punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - škubání auta
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  škubání auta

Hassan_B
Zaslal: ne listopad 05, 2006 8:35 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 27. 09. 2006 Příspěvky: 223 Bydliště: Olomouc, Lazce
ahoj

mam takovej problemek. Stava se mi ze kdyz jedu a seslapnu plyn az na podlahu tak se auto rozjede ale treba kolem 3-4000ot najednou jakobych podradil a auto sebou hrozne skubne. Obcas chytne druhej dech a pokracuje ve zrychleni. Obcas musim zmacknou spojku a pustit plyn. Nekdy se to stava i kdyz jedu normalne, preradim treba z 1 na 2 a jak pridam plyn a pustim spojku tak se nic nedeje, auto jakoby zpomaluje, pak se chytne a skubne sebou a normalne jede. Pri volnobehu je vse OK, otacky kolem 900-1000 podle toho jestli je zahrate nebo ne. Slysel jsem ze by to mohl byt nejaky volnobezny ventil(ale volnobeh je ok) nebo nejaky krkokovy motorek(ale ten tusim taky hlida volnobeh) nebo neco se svickama(vylucuju protoze jsem mel puvodni NGK,ted mam Denso a delalo to na obou) a nebo palivova pumpa ze nestiha obcas dodavat palivo. Nestalo se tady nekomu neco podobneho? jinak jde sice o peugeot 106 gti,ale motor je na chlup stejny jako saxo VTS 16v. Diky za pripadne rady.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
Marek
Zaslal: ne listopad 05, 2006 8:42 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 24. 02. 2005 Příspěvky: 181 Bydliště: SK-Niedere Tatra
Hassan_B napsal:
ahoj

mam takovej problemek. Stava se mi ze kdyz jedu a seslapnu plyn az na podlahu tak se auto rozjede ale treba kolem 3-4000ot najednou jakobych podradil a auto sebou hrozne skubne. Obcas chytne druhej dech a pokracuje ve zrychleni. Obcas musim zmacknou spojku a pustit plyn. Nekdy se to stava i kdyz jedu normalne, preradim treba z 1 na 2 a jak pridam plyn a pustim spojku tak se nic nedeje, auto jakoby zpomaluje, pak se chytne a skubne sebou a normalne jede. Pri volnobehu je vse OK, otacky kolem 900-1000 podle toho jestli je zahrate nebo ne. Slysel jsem ze by to mohl byt nejaky volnobezny ventil(ale volnobeh je ok) nebo nejaky krkokovy motorek(ale ten tusim taky hlida volnobeh) nebo neco se svickama(vylucuju protoze jsem mel puvodni NGK,ted mam Denso a delalo to na obou) a nebo palivova pumpa ze nestiha obcas dodavat palivo. Nestalo se tady nekomu neco podobneho? jinak jde sice o peugeot 106 gti,ale motor je na chlup stejny jako saxo VTS 16v. Diky za pripadne rady.

Mal som presne to iste/Peugeot 106/1.3rally,nalial som pripravok na viazanie vody do nadrze a za cca 10km problem zmizol

_________________
Saxo VTS 1.6/16V/87kW-vitaz KW BC 2006/predane
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
BX19GTI
Zaslal: po listopad 06, 2006 8:56 am Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 20. 05. 2005 Příspěvky: 242 Bydliště: Praha
Doporučuju vyměnit i palivový filtr, ale napřed to odvodni a pak ten filtr vyměň. Ale může to bejt klidně i zpětnej ventiln odvodu benzínu do nádrže. To co vstřikování nevyužije se ti vrací zpátky do nádrže, protože čerpadlo točí pořád stejně. Nevím jak se tomu přesně říká, ale mělo by to udržovat konstantní tlak v palivový soustavě. Je to prostě tlakovej ventil kterej při určitém tlaku otevře a palivo se začne vracet do nádrže. Ale já mám 1.1 a BX19GTI takže vím prd co je za bazmeky na VTSkách, ale mělo by to bejt stejný. Wink

_________________
Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
dyk77
Zaslal: po listopad 06, 2006 9:42 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 24. 05. 2005 Příspěvky: 1511 Bydliště: Most
ventil co udržuje tlak se většinou nazývá "redukční ventil"

_________________
Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE***

Spotřeba CITROEN SAXO
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jakub.vv
Zaslal: pá listopad 10, 2006 12:05 pm Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 15. 07. 2006 Příspěvky: 2 Bydliště: Opatov
Spatnej benzin, nebo kabely ke svickam.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hassan_B
Zaslal: so listopad 11, 2006 5:49 am Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 27. 09. 2006 Příspěvky: 223 Bydliště: Olomouc, Lazce
benzinem to neni (pouze 100 oktan bud od shell nebo OMV) a kabelama to taky neni protoze VTS zadny kabely nema.

