punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Saxo 1.1 44 KW na LPG
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  Saxo 1.1 44 KW na LPG

rudis
Zaslal: pá leden 07, 2011 10:43 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 02. 04. 2008 Příspěvky: 27 Bydliště: Bratislava
Dakujem Vam za odpovede Auto chcem mat este 5 rokov Idealne do mesta preto spotrebu mam okolo 6-7 litrov Plyn asi ne cena je od 800-1000 euro navratnost pri 15000km rocne 1,5 roka cca
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tomáš Spiššák
Zaslal: so leden 08, 2011 10:38 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 18. 12. 2010 Příspěvky: 1013 Bydliště: Martin - Priekopa, SK
Ak by som nakoniec nieco mal povedat tak toto:

Svojho Saxika i ked ma vela krat sere, aj ked vsetky prachy co mam idu donho,ale NELUTUJEM ze mam prave Saxo. Je to ako moje dieta. Cize ked viem, ze ta spotreba neni nic ruzove, tak jedine co mi ostava, je zase len prist a natankovat aby som bol spokojny. A ver, to auto sa ti odplati.Ako ty k nemu, ono k tebe. Nikdy som si to nemyslel ale je to tak!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
alexander2
Zaslal: po srpen 08, 2011 7:51 pm Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 08. 08. 2011 Příspěvky: 1 Bydliště: Plzen
LPG do Saxa 1.1? Do Saxa rozhodně ne. Proč?
1. Auto se správně seřízeným motorem má velmi nízkou spotřebu. Já jezdím s tímto autem dlouhodobě za 5.1/100km - 70% město + 30% silníce I tř. + klíma. U předchozích P106 1.1 44kW spotřeba byla podobná.
2. Vzhledem k ceně Saxa investice 50-60% je nenávratná. Je lepší investovat do dražšího auta které se posleze dřáž prodá.
3. Auto trpí nedostatkém místa a nádrž resp. reserva v kufru "ukousné" další prostor
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
blesk65
Zaslal: po srpen 08, 2011 10:20 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 08. 10. 2008 Příspěvky: 865 Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
Rudis proč se ptáš na názory,když si pak to lpg tam nedáš......ale i děti které umí malou násobilku tak ví že LPG je jasná jednička v nákladech za provoz
když ti někdo řekne že vts a 1.1 ve spotřebě není rozdíl je úplně vedle
já jezdím 50 na 5ku a dokázal jsem to dost srazit spotřebu a přitom žadná trhavá jízda
kdybys měl love jdeš do plynu ale 95% lidí nemá hotovost a radši koupí 25l benalu jak lpg Very Happy a pak na foru se ptají aby se přesvědčily že tak by to udělal skoro každý Very Happy
za těch 5 let by se ti vrátila celá investice Question
kup si už 206ku a máš to v 1,1 pak máš jistotu že 5 let budeš lítat a hlavně je to při nárazu bezpečnější

_________________
[img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img]
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
MaTToS8806
Zaslal: ne srpen 14, 2011 12:00 am Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 08. 03. 2007 Příspěvky: 234 Bydliště: Bratislava
Ja som so saxom 1.1 rv2001 jazdil fakt ekonomicky a setrne a spotreba bola okolo 5,3-5,5l , ked som jazdil nalozeny popripade dialnice atd., tak spotreba 7l-7,5l nebol problem, to ani nehovorim otom ze 4 ludia v aute + plny kufor a ledva sa to rozhybalo a zralo aj travu okolo cesty co sa nadrze na LPG tyka tak sa moze dat miesto rezervy t.j. zvonku pod auto - bezne sa to takto montuje pri inych autach takze pri saxe by nebol problem, co sa bezpecnosti tyka tak to nema zmysel riesit kazdy si mysli to svoje ohladom toho ale ci vam za chrbtom vybuchne 20l benzinu alebo pomaly vyhori 30l plynu(ano nadrz s LPG nevybuchne) tak neviem co z toho je lepsia volba ale LPG by bolo aj pri naraze bezpecnejsie ako benzin ale nema zmysel riesit a dohadovat sa tu kedze pri takom naraze ktory by mal roztrhat plynovu nadrz by to vam ako posadke auta uz mohlo byt jedno lebo este predtym by ta nadrz musela preletiet celym autom, vytrhnut z auta motor a skoncit niekde mimo vozidla .... a to doslova .
Kazdopadne kto tvrdi ze LPG je blbost nevie co rozprava lebo unas v rodine za poslednych 10 rokov mame uz tretie auto na LPG - momentalne je to kia rio 1,4 16V 72kW a spotreba plynu je o liter vyssia ako spotreba benzinu a cena - liter plynu 0,7€ , liter benzinu 1,35€ takze mozete zacat kalkulovat - navratnost investicie do montaze LPG je 20 000km, STK a emisna kazde 2 roky ako u benzinoveho auta, kontrola plynu ci vymena filtrov v montaznej dielni LPG kazdych 12 mesiacov - ajtak je ta navratnost 20 000km bez debaty .
Zivotnost takych sekvencnych vstrekovacov LPG cca. 100 000km - cena jedneho noveho vstrekovaca 15€ ... v reduktore sa opotrebuje membrana a cena okolo 20€ ... treba castejsie menit sviecky popripade aspon kupovat kvalitnejsie sviecky ale staaale su naklady na jazdenie nizsie ako s naftakom ci benzinom a navyse je to este aj ekologicke a este aj stym ze vam to po 5rokoch rozozere vyfuk je to jazdenie furt lacnejsie ako benzin ci nafta a naklady na servis motora a LPG systemu su nizke narozdiel od naftakov .
Ja ani moj otec na LPG nedame dopustit proste je to lacne a bezproblemove a aj taky co pisu ze su tie systemy nespolahlive, poruchove a nebezpecne tak vela zalezi od toho kto to montuje mna montaz do KIE vysla na 1300€ a je to profesionalne, bezproblemove, su experti co si to dali do fabie za 600€ a potom nadavaju kade chodia ze to nejde, nema to vykon, vela to zere atd. atd.,

_________________
SAXO predane 17.03.2008, new car KIA RIO Sporty 1,4 16V full vybava, 97 konikov
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
ondří
Zaslal: čt srpen 18, 2011 4:10 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 18. 03. 2010 Příspěvky: 35 Bydliště: Levínská Olešnice
S benzínem jsem nejel, ale moje naftová 1.5 jezdí do 4.5l....otázkou zůstává rozdíl v dynamice...s 1.1 jsem jel jen v AX osobně bych radši koupil diesla než tam montoval lpg Twisted Evil
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: čt srpen 18, 2011 7:33 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
znam moc lidi kteri tvrdili ze auto s plynem = 1kč za 1km a nakonec skoncili u nafty...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
ondří
Zaslal: čt srpen 18, 2011 7:49 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 18. 03. 2010 Příspěvky: 35 Bydliště: Levínská Olešnice
Myslim si že údržba naftovýho saxa je o mnoho snažší než u lpg..... ťuk ťuk Razz s motorem jsem neměl nikdy žádnej problém
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: čt srpen 18, 2011 8:42 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
presne tak.... lijes naftu, menis olej...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 2 z 2
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved