Autor |
Zpráva |
< Servis ~ dusenie motoru |
Imra |
Zaslal: po prosinec 13, 2010 7:01 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 15. 10. 2010
Příspěvky: 99
Bydliště: Beroun, vesnička Tlustice
|
Zdravim, z ničeho nic se mi na saxu začal dusit motor, nejdřív mi při volnoběhu klesaly a stoupaly otáčky a občas se to při rozjezdu jakoby přidusilo, ale stačilo vyšlápnout spojku a přidat plyn, ale dneska ráno asi tak po 5km auto začalo zpomalovat, otáčky vůbec nešly přes 2000 ot/min jako by se to dusilo, po chvilce to šlo vytočit do 3000 ale jakmile jsem se rozjel zase to škubalo a nejelo. A když jsem to odtáhly domu tak to bylo ok. Před chvilkou jsem to byl projet a dokud se motor neohřál tak to bylo ok, když se to ohřálo a tak opět stejný, nevíte co to může být?? |
_________________ ex: Škoda 105L
Citroen Saxo 1.4 VTS |
|
Návrat nahoru |
|
Zemik16v |
Zaslal: ne srpen 07, 2011 8:32 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 31. 07. 2011
Příspěvky: 20
Bydliště: Brno
|
Čau na mém 16V mě na volnoběh taky kolísají otáčky, ale hlavně to ve vysokých otáčkách už nějak netáhne,Když sem se podíval na klapku z venku byla pěkně zasviněná.Chtěl jsem ji vyčistit,ale po odmontování těch třech imbusů nešlo plastové výko s nápisem 16V oddělat.A tak otázka zní : dělal to už někdo a když to silou rozdělám jsou tam nějaká těsnění která otevřením znehodnotím a budu muset měnit ? ...chci vyčistit celou pixli zvládnu to aniž bych něco posral? ... Do servisu to nedám páč tam to řeší sprejem a všechno jde dovnitř a nechci mít zacpanej vstřik |
_________________ Ne káždý den je závod ....... dnes ale ano |
|
Návrat nahoru |
|
Sandman |
Zaslal: po srpen 08, 2011 5:23 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 05. 08. 2008
Příspěvky: 1500
Bydliště: Piesok
|
skus sa pozriet zo spodnej strany,su tam vzadu este 2 torxy |
_________________ Silver 16V - "Holobyt"
Just remember Torque is what you feel and HP is not always the best to have. |
|
Návrat nahoru |
|
Zemik16v |
Zaslal: út srpen 09, 2011 7:16 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 31. 07. 2011
Příspěvky: 20
Bydliště: Brno
|
aha a je tam nejaky to nevratny tesneni ? bo ne a muzu to jen tak rozlozit a slozit ? |
_________________ Ne káždý den je závod ....... dnes ale ano |
|
Návrat nahoru |
|
lazik |
Zaslal: út srpen 09, 2011 7:57 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 05. 2009
Příspěvky: 689
Bydliště: Ostrava/Brno
|
Jsou tam těsnění..
těsnění máš na obrázku označené čísly 9, 10 a 11
Každopádně jestli ti kolísají otáčky na volnoběh, tak bys měl vyčistit klapku (4) a krokový motorek (5). Na klapce teda hlavně ten kanálek do kterého tlačí ten krokový motorek tu ucpávku. Klapku jsem měl sundanou a sice v knížce píšou, že těsnění (11) se má vyměnit, ale to moje bylo jak nové, takže jsem ho tam nechal a bez problémů. |
_________________ VTS 1.6i 16v rv 98
http://lazarracing.webnode.cz |
|
Návrat nahoru |
|
Zemik16v |
Zaslal: út srpen 09, 2011 8:07 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 31. 07. 2011
Příspěvky: 20
Bydliště: Brno
|
lazik napsal: Jsou tam těsnění..
těsnění máš na obrázku označené čísly 9, 10 a 11
Každopádně jestli ti kolísají otáčky na volnoběh, tak bys měl vyčistit klapku (4) a krokový motorek (5). Na klapce teda hlavně ten kanálek do kterého tlačí ten krokový motorek tu ucpávku. Klapku jsem měl sundanou a sice v knížce píšou, že těsnění (11) se má vyměnit, ale to moje bylo jak nové, takže jsem ho tam nechal a bez problémů.
Moc děkuju |
_________________ Ne káždý den je závod ....... dnes ale ano |
|
Návrat nahoru |
|
|