Vymenil jsem palivovy filtr, nalil do nadrze trochu Velfobinu, trosku se to zlepsilo ale dela to stale. Navic vcera jsem jel, mel jsem zarazeno 3 a kdyz jsem pustil plyn tak klessaly otacky normalne, jak jsem na nej slapnul tak se vubec nic nedelo, auto stale zpomalovalo a az po chvily sebou skublo a rozjelo se, takhle asi 3x za sebou a nakonec kdyz jsem to zkusil po ctvrty tak dokonce zdechlo Sad
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
zlamos
Zaslal: po listopad 13, 2006 7:22 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 03. 08. 2006 Příspěvky: 612 Bydliště: Olomouc Dolany
Já tě zdravím kolego Laughing Jestli ti můžu poradit, tak si zajeď na diagnostiku a nech si to napíchnout.Hlavně ať se ti podívají na lambdu, protože jak to tak čtu co tady píšeš, tak jsem měl úplně to samo a lambda byla KO.Hlavně to neodkládej jak já a zajeď tam zavčas ať nemusíš shánět druhej motor jak já.Mě to špatně spalovalo, napálil se ventil, spadl do válce a bylo vymalovany.Taky jsem dával velfobin,laboroval jsem se svíčkama s palivovym filtrem a ona to nakonec byla lambda.Šak jsem ti to říkal u Olympie(modry VTSo).Tak se zatim měj a pak napiš co to bylo.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Hassan_B
Zaslal: po listopad 13, 2006 7:30 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 27. 09. 2006 Příspěvky: 223 Bydliště: Olomouc, Lazce
zlamos napsal:
Já tě zdravím kolego Laughing Jestli ti můžu poradit, tak si zajeď na diagnostiku a nech si to napíchnout.Hlavně ať se ti podívají na lambdu, protože jak to tak čtu co tady píšeš, tak jsem měl úplně to samo a lambda byla KO.Hlavně to neodkládej jak já a zajeď tam zavčas ať nemusíš shánět druhej motor jak já.Mě to špatně spalovalo, napálil se ventil, spadl do válce a bylo vymalovany.Taky jsem dával velfobin,laboroval jsem se svíčkama s palivovym filtrem a ona to nakonec byla lambda.Šak jsem ti to říkal u Olympie(modry VTSo).Tak se zatim měj a pak napiš co to bylo.


Dnes jsem se objednaval k Fajtovi na stredu. Nicmene mi i kamaradka rikala ze jeji tatik mel stejny problemy na citroenu Xsara a pry to taky byla Lambda. Kazdopadne doufam ze se mi teda nic nevysere do te stredy Sad Mimochodem, nevis co asi ta lambda stoji penez?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
zlamos
Zaslal: po listopad 13, 2006 7:38 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 03. 08. 2006 Příspěvky: 612 Bydliště: Olomouc Dolany
Orginal stoji kolem 7tis. Prej. Ja jsem koupil na pavlovičkách myslím u Doseděla náhradu za 2650,-
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Hassan_B
Zaslal: po listopad 13, 2006 9:24 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 27. 09. 2006 Příspěvky: 223 Bydliště: Olomouc, Lazce
zlamos napsal:
Orginal stoji kolem 7tis. Prej. Ja jsem koupil na pavlovičkách myslím u Doseděla náhradu za 2650,-


A jak dlouho to trvalo nez ti ji sehnali? A je to OK s tou nahradou? neni to mrdka nejaka?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
mishenko
Zaslal: út listopad 14, 2006 6:53 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 28. 06. 2005 Příspěvky: 358 Bydliště: Piestany, Slovensko
boshacka nahrada stoji aprox 2500 Sk, cize tak okolo 2ky KC
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Hassan_B
Zaslal: út listopad 14, 2006 8:30 am Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 27. 09. 2006 Příspěvky: 223 Bydliště: Olomouc, Lazce
To rad slysim Smile bosch neni zadny shit ne? no, kazdopadne zitra vam napisu jak jsem dopadl na diagnostice Very Happy jsem zvedavej co jim tam vyhodi vsechny ty odstraneny katalyzatory, pruchozi vyfuky, filtry atd Very Happy
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
Hassan_B
Zaslal: st listopad 15, 2006 1:35 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 27. 09. 2006 Příspěvky: 223 Bydliště: Olomouc, Lazce
Tak, prave jsem se vratil z Diagnostiky u Auto Fajt. Vsechno bylo OK, lambda super, vse beha jak ma akorat zlobilo cidlo podtlaku. Kdyz mechanik sahl na jeho konektor, auto chciplo. Tak konektor rozebral, preprajel, zaizoloval, dal dohromady, udelal diagnostiku znova, dokonce i kompletni, premazal chybova hlaseni, chvilku mi to bude zlobit (pry tak 20-30km nez se hlaseni obnovi) a hotovka. Takze proste tyhle veci muze delat cidlo podtlaku.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
Adler
Zaslal: st listopad 15, 2006 2:20 pm Odpovědět s citátem
EX-Saxoclubák Založen: 22. 02. 2005 Příspěvky: 1173 Bydliště: Kroměříž
Njn vi kam sahnout Smile...na kolik te to prislo ? jak dlouho si stim hrali ?

_________________
Skodylak fmetle, ftédéýčku a na hlínách


ex 1,5VTd Sad //Galerie//
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
Hassan_B
Zaslal: st listopad 15, 2006 7:14 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 27. 09. 2006 Příspěvky: 223 Bydliště: Olomouc, Lazce
asi hodinka,jeste jsem tam neco zarizoval atd. na dilne to bylo asi na 40 minut a za diagnostiku i s praci si vzal tusim 470,-
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 2
Jdi na stránku 1, 2  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved