SAXOKLUBÁKZaložen: 24. 02. 2005Příspěvky: 45Bydliště: Praha
Zdravím všechny. Mám takovej problém se Saxem 1.1i. Když přidám plyn, otáčky mi vyletí zhruba do 4000/min a dál už to neleze i když sešlápnu pedál až na zem. Naopak mi připadá, že po sešlápnutí až na zem mi auto zpomaluje. Do kopce to nechce jet a spotřeba se mi zvýšila z 5,5l na zhruba 10l. Zapalovací kabely a vzduchový filtr rok starý. Svíčky jsem měnil, byly černý (zřejmě hodně bohatá směs), ale dělá to stále. Tipoval bych to na lambda sondu nebo nějakej špatnej sensor... Co myslíte?
ECHT SAXOKLUBÁKZaložen: 20. 05. 2005Příspěvky: 242Bydliště: Praha
A je to 1.1 monovstřik nebo čtyřbodový vstřikování. No jestli nechceš jet na diagnostiku tak zkus tu lambda sondu proměřit. Někde na BX klubu se to řešilo kolik těch mili voltů má mít. U jednobodu to může dělat i potenciometr na škrtící klapce těžko říct. Univerzální novou lambdasondu seženeš kolem 2000Kč +- . Tak pak dej vědět čím to bylo. Hodně zdaru při opravě a diagnostice.
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede.
SAXOKLUBÁKZaložen: 24. 02. 2005Příspěvky: 45Bydliště: Praha
Mám monostřik. Byl jsem na diagnostice a hodilo to chybu 918 - Regulace lambdy mimo maximální rozsah. Takže lambda v háji. V Citroenu Dojáček mi nabídli novou za 7 300,- s tím, že možná při výměně vyrvou trubku, což by mě stálo dalších zhruba 8 000,- Tak jsem jim poděkoval a odjel jsem. V garáži jsem pořádně prostříknul závit lambdy WDčkem nechal jsem přes noc vzlínat, ráno jsem to trošku přikrmil a dojel koupit do Elit origo lambdu za 3 700,- Vcelku v pohodě jsem tu starou povolil a namontil novou. Zatím se zdá, že otáčky mi tolik nekolísají. O víkendu otestuju spotřebu, ale myslím že je to už OK.
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru