Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Otáčky zůstávaj vyset |
Imra |
Zaslal: ne duben 03, 2011 10:39 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 15. 10. 2010
Příspěvky: 99
Bydliště: Beroun, vesnička Tlustice
|
Zdravim, menší dotaz, měl sem odpojenou baterku pač sem rozebíral přístrojovku vše sem zapojil a najednou po nastartování na když lehce šlapnu na plyn na neutrál tak otáčky vyletí na 2000 a tam zůstanou, to samý dělá když řadim, jakmile vymáčknu spojku tak to stoupne na 2000ot/min. Co to může dělat? Krokovej motorek nebo škrtící klapka? |
_________________ ex: Škoda 105L
Citroen Saxo 1.4 VTS |
|
Návrat nahoru |
|
Flori |
Zaslal: ne duben 03, 2011 1:10 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 12. 08. 2008
Příspěvky: 318
Bydliště: Pardubice
|
kdyz si rozebiral pristrojovku a pred tim to nedelalo tak bude problem u pristrojovky |
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
Imra |
Zaslal: po duben 04, 2011 11:06 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 15. 10. 2010
Příspěvky: 99
Bydliště: Beroun, vesnička Tlustice
|
Flori napsal: kdyz si rozebiral pristrojovku a pred tim to nedelalo tak bude problem u pristrojovky
U přístrojovky problém neni a nebyl, ta by neovlivnila otáčky motoru byla zasraná škrtící klapka. |
_________________ ex: Škoda 105L
Citroen Saxo 1.4 VTS |
|
Návrat nahoru |
|
Dragon88 |
Zaslal: so květen 21, 2011 5:59 am |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 11. 09. 2009
Příspěvky: 10
Bydliště: Roudnice nad Labem
|
Imra napsal: Flori napsal: kdyz si rozebiral pristrojovku a pred tim to nedelalo tak bude problem u pristrojovky
U přístrojovky problém neni a nebyl, ta by neovlivnila otáčky motoru byla zasraná škrtící klapka.
Ano ano. |
|
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: so květen 21, 2011 2:06 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
Flori napsal: kdyz si rozebiral pristrojovku a pred tim to nedelalo tak bude problem u pristrojovky
Tato teoria ma velmi zaujala. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Tomáš Spiššák |
Zaslal: so květen 21, 2011 5:15 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 18. 12. 2010
Příspěvky: 1013
Bydliště: Martin - Priekopa, SK
|
lakinooo napsal: Flori napsal: kdyz si rozebiral pristrojovku a pred tim to nedelalo tak bude problem u pristrojovky
Tato teoria ma velmi zaujala.
Kokotina ako voda v kosi. Ako konektor ovplyvni otacky? |
|
|
Návrat nahoru |
|
petullko187 |
Zaslal: so květen 21, 2011 8:38 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 07. 11. 2010
Příspěvky: 1
Bydliště: Pardubice
|
Dragon88 napsal: Imra napsal: Flori napsal: kdyz si rozebiral pristrojovku a pred tim to nedelalo tak bude problem u pristrojovky
U přístrojovky problém neni a nebyl, ta by neovlivnila otáčky motoru byla zasraná škrtící klapka.
Ano ano.
Zdravim, ja som tak isto odpajal baterku lebo som rozoberal kopmlet prednu masku a naraznik a zacalo mi robit z otackami presne to iste, takze sa idem pozriet na tu klapku |
|
|
Návrat nahoru |
|
Imra |
Zaslal: ne květen 22, 2011 12:23 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 15. 10. 2010
Příspěvky: 99
Bydliště: Beroun, vesnička Tlustice
|
petullko187 napsal: Dragon88 napsal: Imra napsal: Flori napsal: kdyz si rozebiral pristrojovku a pred tim to nedelalo tak bude problem u pristrojovky
U přístrojovky problém neni a nebyl, ta by neovlivnila otáčky motoru byla zasraná škrtící klapka.
Ano ano.
Zdravim, ja som tak isto odpajal baterku lebo som rozoberal kopmlet prednu masku a naraznik a zacalo mi robit z otackami presne to iste, takze sa idem pozriet na tu klapku
Mě už to začalo dělat znova, většinou to dělá když odpojim baterku a nebo je venku velký teplo. Nejspíš to bude nějaký čidlo nebo krokovej motůrek. |
_________________ ex: Škoda 105L
Citroen Saxo 1.4 VTS |
|
Návrat nahoru |
|
Casper626 |
Zaslal: po květen 23, 2011 10:14 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 09. 11. 2009
Příspěvky: 74
Bydliště: Velka Maca
|
Po dlhsom odpojeni baterky je dobre spravit tzv kalibraciu : zapni zapalovanie, pockaj desat sekund, nastartuj motor asi podvoch sekundach zhasni motor (vsetko samozrejme bez dotyku plynoveho pedala). Nastartuj auto beznym sposobom a odskusaj ci funguje ako ma a napis sem ci to pomohlo. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Tomáš Spiššák |
Zaslal: po květen 23, 2011 10:18 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 18. 12. 2010
Příspěvky: 1013
Bydliště: Martin - Priekopa, SK
|
Toto nepomaha. Najlepsi sposob je nechat to tak. Mne to robi 2 dni a potom ako keby sa nic nedialo, ide v pohode. Prve dva dni,stojim na krizovatke, otacky pekne dole na 500 a potom skape. Ale po 2 dnoch, nie je problem. Ked aj komplet krokovy motor vycistis, robi to tiez. Je to "zahada" 1.1 Sax |
|
|
Návrat nahoru |
|
Casper626 |
Zaslal: po květen 23, 2011 10:44 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 09. 11. 2009
Příspěvky: 74
Bydliště: Velka Maca
|
|
Návrat nahoru |
|
Tomáš Spiššák |
Zaslal: po květen 23, 2011 10:58 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 18. 12. 2010
Příspěvky: 1013
Bydliště: Martin - Priekopa, SK
|
To je pravda, ale nevidim to ruzovo. |
|
|
Návrat nahoru |
|
mmsmall |
Zaslal: st červen 29, 2011 6:52 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 31. 01. 2011
Příspěvky: 78
Bydliště: Turnov
|
Taky mám něco podobneho. Tyden předem autoelektřikař sundaval přistrojovku a spravil klimatizace. A ted už 4 krat na křižovatce otačky klesaji do 500 a pak ukonči fungovat motor. Startuji ho zas a jde to v pořadku. Na konci tydnu musim jet z tim autem do Magdeburgu a citim řiziko |
|
|
Návrat nahoru |
|
Tomáš Spiššák |
Zaslal: st červen 29, 2011 7:27 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 18. 12. 2010
Příspěvky: 1013
Bydliště: Martin - Priekopa, SK
|
Zistil som novu vec. Treba dat klucik do zapalovania a nechat aspon 15s nech svietia budiky a vobec nepadaju otacky Celkom fajn. Funguje to uz cca tyzden a otacky nepadaju |
|
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: st červen 29, 2011 7:51 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
Tomáš Spiššák napsal: Zistil som novu vec. Treba dat klucik do zapalovania a nechat aspon 15s nech svietia budiky a vobec nepadaju otacky Celkom fajn. Funguje to uz cca tyzden a otacky nepadaju
Nemas ty nakonec v tom aute dieselovy motor, ze musis zhavit? |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
|