Autor |
Zpráva |
< Servis ~ výměna vzduchového filtru |
wenca30 |
Zaslal: čt listopad 23, 2006 8:35 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 11. 2006
Příspěvky: 131
Bydliště: Fýdek-Místek
|
zdravi vsechny,
potreboval bych poradit;chci vymenit vz.filt ale nevím jak na to.muzete mi poradit.
saxik je rocnik 2001(1.1./44kw)
dík |
|
|
Návrat nahoru |
|
FajnThomas |
Zaslal: čt listopad 23, 2006 10:44 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 13. 03. 2005
Příspěvky: 179
Bydliště: Praha
|
to je zajímavý, já se do toho taky chci pustit, ale když jsem koukal, co všechno odmontovat podle knihy . tak jsem to zatim vzdal - počkám na rady zkušenejch, díky |
_________________ Fajnthomas |
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: čt listopad 23, 2006 11:00 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
Odpojí se hadička odsávání olej.par, jsou tam takové 3 rychlo svorky, které stačí dvěma prsty stlačit a stáhnout. Sundá se pro lepší přístup lišta na svíčky. Pak už rovnou hurá do Airboxu. Ten se dá snadno zcela sundat pro lepší práci, a to tak, že se povolí motex pásky na sání a u klapky a celý aibox se vyjme. Pak si na stole v klidu odšroubujete víko airboxu a filtr vyměníte.
|
Naposledy upravil dyk77 dne čt listopad 23, 2006 11:21 am, celkově upraveno 2 krát _________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: čt listopad 23, 2006 11:13 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
|
Návrat nahoru |
|
wenca30 |
Zaslal: čt listopad 23, 2006 12:09 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 11. 2006
Příspěvky: 131
Bydliště: Fýdek-Místek
|
díky dyku77 za pomoc
vsiml jsem si ze mas pekne zachovalou hlavu valcu,me se na ni zacina objevovat koroze,chci se te proto zeptat, jestli ji a hlavne cim osetrujes
jeste jednou dik |
|
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: čt listopad 23, 2006 12:33 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
Neošetřuju ničím. Bude to asi tím, že auto má naj jen 35.000Km. Je to garážované a nejezdím zbytečně v soli i když jezdím prakticky celou zimu, ale když jsou nejhorší sračky a nikam nemusím, tak auto čeká na příznivější počasí. Vloni jem nechal motor najaře umýt, jinak ho jen tak otřu občas mokrou houbou a po uschnutí rozpráším v motorovém protstoru silikonový olej, nechám ho chvilku vzlínat a pak to všechnu vyšůruju suchým hadrem a motor je jak novej. Toť vše |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
wenca30 |
Zaslal: čt listopad 23, 2006 12:45 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 11. 2006
Příspěvky: 131
Bydliště: Fýdek-Místek
|
dik za odpoved,asi zkusim ten silikonovy olej,nastesti je ta rez zatim povrchova
ja mam nalitano cca 25000km(r.v.01),je fakt ze jezdim i v tom nejvetsim slanem marasu a proto chtel bych se zeptat jestli se da sehnat spodní kryt motoru? |
|
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: čt listopad 23, 2006 1:04 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
Na hadicích, plastech, kontaktech a pohyblivých částech ten silikon působí jen jako prvence. Jestli to má nějaký konzervační účinek i na hliník to si netroufám tvrdit.
Plech pod motor si tu někdo úspěšně vyráběl a má v galerii fotky, je to ale na delší hledání. Nevím jestli se to dá koupit v Citroenu, ale stejně by to byla taková darda, že bys to asi nekupoval.
Už jsem to našel :
http://www.saxoclub.net/index.php?ind=gallery&op=section_view&idev=15 |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
Brody |
Zaslal: čt listopad 23, 2006 8:26 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 09. 2006
Příspěvky: 158
|
A co to tam mas za drat vedenej od vyfuku?To ja tam vubec nemam! |
|
|
Návrat nahoru |
|
wenca30 |
Zaslal: čt listopad 23, 2006 8:45 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 11. 2006
Příspěvky: 131
Bydliště: Fýdek-Místek
|
díky za fotky
brody to je lambda sonda před katalizatorem,
pokud máš katalizátor tak by jsi tam měl ten "drát" asi mít |
|
|
Návrat nahoru |
|
Brody |
Zaslal: čt listopad 23, 2006 8:48 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 09. 2006
Příspěvky: 158
|
Katik mam ale drat nemam |
|
|
Návrat nahoru |
|
Brody |
Zaslal: čt listopad 23, 2006 8:50 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 09. 2006
Příspěvky: 158
|
Ja mam lambdu z boku a od ni mi vede drat,ale tohle fakt nee |
|
|
Návrat nahoru |
|
wenca30 |
Zaslal: čt listopad 23, 2006 8:53 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 11. 2006
Příspěvky: 131
Bydliště: Fýdek-Místek
|
máš na mysli ten drát co vede z krycího plechu ? |
|
|
Návrat nahoru |
|
wenca30 |
Zaslal: čt listopad 23, 2006 8:58 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 11. 2006
Příspěvky: 131
Bydliště: Fýdek-Místek
|
jaký máš motor? ten na fotce(od DYKA77) je 1.1/44kw (ja ho mám taky)
pokud máš jiný a nikde nemáš zavařenou ve výfuku díru tak to asi bude ok,
jinak fakt nevím |
|
|
Návrat nahoru |
|
Brody |
Zaslal: čt listopad 23, 2006 9:06 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 09. 2006
Příspěvky: 158
|
jj.Ja mam 1,4ku.A z lambdy mi drat vede.Me to jenom prislo divny protoze uz sem to videl na nekolika fotkach! |
|
|
Návrat nahoru |
|
|