Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Blikání kontrolky dobíjení |
Matys |
Zaslal: út duben 19, 2011 10:50 am |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 10. 10. 2010
Příspěvky: 24
Bydliště: Dolní Benešov
|
Čau hoši, mám problém s kontrolkou dobíjení. Pokud vytočím motor přes cca 4000 otáček, začne poblikávat kontrolka dobíjení, čím víc to točím, tím víc bliká. Vím, že už se to tady řešilo (http://www.saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=969&highlight=kontrolka+dob%EDjen%ED), ale nedošlo se k žádnému kontrétnímu závěru. Podařilo se někomu tenhle problém vyřešit? |
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: út duben 19, 2011 11:14 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
tohle můžou dělat tak tři věci. prokluzující řemen aletrnátoru, špatnej kontakt na buzení alternátoru a nebo špatný regulátor na atíku kterej ve vyších otáčkách zlobí, kvůli tomu musí ale atík ven a na repas tohle tam totiž neni moc dobře řešený a je to celé zadělané. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
lazik |
Zaslal: út duben 19, 2011 12:36 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 05. 2009
Příspěvky: 689
Bydliště: Ostrava/Brno
|
Nevim jaky zaver cekas
Proste se podivej v jakem stavu je klinak, jestli treba neni mastny nebo tak neco a zkus ho vic nasponovat. Zkus odpojit konetkor z altiku a vycisit kontakty a zas konektor zapojit zpatky a zkontroluj jestli nejsou poskozene draty co od nej vedou. Pokud jsou draty ok a vyse zminene nepomohlo, budes asi muset dat altik nekam na repas. Jeste si muzes zkusit nekde na vrakaci nechat pujcit jiny altik na vyzkouseni - nekde jsou ochotni to za nejakou uplatu/zalohu pujcit. |
_________________ VTS 1.6i 16v rv 98
http://lazarracing.webnode.cz |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: út duben 19, 2011 7:39 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
atlas, draty u altasu, klinak, remenice... nic jinyho |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
WENY |
Zaslal: čt duben 21, 2011 9:27 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 10. 03. 2007
Příspěvky: 71
Bydliště: SOKOLOV
|
Většinou je to problém v konektoru přímo na alternátoru, jak jsou blízko svody tak se to prohřeje a špatně to přenáší.
vyzkoušíš to........... zapni klíček a zatahej za kabel do altíku, pokud uslyšíš jak ti sepne relé pro posilovač.......tak je to jasné
nejlépe udělat nový konektor a je pokoj
a nebo jsou krátké uhlíky a ve větších otáčkách to nemá kontakt...... |
_________________ VTS 16 Véčko '02 stříbrňák s ACéčkem
Jezdím jen tak rychle, abych dojel .....ale občas to nevyjde
http://www.firmy.cz/detail/2428994-vaclav-pulda-dolni-rychnov.html |
|
Návrat nahoru |
|
bossoVTS |
Zaslal: so březen 02, 2013 5:35 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 04. 05. 2011
Příspěvky: 80
Bydliště: Banská Bystrica
|
zdravím páni, prosím vás ja už som ZÚFALÝ...začala mi svietiť kontrolka dobíjania na prístrojovke a prestalo fungovať servo. Jasný prípad pre výmenu alternátora...no nezabralo. Vymenil som alternátor, dobil som na 100% baterku, presvietil káble od alternátora až k baterke a k tomu relátku pod riadiacou jednotkou, vymenil som aj to relátko a furt alternátor nedobíja...ked som meral prúd priamo čo vyrába alternátor tak hodnota bola okolo 12,5 a aj napriek tomu za chodu motora som odpojil baterku a auto zhaslo....je ešte nejaká možnosť niečo vyskúšať? vymeniť? prosím poradte....nerád by som moje saxo vliekol po servisoch...saxo 1,6 VTR 65kw 2002 r.v |
|
|
Návrat nahoru |
|
P.E.T.R |
