Autor |
Zpráva |
< Servis ~ škubání auta |
Hassan_B |
Zaslal: ne listopad 05, 2006 8:35 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 223
Bydliště: Olomouc, Lazce
|
ahoj
mam takovej problemek. Stava se mi ze kdyz jedu a seslapnu plyn az na podlahu tak se auto rozjede ale treba kolem 3-4000ot najednou jakobych podradil a auto sebou hrozne skubne. Obcas chytne druhej dech a pokracuje ve zrychleni. Obcas musim zmacknou spojku a pustit plyn. Nekdy se to stava i kdyz jedu normalne, preradim treba z 1 na 2 a jak pridam plyn a pustim spojku tak se nic nedeje, auto jakoby zpomaluje, pak se chytne a skubne sebou a normalne jede. Pri volnobehu je vse OK, otacky kolem 900-1000 podle toho jestli je zahrate nebo ne. Slysel jsem ze by to mohl byt nejaky volnobezny ventil(ale volnobeh je ok) nebo nejaky krkokovy motorek(ale ten tusim taky hlida volnobeh) nebo neco se svickama(vylucuju protoze jsem mel puvodni NGK,ted mam Denso a delalo to na obou) a nebo palivova pumpa ze nestiha obcas dodavat palivo. Nestalo se tady nekomu neco podobneho? jinak jde sice o peugeot 106 gti,ale motor je na chlup stejny jako saxo VTS 16v. Diky za pripadne rady. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Marek |
Zaslal: ne listopad 05, 2006 8:42 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 24. 02. 2005
Příspěvky: 181
Bydliště: SK-Niedere Tatra
|
Hassan_B napsal: ahoj
mam takovej problemek. Stava se mi ze kdyz jedu a seslapnu plyn az na podlahu tak se auto rozjede ale treba kolem 3-4000ot najednou jakobych podradil a auto sebou hrozne skubne. Obcas chytne druhej dech a pokracuje ve zrychleni. Obcas musim zmacknou spojku a pustit plyn. Nekdy se to stava i kdyz jedu normalne, preradim treba z 1 na 2 a jak pridam plyn a pustim spojku tak se nic nedeje, auto jakoby zpomaluje, pak se chytne a skubne sebou a normalne jede. Pri volnobehu je vse OK, otacky kolem 900-1000 podle toho jestli je zahrate nebo ne. Slysel jsem ze by to mohl byt nejaky volnobezny ventil(ale volnobeh je ok) nebo nejaky krkokovy motorek(ale ten tusim taky hlida volnobeh) nebo neco se svickama(vylucuju protoze jsem mel puvodni NGK,ted mam Denso a delalo to na obou) a nebo palivova pumpa ze nestiha obcas dodavat palivo. Nestalo se tady nekomu neco podobneho? jinak jde sice o peugeot 106 gti,ale motor je na chlup stejny jako saxo VTS 16v. Diky za pripadne rady.
Mal som presne to iste/Peugeot 106/1.3rally,nalial som pripravok na viazanie vody do nadrze a za cca 10km problem zmizol |
_________________ Saxo VTS 1.6/16V/87kW-vitaz KW BC 2006/predane |
|
Návrat nahoru |
|
BX19GTI |
Zaslal: po listopad 06, 2006 8:56 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
Doporučuju vyměnit i palivový filtr, ale napřed to odvodni a pak ten filtr vyměň. Ale může to bejt klidně i zpětnej ventiln odvodu benzínu do nádrže. To co vstřikování nevyužije se ti vrací zpátky do nádrže, protože čerpadlo točí pořád stejně. Nevím jak se tomu přesně říká, ale mělo by to udržovat konstantní tlak v palivový soustavě. Je to prostě tlakovej ventil kterej při určitém tlaku otevře a palivo se začne vracet do nádrže. Ale já mám 1.1 a BX19GTI takže vím prd co je za bazmeky na VTSkách, ale mělo by to bejt stejný. |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: po listopad 06, 2006 9:42 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
ventil co udržuje tlak se většinou nazývá "redukční ventil" |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
jakub.vv |
Zaslal: pá listopad 10, 2006 12:05 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 15. 07. 2006
Příspěvky: 2
Bydliště: Opatov
|
Spatnej benzin, nebo kabely ke svickam. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Hassan_B |
Zaslal: so listopad 11, 2006 5:49 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 223
Bydliště: Olomouc, Lazce
|
benzinem to neni (pouze 100 oktan bud od shell nebo OMV) a kabelama to taky neni protoze VTS zadny kabely nema.
