SAXOKLUBÁKZaložen: 10. 03. 2011Příspěvky: 53Bydliště: Česká republika
EiFFeL napsal:
ale nepovidej, me tam tak sedel pres rok, pak sem to rozdelaval cely tak sem odpojil konektor na tom pazmeku u ventilatoru a na cudlu ho zapojil...
Já jsem udělal asi chybu, že sem to celé vytáhnul a snažím se tam dát jen ten umělej kryt, ten tam logicky nemůže drže to jsem to zas vykutil teda Nemůže se něco stát, když to bude odpojený a ty plíšky se budou dotýkat ?
SAXOKLUBÁKZaložen: 20. 01. 2007Příspěvky: 165Bydliště: Ústí n.L.
villa15 napsal:
EiFFeL napsal:
jestli to cvaka, tak na stredovym panelu vytahni tlacitko co je na nem ikonka auta s sipkou (vnitrni cirkulace vzduchu) a odpoj ho kdyz cvakani prestane nech to odpojeny bo oprava je celkem draha...
Tak problem vyřešen díky moc...Co s tím teda? Bude klima normalně fungovat?
Takovej problém sem měl taky....jak jsem otočil klíčkem a i poté co jsem nastartoval to vrnělo jak kočka...jako kdyby se něco otáčelo. Tak jsem hledal našel jsem motůrek na přepínání vnitřního okruhu topení (z horní přihrádky). VYndal jsem to a nedalo mi to tak jsem to rozebral. Zjistil jsem že je tam takový zubatý půlkolečko a měl jsem na něm urvanej jeden zoubek....tím pádem moturek neměl doraz (motor se vypíná pokud mu stoupne proud) a pořád se točil a točil a vrrrrrrrrvvrrrrrrrvrrrrrrrrr. Vyčistil jsem to ... zalepil , opravil a krásně to funguje už 4 roky. Záleži jak moc na tom budou ty kolečka uvnitř.
_________________ Trumpeta z kamionu o mě dává vědět když mě nekdo přehlídne a 230V v autě najdu taky.
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru