Autor |
Zpráva |
< Servis ~ dotaz 1.6 16V |
jaffa |
Zaslal: pá březen 11, 2011 8:23 am |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 24. 01. 2011
Příspěvky: 20
Bydliště: Říčany
|
asi blbá otázka, ale přece....
MÁ MOTOR 1.6 16V 87KW - VÍCEBODOVÉ Vstřikování ??
|
_________________ Vetřelec s Peugeot 106 S16 |
|
Návrat nahoru |
|
Skrbla |
Zaslal: pá březen 11, 2011 11:30 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 02. 2008
Příspěvky: 1180
Bydliště: Jičín
|
jaffa napsal: asi blbá otázka, ale přece....
MÁ MOTOR 1.6 16V 87KW - VÍCEBODOVÉ Vstřikování ??
má 4-bod. Na co to potřebuješ vědět ?? |
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
jaffa |
Zaslal: pá březen 11, 2011 1:07 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 24. 01. 2011
Příspěvky: 20
Bydliště: Říčany
|
máte někdo zkušenosti s paliven E85?
údajně právě motory s vícebodovým vstřikováním nepotřebuje žádnou úpravu a jezdí to na něj v pohodě...
|
_________________ Vetřelec s Peugeot 106 S16 |
|
Návrat nahoru |
|
P.E.T.R |
Zaslal: pá březen 11, 2011 2:45 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 04. 05. 2009
Příspěvky: 1632
Bydliště: Klatovy
|
Netušim, jak to jezdí nebo ne, ale nechápu, k čemu jsou takový "pokusy" dobrý, navíc u 16V. To auto je na benzín a nic jinýho bych tam nelil. Takovýhle píčoviny zkoušej na Feldě, kde koupíš za 5t Kč jinou a nikomu chybět nebude, protože je jich spousta. Myslim, že každýho 16V je škoda. |
_________________ 2000 Saxo VTS 1.6 16V race car
2000 Saxo VTS 1.6 16V civil
2001 Peugeot 607 3.0 V6
2003 Mercedes-Benz Vito II 115CDi
Český pravopis je freeware, ale v žádném případě není open source! Používej dle libosti, ale nemodifikuj ho! |
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: pá březen 11, 2011 3:31 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
Auto s tim vic zere, takze cela uspora jde do stracena a jeste si jako bonus kurvis motor... |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
Skrbla |
Zaslal: pá březen 11, 2011 4:16 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 02. 2008
Příspěvky: 1180
Bydliště: Jičín
|
Na E85 se musí upravit min předstih. Jinak kamarád co má motorovou brzdu testoval tuším nějakou závodní felicii na webrech a aby dostal větší výkon muselo se tam dostat mnohem víc paliva než u klasickýho benzínu, pak šel výkon nahoru za cenu dvojnásobný spotřeby. Jinak co tak vím tak kluci to lily do turbo motorů na sprinty, nebo 50/50 s benzinem, ale zase se musel upravit software, možná vstřiky. Když to dáš do normal auta tak si myslim že výkon půjde dolů a spotřeba nahoru. |
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
DarkMIKE |
Zaslal: pá březen 11, 2011 9:03 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 06. 2006
Příspěvky: 789
Bydliště: Zilina
|
|
Návrat nahoru |
|
bobesw |
Zaslal: so březen 12, 2011 1:20 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 14. 07. 2010
Příspěvky: 21
Bydliště: mladá boleslav
|
saxo 1,1 r.v.2000 na E85 v poměru 1/1 jezdí naprosto normálně, změny tam nejsou patrné akorát to žere mnohem víc paliva, tak fin uspora tam není.... jinak ta E85 žere uhliky v čerpaddle atp... |
|
|
Návrat nahoru |
|
Suchy |
Zaslal: so březen 12, 2011 6:07 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 29. 12. 2010
Příspěvky: 6
Bydliště: Havířov
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: so březen 12, 2011 6:26 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
no uz kdyz vidim tu adresu v odkazu tak se bojim na to kliknout... blesk bych jako zdroj duveryhodnych informaci nepovazoval... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
|