Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Divný zvuk serva |
marek.slama |
Zaslal: ne červenec 31, 2011 8:33 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 07. 01. 2007
Příspěvky: 26
Bydliště: Kryry,Vodní 566
|
Saxo 1.1 i - 44Kw - začíná být slyšet servo- hlavně v teplejším počasí a při plném rejdu. Popsal bych to jako slabě hvízdavý zvuk. Olej je v rozmezí, ale nebyl nikdy měněn. Pomůže výměna? Jak jí provést? Odsát vše z nádobky, nezavzdušní se? Jinak je naprosto funkční, nikde nic neteče, neuniká. Díky. |
_________________ Slámič |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: po srpen 01, 2011 6:22 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
pokud se zavzdusni tak parkrat naplno doprava doleva a on se zas odvzdusni..
jinac to ze ma servo v plnym rejdu trosku jinej zvuk bych rekl ze je normalni stav - je to dany tim ze se snazi tlacit cerpadlo ale uz nema kam... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Stivek |
Zaslal: po srpen 01, 2011 8:45 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2009
Příspěvky: 701
Bydliště: Mnichovo Hradiště
|
k tomu odvzdušnění...když to celý rozpojim hadice a veškerá kapalina vyteče tak pak stačí nalejt kapalinu a párkrát zatočit do plnýho rejdu a je odvzdušněno?? nemuže se nějak poničit servomotorek když poběží chvíli naprázdno??? |
_________________ Citroen Jumper 2.8 HDi
Citroen C5 2.2 HDi
Citroen C2 1.6 16V VTS
Galerie: http://stivek.rajce.idnes.cz/Citroen_Saxo_1.6_16v_VTS
Jezdec je jen dalším dílem auta mezi pedály,volantem a sedačkou,bez něj by to nejelo,ale rychlost je v souhře celého stroje, jehož je on pouhou součástí. |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: po srpen 01, 2011 8:58 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
a muzu vedet, kde ten motorek podle tebe je? |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Stivek |
Zaslal: po srpen 01, 2011 9:10 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2009
Příspěvky: 701
Bydliště: Mnichovo Hradiště
|
podlě mě tady slovíčkaříš, tak sem to asik blbě napsal no...kdyby jsi radši odpověděl a nedělal chytráka |
_________________ Citroen Jumper 2.8 HDi
Citroen C5 2.2 HDi
Citroen C2 1.6 16V VTS
Galerie: http://stivek.rajce.idnes.cz/Citroen_Saxo_1.6_16v_VTS
Jezdec je jen dalším dílem auta mezi pedály,volantem a sedačkou,bez něj by to nejelo,ale rychlost je v souhře celého stroje, jehož je on pouhou součástí. |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: út srpen 02, 2011 6:24 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
asi jo... mel jsem vcera takovou provokacni naladu...
no v kazdym pripade motorek je hnedka u nadobky takze si myslim ze nejaka katastrofa i kdyz bude system celej prazdnej nehrozi, i ve fabrice to tam nejak dostat musi
zkusenosti sou takovy ze kdyz sem ted uvadel do provozu novej motor, tak to byl rachot jako prase nez se primazly hydrostely a taky to funguje... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Stivek |
Zaslal: út srpen 02, 2011 7:01 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2009
Příspěvky: 701
Bydliště: Mnichovo Hradiště
|
ve fabrice na to maj mašiny, ta mašina ze systemu vysaje veškerý vzduch udělá vakum tim zjistí zda neni někde v systemu mezírka na unik a pak tam podtlakem nažene množství kapaliny a je naplněno uplně všude, takže když pak sjede auto z linky tak už žádný rejdování nedělaj ale zrovna to funguje... |
_________________ Citroen Jumper 2.8 HDi
Citroen C5 2.2 HDi
Citroen C2 1.6 16V VTS
Galerie: http://stivek.rajce.idnes.cz/Citroen_Saxo_1.6_16v_VTS
Jezdec je jen dalším dílem auta mezi pedály,volantem a sedačkou,bez něj by to nejelo,ale rychlost je v souhře celého stroje, jehož je on pouhou součástí. |
|
Návrat nahoru |
|
lazik |
Zaslal: út srpen 02, 2011 12:05 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 05. 2009
Příspěvky: 689
Bydliště: Ostrava/Brno
|
Ja myslim, ze tady se neni ceho bat - to cerpadlo tim olejem neni chlazene nebo tak a pokud jde o mazani, tak na tu chvilicku co tam muze proskocit bublina, tak se tomu asi taky nic nestane. Tenhle postup doporucujou i v knizce Jak na to - nalit, tocit volantem, dolit, tocit volantem a opakovat tak dlouho dokud bude olej z nadobky ubyvat.
Jinak ten jiny zvuk pri plnem rejdu je normalni - otevre se tam nejaky ventil a ten olej tim jde zase zpatky do cerpadla. A myslim ze i prave diky tomuhle se to umi odvzducnit samo. |
_________________ VTS 1.6i 16v rv 98
http://lazarracing.webnode.cz |
|
Návrat nahoru |
|
Stivek |
Zaslal: út srpen 02, 2011 7:52 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2009
Příspěvky: 701
Bydliště: Mnichovo Hradiště
|
takle se mi to líbí - neni se čeho bát a já to klidně mužu rozpojit, doted sem to tahal furt v kuse, velice nepraktický |
_________________ Citroen Jumper 2.8 HDi
Citroen C5 2.2 HDi
Citroen C2 1.6 16V VTS
Galerie: http://stivek.rajce.idnes.cz/Citroen_Saxo_1.6_16v_VTS
Jezdec je jen dalším dílem auta mezi pedály,volantem a sedačkou,bez něj by to nejelo,ale rychlost je v souhře celého stroje, jehož je on pouhou součástí. |
|
Návrat nahoru |
|
|