Vymenil jsem palivovy filtr, nalil do nadrze trochu Velfobinu, trosku se to zlepsilo ale dela to stale. Navic vcera jsem jel, mel jsem zarazeno 3 a kdyz jsem pustil plyn tak klessaly otacky normalne, jak jsem na nej slapnul tak se vubec nic nedelo, auto stale zpomalovalo a az po chvily sebou skublo a rozjelo se, takhle asi 3x za sebou a nakonec kdyz jsem to zkusil po ctvrty tak dokonce zdechlo |
|
|
Návrat nahoru |
|
zlamos |
Zaslal: po listopad 13, 2006 7:22 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 03. 08. 2006
Příspěvky: 612
Bydliště: Olomouc Dolany
|
Já tě zdravím kolego Jestli ti můžu poradit, tak si zajeď na diagnostiku a nech si to napíchnout.Hlavně ať se ti podívají na lambdu, protože jak to tak čtu co tady píšeš, tak jsem měl úplně to samo a lambda byla KO.Hlavně to neodkládej jak já a zajeď tam zavčas ať nemusíš shánět druhej motor jak já.Mě to špatně spalovalo, napálil se ventil, spadl do válce a bylo vymalovany.Taky jsem dával velfobin,laboroval jsem se svíčkama s palivovym filtrem a ona to nakonec byla lambda.Šak jsem ti to říkal u Olympie(modry VTSo).Tak se zatim měj a pak napiš co to bylo. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Hassan_B |
Zaslal: po listopad 13, 2006 7:30 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 223
Bydliště: Olomouc, Lazce
|
zlamos napsal: Já tě zdravím kolego Jestli ti můžu poradit, tak si zajeď na diagnostiku a nech si to napíchnout.Hlavně ať se ti podívají na lambdu, protože jak to tak čtu co tady píšeš, tak jsem měl úplně to samo a lambda byla KO.Hlavně to neodkládej jak já a zajeď tam zavčas ať nemusíš shánět druhej motor jak já.Mě to špatně spalovalo, napálil se ventil, spadl do válce a bylo vymalovany.Taky jsem dával velfobin,laboroval jsem se svíčkama s palivovym filtrem a ona to nakonec byla lambda.Šak jsem ti to říkal u Olympie(modry VTSo).Tak se zatim měj a pak napiš co to bylo.
Dnes jsem se objednaval k Fajtovi na stredu. Nicmene mi i kamaradka rikala ze jeji tatik mel stejny problemy na citroenu Xsara a pry to taky byla Lambda. Kazdopadne doufam ze se mi teda nic nevysere do te stredy Mimochodem, nevis co asi ta lambda stoji penez? |
|
|
Návrat nahoru |
|
zlamos |
Zaslal: po listopad 13, 2006 7:38 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 03. 08. 2006
Příspěvky: 612
Bydliště: Olomouc Dolany
|
Orginal stoji kolem 7tis. Prej. Ja jsem koupil na pavlovičkách myslím u Doseděla náhradu za 2650,- |
|
|
Návrat nahoru |
|
Hassan_B |
Zaslal: po listopad 13, 2006 9:24 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 223
Bydliště: Olomouc, Lazce
|
zlamos napsal: Orginal stoji kolem 7tis. Prej. Ja jsem koupil na pavlovičkách myslím u Doseděla náhradu za 2650,-
A jak dlouho to trvalo nez ti ji sehnali? A je to OK s tou nahradou? neni to mrdka nejaka? |
|
|
Návrat nahoru |
|
mishenko |
Zaslal: út listopad 14, 2006 6:53 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 28. 06. 2005
Příspěvky: 358
Bydliště: Piestany, Slovensko
|
boshacka nahrada stoji aprox 2500 Sk, cize tak okolo 2ky KC |
|
|
Návrat nahoru |
|
Hassan_B |
Zaslal: út listopad 14, 2006 8:30 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 223
Bydliště: Olomouc, Lazce
|
To rad slysim bosch neni zadny shit ne? no, kazdopadne zitra vam napisu jak jsem dopadl na diagnostice jsem zvedavej co jim tam vyhodi vsechny ty odstraneny katalyzatory, pruchozi vyfuky, filtry atd |
|
|
Návrat nahoru |
|
Hassan_B |
Zaslal: st listopad 15, 2006 1:35 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 223
Bydliště: Olomouc, Lazce
|
Tak, prave jsem se vratil z Diagnostiky u Auto Fajt. Vsechno bylo OK, lambda super, vse beha jak ma akorat zlobilo cidlo podtlaku. Kdyz mechanik sahl na jeho konektor, auto chciplo. Tak konektor rozebral, preprajel, zaizoloval, dal dohromady, udelal diagnostiku znova, dokonce i kompletni, premazal chybova hlaseni, chvilku mi to bude zlobit (pry tak 20-30km nez se hlaseni obnovi) a hotovka. Takze proste tyhle veci muze delat cidlo podtlaku. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Adler |
Zaslal: st listopad 15, 2006 2:20 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 22. 02. 2005
Příspěvky: 1173
Bydliště: Kroměříž
|
|
Návrat nahoru |
|
Hassan_B |
Zaslal: st listopad 15, 2006 7:14 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 223
Bydliště: Olomouc, Lazce
|
asi hodinka,jeste jsem tam neco zarizoval atd. na dilne to bylo asi na 40 minut a za diagnostiku i s praci si vzal tusim 470,- |
|
|
Návrat nahoru |
|
|