts |
|
|
Návrat nahoru |
|
|