Zaslal: so březen 02, 2013 5:51 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 04. 05. 2009
Příspěvky: 1632
Bydliště: Klatovy
|
Zkus ho sepnout manuálně. Při nastartovaným motoru odpoj spínací kabel na altíku a normálně kusem drátu tam napoj plus od baterky, jestli začne dobíjet. Stačí se dotknout a měl by sepnout. |
_________________ 2000 Saxo VTS 1.6 16V race car
2000 Saxo VTS 1.6 16V civil
2001 Peugeot 607 3.0 V6
2003 Mercedes-Benz Vito II 115CDi
Český pravopis je freeware, ale v žádném případě není open source! Používej dle libosti, ale nemodifikuj ho! |
|
Návrat nahoru |
|
bossoVTS |
Zaslal: so březen 02, 2013 7:29 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 04. 05. 2011
Příspěvky: 80
Bydliště: Banská Bystrica
|
ten hrubý kábel z alternátora ide priamo na + na baterke a ty myslíš dať tiež na + ten tenší ktorý vedie cez to relátko (ten usmernovač) ? |
|
|
Návrat nahoru |
|
P.E.T.R |
Zaslal: so březen 02, 2013 7:37 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 04. 05. 2009
Příspěvky: 1632
Bydliště: Klatovy
|
Jo, ten slabej kabel je od spínačky přes relátko. Tak ho odpoj a napoj na ten kontakt 12V, tim by měl sepnout altík, pokud je funkční. |
_________________ 2000 Saxo VTS 1.6 16V race car
2000 Saxo VTS 1.6 16V civil
2001 Peugeot 607 3.0 V6
2003 Mercedes-Benz Vito II 115CDi
Český pravopis je freeware, ale v žádném případě není open source! Používej dle libosti, ale nemodifikuj ho! |
|
Návrat nahoru |
|
bossoVTS |
Zaslal: so březen 02, 2013 7:52 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 04. 05. 2011
Příspěvky: 80
Bydliště: Banská Bystrica
|
bol som to vyskúšať a mal si pravdu....zoplo servo a zhasla kontrolka na prístrojovke....v čom teda mám pravdepodobne problém? |
|
|
Návrat nahoru |
|
P.E.T.R |
Zaslal: so březen 02, 2013 8:43 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 04. 05. 2009
Příspěvky: 1632
Bydliště: Klatovy
|
No tipoval bych vadnou pojistku, potom možná relátko u pojistek, nic jinýho tam snad neni. Pak už jedině utrženej kabel, ale to asi nebude. Zkontroluj pojistky, radši si je změř, občas vypadá jako zdravá a přitom neni. |
_________________ 2000 Saxo VTS 1.6 16V race car
2000 Saxo VTS 1.6 16V civil
2001 Peugeot 607 3.0 V6
2003 Mercedes-Benz Vito II 115CDi
Český pravopis je freeware, ale v žádném případě není open source! Používej dle libosti, ale nemodifikuj ho! |
|
Návrat nahoru |
|
bossoVTS |
Zaslal: so březen 02, 2013 8:47 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 04. 05. 2011
Příspěvky: 80
Bydliště: Banská Bystrica
|
prosím ta a nevedel by si mi poradiť asi ktorá je to poistka? jedna s tých pod prístrojovkou? alebo tie 40A v motorovom priestore pri baterke...kontroloval som všetky ale iba na oko...neskúšal som ich merať. |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: so březen 02, 2013 8:58 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
vem si merak... takovej ten pipaci a napichuj to po krajich pojistky
pod palubkou, spodni rada, treti zleva... cervena 10A |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
bossoVTS |
Zaslal: so březen 02, 2013 10:13 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 04. 05. 2011
Příspěvky: 80
Bydliště: Banská Bystrica
|
ok dakujem za pomoc zajtra ráno to skúsim... |
|
|
Návrat nahoru |
|
bossoVTS |
Zaslal: ne březen 03, 2013 1:29 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 04. 05. 2011
Příspěvky: 80
Bydliště: Banská Bystrica
|
chalani tak som to skúsil a nič kompletne všetky poistky som vymenil za nové a nič...nieje ešte nejaké relátko alebo nejaká kravina ktorá by s tým mala nejakú súvislosť? |
|
|
Návrat nahoru |
|
|